Do prdele...

89 11 5
                                    

Už nás delili len milimetre, keď do izby niekto vstúpil. Neodtiahla som sa, naopak aj tak som si ho pritiahla, ale nespravila som to čo som chcela pôvodne. Dala som mu pusu na líčko a dodala som ,,Ďakujem že si ma bránil vlastným telom." za tým som sa sladko usmiala a zdvihla som sa z gauča a aj z neho. Prešla som do kuchyne kde stál Leo a chalani a pozerali sa do kuchárskej knihy ako keby sa pozerali na návod ako postaviť auto. ,,OMG. Pozeráte sa na to ako keby sa pred vami zjavila Paris Hilton nahá." oni sa na mňa pozreli a chvíľu im trvalo kým im to došlo. Rehotali sa a Aďo spadol z barovej stoličky. Áno je tu Aďo, Paťo, Samo, Sebo, Leo a ja. Všetko zo školy. Ale je tu zatiaľ veľmi fajn. ,,Tak sa predveď ty." Aďo ma podcenil a to nemal. Nenávidím keď ma niekto podcení. ,,Leo kde mám to staré tielko?" nechala som si u neho také tielko. Voľné, biele, taký ten športový strih že sú vam vidno lopatky lebo je to vzadu také zúžené (neviem ako to opísať tak dúfam že chápete :D) ,,Donesiem ti ho." odišiel a o pár minút bol tu a podával mi tielko. Vyzliekla som si tričko a oni na mňa kukali že čo robím. Navliekla som si tielko a vyzliekla kraťasy. Otočila som sa im chrbtom, zabuchla kuchárku a prešla som ku chladničke. ,,Čo to do... No páni." do kuchyne vošiel Sebo. Jeho pohľad som cítila no mojom zadku. Viem znie blbo a divne že som len v tielku a nohavičkách, ale hádam si nezašpiním tričko a kraťasy nie?! A to som povedala aj im. ,,Tak hádam si nezašpiním oblečenie nie?!" ,,Ale to by si na sebe nemala mať nič pretože si zašpiníš tielko, podprsenku a nohavičky. Kľudne sa vyzleč my sme ženské telo videli. Myslíš že nevieme ako vyzerá? Aspoň za seba môžem povedať že viem." periférnym videním som zachytila Samov úškľabok a rozhodla som sa mu ho zmazať. ,,No ja si myslím že nepoznáš, lebo tvoja ruka mi ženské telo nepripomína, ale ak myslíš bábiky tak potom neviem čo si mám myslieť. Asi len že či si teplý." usmiala som sa sama pre seba. Ale som mu dala. ,,Al-al-al-ale jaa-jaa..." dám posledný úder. Prerušila som ho vo výhovorkách ,,Samo, si teplý? Ale nemusíš odpovedať. Viem si predstaviť že hej." to už som sa neudržala a rozosmiala som sa naplno. Chudák chlapec, očervenel že paradajka a paprika sú oproti nemu biele :D. Chalani sa smiali. ,,Tak toto nie je tá baba zo školy. Neveríííím. Tá je pekne ostrá." Paťo sa smial, ale aj sa na mňa neveriacky díval. ,,Óóó táký kompliment. Ďakujeem." smiali sa no ja som zatiaľ nachystala potraviny na neskorý obed a skorú večeru. Je to niečo medzi tým. ,,Padajte do obývačky. Keď to bude zavolám vás." len prikívli, ale bez poznámok sa to neobyšlo. ,,Ja si chcem ešte požiť!" Samo. ,,Je smrť otrávením rýchla a bezbolestná? Lebo ja chcem zomrieť bez bolesti a rýchlo." Sebo. ,,Hádam to prežijem." Paťo. ,,Nemôžeme najprv ísť do klubu? S niakou si to užijem a potom to zjem." Aďo. Leo sa na mňa len usmial a odišiel. Ja som si pustila pesničku Snoop Dogg- Smoke weed every day. Tancovala som a pri tom varila. Cestoviny s omáčkou. Rýchle a chutné. Niečie ruky stlačili moje boky a mnou prešla triaška. Tie ruky poznám. Včera mi zvierali boky, prechádzali po mojich bokoch, vzrušovali ma, jeho pery boli na mojich, jeho jazyk bojoval s mojím. Otočila som sa a ucidela tie oči. Och. Usmial sa. A ten jeho úsmev a tie roztomilé jamky. Jemu tak pristanú. ,,Ja byť tebou tu tak nekrútim bokmy a nevrtím zadkom, lebo ťa chalani ehm, ehm rovno tu na kuchynskej linke. A ja by som nerád vždy keď pojdem jesť spomínal že čo sa udialo na tejto linke." jeho úškrn sa nedal prehliadnuť. ,,Donúť ma BB." šepla som mu to do ucha a provokovala ho. Čo by spravil BadBoy keby tu mal niekoho iného ako mňa ale robila by dotyčná to čo ja. Pritiahla som si ho za pútka na nohaviciach. Tieto mu sedia, kúpila som mu ich na vianoce, aj s tou mikinou čo má na sebe. ,,Ako chceš." priblížil sa ku mne no pri vchode do kuchyne sa ozvalo hlasné a zreteľné ehm, ehm. Leo mi vytrhol varešku z ruky a išiel ju obliznuť. ,,Keď chceš skúsiť jedlo počkaj až bude hotové chmuľo." vzala som mu varešku a otočila sa na narušiteľa. ,,Bude to za desať minút. Prestrite stôl, nachystajte príbor a taniere." vrátila som sa späť k vareniu. Tak rýchlo sa mi to hádam ešte ani nepodarilo. Scedila som cestoviny, nasypala som ich do plastovej dózy a omáčku som zobrala aj s panvicou. Doniesla som to na prestretý stôl. Zabehla som do kúpeľne. Niekde to tu je. Kde to je?! Bolo to... A mám to. Prebehla som späť ku stolu a naložila som jedlo. Do každého som prihodila tajnú ingredienciu a víťazoslávne som sa usmiala. ,,Jedlóóóóó." zakričala som na chalanov. Dobehol sem Leo. ,,Ktoré je moje?" ukázala som na tanier vedľa seba. Keď si sadal prišli chalani s tou istou otázkou. ,,To je jedno." posadali si. ,,Dobrú chuť." popriala som im s úsmevom. Pustili sa do jedla, keď sa Paťo postavil a...
Ahoooj. Taak je tu ďalšia časť ako som sľúbila. Čo myslíte že je tá tajná ingrediencia? Píšte do komentárov. Minule som písala že komentíky by ste mohli písať a dnes sa budem opakovať. Minule bol jeden komentárik. Aj to je niečo a som rada že aspoň jeden človek mi napísal komentár čo si myslí. Mohli by ste svoj názor napísať aj viacerí, úprimne ma zaújma čo si myslíte. Či už je to kritika, pochvala alebo či by ste chceli niečo zmeniť. Ďakujem za koment, vote a read. Bye, bye darling.
Nikol❤

Vždy zlomená, teraz NIE!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora