Věnováno Kate-Mahomie,která si bude muset zvyknout,že Taehyung je prostě MŮJ :D
Jinak doporučuji poslechnout instrumental na Tomorrow.
NahořeLetadlo si sedlo na dráhu a já se s leknutím probudil. Zdál se mi hrozný sen o tom.. Počkat. On to nebyl sen. Sklesle jsem si vzal batůžek a vydal se k davu mířícímu z letadla ven do haly. Co teď budu sakra dělat? Peněz mám sice dost,ale sám se neuživím. Chybí mi kluci. A Taehyungie. Z mé melancholie mě však přerušil ostrý tón mobilního vyzvánění. Volala mi babička.
"Oh. Sunbae! Rád tě slyším" radostně jsem vypískl. Opravdu ji rád slyším. Moje milovaná babička. "A~~ Jinie! Ty můj kluku. Koukám teď na zprávy. Ty ji opustil tu skupinu? Však si je měl moc rád? A víš co? Přijeď. Popovídáme si. A pokud budeš chtít můžeš u nás zůstat" mlela babi. "Babi! Děkuji! Děkuji moc!" pískal jsem radostí.
Ihned jsem nasedl do Taxi a jel směrem na jih od Seoulu. Směrem k babičce. "30 000 wonů [cca 500 kč] prosím" přerušil mě z přemýšlení taxikář a já mu obnos podal. Vylezl jsem,vyndal si kufry a batůžek a rozhlédl jsem se. Krásný starý domek s předzahrádkou japonského stylu. Nadechl jsem se a vešel brankou do zahrádky,která byla tak akorát velká na to něco málo,co babička pěstovala. "Seokjin!" spráskla ruce babi,když mě zahlédla. "Ahoj sunbae!" doběhl jsem k ní a objal ji. Nasál jsem jeji vůni. Po jasmínu a mýdle. "Můj maličký Seokjin,co docela dost vyrostl" uchechtla se babička a rozcuchala mi spací účes. "Babiii~" natahoval jsem to. Zamračila se,ale hned na to mě pozvala dovnitř. Že prý uvařila můj nejoblíbenější způsob ramenu. "Yummy" šeptl jsem si.
Vyzul jsem si boty na zápraží a vešel dovnitř. Bylo to tu furt stejné. Krom toho,že mi mobil ohlásil síť WiFi a všude se válely něčí svršky. "Ba-" začal jsem,ale seshora se něco ozvalo. "Debile!" "Huso!" "Ptačí mozečku!" "Jelito!" "Ty...Ty!! Ty jeden nmachrovanej idiote!" "Říká bárbína! Hehee!!" hádaly se něčí hlasy. A pak mi to došlo. Má drahá sestřenice JanDi a bratranec JiHoo. *vůbec nekopíruju jména z Boys over flower xD* Dobře,tak nebyli tak drazí,jak jsem myslel,jsou to rozmazlený fracci. Jeden horší než druhej. Každý sám jsou dost krutý,co se chování týče a zranitelní,ale jakmile jsou spolu,je z nich stroj na zabíjení,pokud se proti někomu spiknou. "JanDiah! JiHooah! Nechte toho,máme návštěvu" zavolala za nima babička a já se nahlas usmál. "Eh? Kdo tu je?" ptala se JanDi. "Někdo,koho miluješ" usmála se babi provokativně a na mě mrkla. "Babi,ani jeden člen z BTS by se nezastavil sem,natož za tebou! Navíc se teď málem rozpadli" nafučeně odsekla JanDi a já se musel usmát. Milovala naší skupinu. Fajn,teď je na řadě moje scénka. Nadechl jsem se a začal zpívat naši nejznámější píseň. Nahoře ustal všechen pohyb. "Babi? Ty ses naučila používat Yúťúb?" ozvala se zase ta praštěná pipka. "Ne,to je tady jen na náštěvě Seokjin" odpověděl jsem za ní.
Musel jsme si zacpat uši,aby mi nepraskly ušní bubínky,jaký se ozvalo pištění,dupot a následně mi něco viselo na krku. "Ah! Jinie! Moje láska jediná! Oppa! Miluju tě! Co tady děláš?" pištěla a pištěla. Asi jí nedošlo,že jsme příbuzní. "Umh.. No,já tady budu chvíli bydlet. Sestřenko" ušklíbl jsem se,jak jí spadla čelist. "Počkat. To jako můj dementní bratranec Seokjin ze Seoulu je TEN Seokjin z Bangtan?" asi jí vařily mozkový závity. Koukala na mě nevěřícně. "Jo,už to tak bude" pronesl jsem a snažil se dostat do jídelny,kde čekal JiHoo a babička. JanDi se za mnou nesla jak ocásek. "A rozhodně nejsem na incest. A vůbec jsi mladá" popichoval jsem jí. Jí to teprve teď secvaklo a dala si dvě a dvě dohromady. "Já mám slavnýho bratránka a ani jsem o tom nevěděla!" tvářila se jako kdyby byla ve snu. "Tak to až řeknu holkám! Ty budou čumět!" skákala radostí a furt mě objímala. Já se na ní vraždivě kouknul. "NIKOMU NIC NEŘEKNEŠ,NEBO TI OSOBNĚ TÍMHLE NOŽEM UŘÍZNU JAZYK A NA TEBE JIHOOAH TO PLATÍ TAKY!" zasyčel jsem a oba dva zkoprněli. Nečekali to. Jen kývli a sedli si k jídlu.