Psáno na mobilu. Předem se omlouvam za chyby :)
Celkově mě rozrusilo,když me Tae vytáhl ven. Měl jsem jiné plány. Ale seznámení s moji babičkou taky ujde.
Koutkem oka jsem ho pozoroval,když jsme jeli a hlavou mi pluly myšlenky..
'Sakra. Co když se to jednoho dne vážně pokazí? Co když se něco stane?' ale z přemýšlení mě vyrušil Taeho hlas. "Broučku..děje se něco?" a já zavrtel hlavou. "Všechno v pohodě. Neboj se" a pohladil jsem ho po ruce.
----------------
"Babi,prosím. Dej nám šanci" brecel jsem u dveří domu. Právě nás vyhodila.
"Jinnie.. Pojď prosím" skemral a já ho nevimal. Babička me zavrhla.
Mé tělo se zvedlo a někdo zalapal po dechu. Tae mě nesl pryč..
"C-co to děláš?" optal jsem se zmateně, když me odnesl do auta a pripásal mě. "Uklidni se a pak pojedem" mrknul a selbsi sednout na místo spolujezdce.
Netrvalo dlouho a vyjeli jsme. Dostal jsem chuť na něco k snědku. Usmál jsem se a poslouchal,jak Taemu kručí v břiše. "Jsem se najíst" zavelel jsem a odbocil k blízké restauraci.
"Tak pojď hladovče" krikl jsem na něj,když jsem zamykal auto a dal se na cestu k restauraci. "Hyung,počkeej!" utíkal za mnou,ale já už byl uvnitř.
Sedli jsme si a vybírali. "Co si dáš?" otočil jsem se na něj a pozoroval ho. "Tohle!" zaboril prst do lístku. "Tak já teda tohle" štouchl jsem do něj a jídla oznámil servirce,která po nás pokukovala. Stydlive se usmala a odbehla.
Po chvíli donesla piti a nahnula se ke me víc než bylo nutné a já se usmal,když Tae ztuhnul. Servírka zase odešla a já se k němu nahnul. "Lásko. Nežárli" políbil jsem ho. "Nežárlím" odseknul a já se usmál. "To ti nevěřím" pohladil jsem ho po stehně těsně u rozkroku a Tae sebou skubl. Sykl,ať toho necham,ale sotva jsem stačil pokračovat,proběhla zase ta holka s jídlem. "Rovnou zaplatim" krikl jsem za ni a ona se usmala.
Netrvalo dlouho a bylabzase zpět. Zaplatil jsem a převzal uctenku. Slecna na me mrkla a odešla. Chtěl jsem schovat účet,ale do oči me uhodil text na čisté straně.'Zavolej :) Lee SooKun' Usmál jsem se a Tae rudnul vzteky. "Milacku! Nechas toho?!" zajel jsem mu zase rukou do rozkroku a Tae se sýpavě nadechl. Snažil se něco říct,ale já věděl,že nemůže. Cítil jsem jeho chloubu a musel jsem si oliznout rty. "Jez" zavelel a začal ujidat svého jídla. Zamručel jsem a začal jist.
"Doufám,že chutnalo" vynořila sebta servírka až jsembse lekl. "Umh.. Jo díky" zamumlal Tae. Servírka se otočila na mě. Já se usmal,vzal uctenku a vrátil ji. "Omlouvam se slečno,ale jsem šťastný se svým přítelem" a popadl jsem Taeho kolem pasu. "Jdem brouku?" zavrkal jsem a zvedl se od stolu. Tae se jen zaraženě nechal vést.
"Miluju tě. Rozumis? Není nic,co bych chtěl víc než tebe!" dalbjsem mu pusu a postrcil k východu.
Oči se mu rozšířili štěstím a radosti. "Jinnie! Sněží!" povykoval jak malé dítě. Otočil jsem se k němu. Koukali jsme si do očí a pak me vášnivě políbil. Stali jsme tam v objetí a s polibkem. Mezi námi poletovaly vločky sněhu a já byl šťastný! "Miluju tě" zamumlal a já se usmál.
Pustil jsem ho a šel směrem k autu. Myslel jsem,ze me dožene,ale on stal a něco říkal.
"Jinnie pozor!" zaregistroval jsem v tom strach a pak do me něco šíleně rychle narazilo.
Nemohl jsem dýchat a byla mi zima. Co se to stalo? Ležel jsem na zmrzlé silnici a lapal po trosce vzduchu.
Tae se nademnou sklonil a v očích mel slzy. Něco říkal a plakal,ale nerozuměl jsem mu. Hladil me po tváři a jeho ústa se nepřestávala pohybovat.
Pak me něčím přikryl a něco vztekle odpověděl někomu vedle,koho jsem neviděl.
Posledni věc než jsem ztratil vědomí byly dvě slova. "Miluju tě" a já usnul.Probral jsem se v nemocnici. Sice jsem nemluvil,neviděl,ale vnímal jsem. Cítil jsem dotek na ruce a něčí tichý hlas. "Jinnie,neodchazej. Prosím.." řekl ten hlas a me došlo,že je to člověk, kterého miluju. Taehyung..
"Mimoni.." chtěl jsem říct,ale z mých úst nevyšla ani hláska. Žiju vůbec? Není to jen sen? Vrtalo mi hlavou a nemohl jsem se toho zbavit.
Taehyung ke mě mluvil šíleně dlouho. Pak ztichnul.
Usnul jsem. Probudilo mě až bolestné narikani Taehyunga. "Neumírej.. Prosím" držel me za ruku a mě se zhoupl žaludek. Špatně se mi dychalo a srdce pomalu vynechavalo úder za úderem.
Zaslechl jsem táhlý zvuk. Moje srdce přestalo bít. Můj život je u konce.
V paměti jsem naposledy pomyslel na svého přítele a Bangtan.
Miluju vás kluci. Proběhlo mi hlavou a s poslední myšlenkou na Taeho jsem naposledy vydechl a zemřel.