Bab 5

986 55 0
                                    

Hello readers sorry lama tak update... UPSR dah dekat... my phone kene rampas.. tp Sabtu Ahad ambil balik.. Sabtu ada kls tmbahan.. Ala.. Doakn sy dpt 5A UPSR K?? Kalau sy dpt 5A, ayh sy bagi I-pad.. dpt sy update selalu crita ni... and senang sy tulis.. tak lh tulis dlm tepon ni jer.. kalau dlm laptop, no wifi kt rmh.. ibu tak nk bukak wifi.. huhu.. okeylh sy sambung cerita dulu.. sy nk smbung tp tak ada idea selalunya.. hari ni baru ada idea.. jgn lupa vote and comment this story.. sy tk mkn org. Sy mkn mknn.. and one more.. blh tk sy pkai prktaan yg pndek mcm aq, mkn, yg and other yg biasa korg jmpa...
***************************

Jihyo POV

Hari ni, aq prgi ke dewan.. korang rasa dewan apa?? Dewan makan? No... Dewan kawin?? Yes..

Today, aq dn Joong Ki akn berkahwin.. tak lama lg.. 2 3 jam mcm tu..

Korang tau tak... nervous btl aq hari ni.. berpeluh-peluh.. smpai masuk dlm mulut.. masin bebenor.. Hahahaha mana ada masuk mulut... Ceridak btl raja sehari ni...

Mak andam sdg memakeup kn aq.. Mak andam yg mekap kn aq ni, dia lh segala nya.. kelmarin.. dia karaoke lps tu dia memasak.. lepas tu dia basuh bj, lps tu dia kms bilik pengantin.. lepas tu dia pun tidur.. keesokkan harinya, dia makeup aq.. ha.. lps ni dia mesti pergi ke mak aq.. nk makeup mak aq lah tu...

"Jihyo-shii.." panggil mak andam. "Nae," jwbku. "Make-up kamu dh siap. Sekarang pakai bj pengantin kamu tu.. Mak cik nk makeup mak kamu pula.. kalau si pondan tu tak dtg, haihhh.. mak cik lh yg kene make up bkl suami kamu tu... penat btl.." bebel mak andam tu..
"Nae, mak cik.. thanks.." aq tersenyum...

Mak andam tu pun keluar dr bilik pengantin.. Aq segera memakai bj pengantin..

'Wow, cantik jugak bj ni' bisik ku..

Raja gangsterWhere stories live. Discover now