Došli sme do školy zarovno so zvonením. Vyrazila som ako o život ku skrinkám a dúfala že chalani majú skrinky dosť ďaleko odo mňa. Ale ako sa znova ukázalo, Lara mieni a život mení. Neviem aký človek navrhoval našu školu, ale mal dosť blbý zmysel pre humor. Ale že dosť blbý. Pretože, prváci a tretiaci sú na tej istej strane a maturanti a druháci zasa na druhej. Skrinky máme zase rozdelené prváci na pravo s maturantmy a na ľavo tretiaci s druhákmi. Rýchlo som si vytiahla telesnú a prezula sa do členkových pláteniek. Sú neónovo rúžové s čiernymi šnúrkami a na boku podrážky mám napísané -LARA-. Mám ich veľmi rada. Otočila som sa a skoro som schytala infarkt. Chalani čakali opretý o skrinky oproti. ,,No čo kočka ide sa?" Alex nahodil sexi zvodný úsmev a nadvihol jedno obočie. Bol...no proste...na zjedenie. Obzerala som sa či to patrilo niekomu inému. Nikto iný tam nebol. Alex na mňa stále upieral pohľad, ale už mu šklbalo kútikmi úst. ,,Ja s vami nikam nejdem!" už nie, dodala som len tak mimochodom v mysli. Založila som si ruky na prsia a bojovne zdvihla bradu. Jedbo obočie som nadvihla. Otočila som sa a vykročila smerom ku triedam. Nespravila som ani krok a začal ma pekelne štípať zadok. Prudko som sa obrátila. Alex sa uškŕňal. Nestihla som sa spamätať a už si ma prehodil cez plece. Vykročil ráznym krokom ku schodom. Pokusy o protest nepomáhali. Učitelia sa len okato uškŕňali a robili sa akože nič. Matyas na Alexa gánil ako besný pitbul, Andy sa rehlil ako trafená žirafa, Matyas nebol za Andym onič pozadu a Ryan sa samozrejme pučil od smiechu spolu s tými dvoma. Nie to nemyslí vážne. Zišli sme po schodoch a zamierili ku chodbe kde sa čakáva na telák. Bola tam celá moja trieda a nechýbal ani Leo a Santa. A sú tam aj tretiaci. Doriti. Nieeee. ,,Už ma daj doléé. Prosím. Budú z toho reči." žobronila som. Čo iné mi aj ostávalo?! Alex sa robil že nepočul a vpochodoval rovno na chodbu. Učiteľ dal znamenie že možeme ísť do šatní. Alex pochodoval cez stred chodby. Chalani išli v tesnom závese za nami a nahodili taký ten výraz čo hovorí. ' Niečo sa vám nezdá? Všetko je normálne. Prečo toľko čumíte?' Alex vpochoval ako najväčší pán do babskej šatne. Baby tam boli asi o sekundu za nami. Alex ma zložil na zem a dal si extra záležať aby celé moje teo obtrel o to jeho. Začervenala som sa a on sa žiarivo usmial. Tak o toto mu išlo. ,,Toto som celý čas chcel vidieť. Vidíme sa na teláku kočka." dal mi bozk na líce a odišiel. Keď som sa prebrala z prvotného šoku mala som už len 5 minútiek na prezlečenie. V rýchlosti som si stiahla rifle a dala neónovo rúžové kraťasy. Sú krátke tesne pod zadok. Obtiahnuté. Športová neónová podrsenka a čierne obtiahnuté tielko. Na to čierna mikina bez zipsu. Taká celá s kapucou a šnúrkami neónovo rúžovými, krátka tak nad zadok. Rýchlo som si obula neónovo rúžové air maxi a vyrazila som. Ako vám asi došlo mám nesmierne rada neónovo rúžovú. Zbožňujem ju a v kombinácii s čiernou alebo sivou by som pre to aj vraždila. Takže asi tak. Došla som do telocvične posledná a tak sa všetky pohľady upierali na mňa. ,,Takže na začiatok. Lara meškáte 3 minúty, takže to znamená že dáte rozcvičku." ,,Super."zamrmlala som podráždene. ,,A teraz druhá vec. Telesnú výchovu v stredy a piatky budete mať s tretiakmi a tretiačkami. Pomiešam vám nasledovne. Prváčky budú s chalanmi tretiakmi vo vedľajšej telocvični. Prváci budú s tretiačkami v tejto telocvični. Dievčatá môžete ísť do druhej telocvične." baby sa tešili. Veď tretiaci sú samý vyšportovaný fešáci lahodiaci pohľadu. Kto by sa netešil?! No jeden človek sa našiel. Bola som to ja. Tak toto mali znamenať tie významné pohľady čo si chalani v parku medzi sebou vymieňali. Už som išla výsť z telocvične keď si telocvikárka spomenula na môj trest. ,,Lara. Nezabudnite, dávate rozcvičku. Dievčatá povedzte to pánovy Koplíkovi. Ďakujem." dopekla potvora. Vošla som do vedľajšej telocvične. Všetky pohľady na mňa prosím ako keby som sa už dosť nečervenala. Po mojej rozcvičke sa nikto asi ani nepostaví. A nech. Kútikom oka som zazrela chalanov. Nahodila som totálny ignore. Poobzerala som sa a všimla som si Lea ako mieri spolu so Santou ku mne. Nahodila som široký úsmev a čakala na nich. Leo bol už blízko roztiahol náruč a čakal. Rozbehla som sa a hodila som sa mu do náruče. Zatočil sa so mnou. Leo je môj najlepší kamarát a beriem ho ako brata. Rozumieme si aj bz slov a toto vrúcne zvítanie bolo preto že sme sa nevideli dva týždne. Chýbal aj prvé dva dni lebo bol v Amerike v New Yourku,San Francisku, los Angeles, Las vegas a v Holywode. Je to namakaný športovec. Menej ako chalani ale je sexi a baby naňho letia. Venovala som mu bozk na líce a on mi ho vrátil. ,,Ani nevieš ako si my chýbala DD." zašepkal to tak aby som to počula len ja. DD je jeho prezívka pre mňa a znamená DobréDievča. ,,Aj ty mne BB." uvedomila som si že ma ešte stále drží na rukách a mám nohy obmotané okolo jeho pevného trupu. Zpustila som nohy a neisto sa usmiala. Zase tá prekliata červeň. Leo mi pohľadom naznačil. ' Si roztomilá DD.' Inak k tej jeho prezívke BB, znamená BadBoy. Áno Leo je taký typ zlého chlapca ktorý na vonok pôsobí ako úplne neviniatko. ,,Lara chodte prosím už začať rozcvičku." no veď dobre už idem. ,,Všetci sa postavte tak aby ste mali okolo seba dosť priestoru. Rozpažte ruky a zatočte sa okolo svojej osi. Ak ste nikoho nebuchli máte dosť miesta." všetci spravili tak ako som povedala. V prvom rade stála Santa, Leo, Alex, Matyas, Andy, Ryan a Matúš. No super... ,,Tak môžeme začať..."
Táák dúfam že sa páči a že vás to zaujme. Čo hovoríte na odvážneho Alexa a Lea? Poteší ma hocijaká reakcia. Sorry za gramatické chyby no moc si nerozumieme.
Nikol❤✌