-3-

356 31 3
                                    

Kdo taky miluje Tokyo Ghoul? Těším se na další sérii ":re" Omfg. K sežrání :3 Hlavně Ayato :3 No nic,nebudu zdržovat svýma kecama,jelikož je něco kolem půlnoci,teda aspoň u mě a já dorazila z oslav města,kde moje maličkost účinkovala. Tak přeji krásné čtení.

----------------------------

Časně ráno se do jeho očí zabodlo ostré bílé světlo. Nepříjemně to pálilo a myslel si,že se zblázní. "EEeee!" mumlal rozespale. "Hyuuuuuung!! Vstáveej!!" na něj někdo mluvil a třásl s ním. Nějak mu ušlo,jakou barvu ten hlas měl. "Nech mě bejt ty zrozřilej zloději spánku,nebo ať jsi kdo si,co si" vztekal se a pořád držel oční víčka pevně u sebe,ale tentokrát ležel na zádech,ne jako obvykle na pravém boku,obličejem k otevřené části pokoje a s dobrým náhledem na dveře.

Teď mu ten zloděj lehce popleskával po tváři,aby ho vzbudil. A nic. Pak to něco odešlo. Vrátilo se asi za pár minut a dalo mu to led na holou kůži. Bylo to chvíli nepříjemné,ale pak to pěkně chladilo jeho rozpálené tělo. Ten zloděj si jen povzdychl,ale zase odešel s mumláním o tom,že je horší jak medvěd v zimě.

"Ahoj kluci. Snad mě vidíte dobře. Jsem rád,že vám přišlo tohle video. Je tu jen pro vás,takže vám chci poblahopřát k výhře,Taemu k narozeninám a především vás uklidnit o tom,že jsem stále naskončil rozčtvrtěný na skládce,jak mi maknae naznačoval" mluvil u něj nějaký hlas. Vždyť. "Jinie!" vyhoupl se z lehu do sedu a křičel jeho jméno. Jméno toho,který byl před pár dny na tom koncetě. Na kterém slavili jeho narozky. Doširoka otevřel oči a rozhlížel se. "Kde je Jinie?! Kde je?!" zahlédl Kooka,který seděl v rohu místnosti na sedacím pytli a v ruce držel nejnovější Galaxy Note,který vyšel. "Kookie? Kde je super-hyung?" ptal se ho. Ten jen zvedl hlavu od elektroniky v jeho rukou a s očima plných slz pozvedl paravačku a v ní zařízení,na které koukal.

Taehyung zůstal seděl jak přimražený. Jin nahrál video,které pak poslal Kookovi,který si ho teď přáhrával. Proto slyšel Jinův hlas. To proto se mu zdálo,jako by tu byl.

Po čtyřech se dostal až k pytli,na němž seděl Jungkook,jeho mladší kamarád. S prosbou v očích koukl na toho mladšího a Kook na něj otočil mobil/tablet. Na celé ploše obrazovky byl Jin. Kim Seokjin. Ten,jenž mu zlomil srdce. A sladce se usmíval. Něco mluvil,ale Taehyung se nezajímal o ty slova ale o jeho tvář. O tu překrásnou tvář,která byla a stále je jeho svět. Jeho fotografii měl jako tapetu na telefonu. Jako tapetu na notebooku,jako tapetu svého srdce i mysli. Zatímco v duši mu sídlil obrázek jeho rodičů a bratra.

"Jinie" vydechl a dotkl se obrazu jeho lásky,která pod tím dotykem zamrzla. Kook na něj pohlédl a zarazil se. Podal mu Note a zvedl se k odchodu. Ale bylo mu zachyceno zápěstí. "Neodcházej,prosím. Jinak bych ti to omylem rozbil,navíc se u tebe cítím skvěle,a nerad bych přišel o tu vzácnou chvilku,kdy jsme spolu sami" mluvil se štěněčím výrazem Tae a pustil Kookovi zápěstí. "Fajn,ale za to si na tebe lehnu" vyjádřil své přání jasně. A tak se taky stalo.

Seděli jsme tam dlouho,poté co jsme se najedli a koukali na to video,které nám poslal. Bylo už téměř poledne. Vyprávěl o sobě,o tom,jak se má. Když pak najednou začal dělat šílené grimasy. Mé srdce se zastavilo,když z jeho úst spočinula jedna,pitomá,hnusná věta.

"JanDi! Pojď sem! Pozdrav kluky!" mával někam Jin a pak i k sobě přivynul mladou,krásnou slečnu. Vypadala tak na 19 let. Ta se sladce usmála do kamery a zamávala. "Zdravím BTS! Jmenuji se JanDi a toh-" vypnul jsem to.

Nemohl jsem na to koukat dál. On si našel holku. Našel si za mě nádradu. A ta se teď rozvaluje u něj v posteli. Bůh ví,co s ní provádí. Povídá jí,jak ji miluje? Jak je pro něj vším? Lechtá ji,když dělá uraženou? Líbe ji na šíji,aby se jí pak udělala husina? Tak jako to všechno dělal mě. Usínají spolu v objetí? Sakra,proč nad tím přemýšlím?! Už mi to může být jedno.

You destruct me,honeyKde žijí příběhy. Začni objevovat