Každý to viděl a každý nad tím přemýšlel. A já taky. Sakra dlouho. Od doby,co vyšel prolog a po prvních návalech šílených feels,kdy se mi zabil miláček. Feels díky nové písni. Feels díky všemu v tom videu. Bože jsem mrtvá!
Avšak po prvních šílených pocitů jsem se na to začala koukat znovu a znovu. A některé části mi začaly padat do sebe. Po shlédnutí INY,INY 19+ a PROLOGUE jsem došla k tomuto závěru. Přeji pěknou husinu,jakou jsem měla i já sama,když jsem to psala.I NEED YOU
Důvody smrti jednotlivých členů
RapMonster - Benzinka x cigareta : výbuch = smrt
Jimin - Vana x studená voda : utopil se? Zemřel na podchlazení?
Kook - nějaký chlapi ho zmlátili x auto : na následky zrnění z bitky a srážky s autem umřel
Suga - benzín x oheň : upálil se
J-Hope - koupelna x prášky (+ alkohol?) : předávkování,otrava
V - zabil svého otce,který týrá jeho matku: žije,ale má výčitky svědomí
Jin - otrava hořícími liliemy : bylo mu blbě,ale žije
Konec INY 19+ záběr na všechny členy u vody (přístav?)
Bližší nádhled pouze na V a Jin (ti nejspíš přežili)---------------
PROLOGUE
V - někde schovaný,celý od krve po vraždě. Brečí,smývá krev. Bere telefon volá (asi) Jinovi "Hyung,potřebuju tě vidět"
Další záběr - Někde venku na staré parcele. Kluci tam běží,V si lehá na matraci uprostřed. Kouká na fotku. Na fotce je Muž (Vho otec) a dítě (sám V). Potom fotku zmuchlá.
To dokazuje,že Vho trápí,co udělal i když tím pomohl své matce od tyrana.
Na řadě jsou kluci. Přicházejí z lesa. Ale přijde jich jen 5. Jin chybí.
V ležící na matrci je probuzem RapMonem,který ho zvedne se slovy "Co tu děláš?"
Címž chce ukázat,aby se vzchopil a netrápil se.
V se nechá odevzdaně vytáhnout na nohy a všichni jeho přátelé ho objímají a rozveselují.
Dokazují mu svoji lásku a dodávají mu sebevědomí.
Další záběr je na nejmladším - Kookovi,který zahládne Jina,který všechno natáčí. Strytý mezi stromy. Sleze za ostaními a obejme Vho na znamení,že je tam s ním.
Po telefonátu na začátku prologue. + Jin si chce všechny krásné chvíle uchovat na dlouhou dobu.
Kluci se smějí. Jin všechno točí. Přichází černý obraz a v něm věta "Směj se,jak chceš,když jsme pohromadě"
Dokazuje na skutečnost,že jsou si kluci velmi blízcí a řeší všechno společně.
Další záběr na všech 7 členů,jak si 'hrají'. ( :D ) Jin opět všechno natáčí.
Uchovává vzpomínky.
Začíná hrát píseň Butterfly a záběr na Jina,který točí motýla vznášejícího se u okraje lesa v trávě.