Pengenalan Watak (Part 1)

2.7K 112 2
                                    

SONG JI HYO

Namaku Song Ji Hyo. Aku raja gangster. Gangster jalanan takut kat aku apatah lagi budak sekolah. Umurku baru 17 tahun. Muda tak aku? Walaupun aku gangster, aku budak pandai. Aku tak pernah ada kes jenayah sebab aku ni licik. Pada umur 16 tahun, aq ditunangkan dengan orang yang aku tak kenali. Nama pun aku tak tahu. Yang aku tahu umur dia sebaya aku. Aku nak cerita tentang geng aku pulak. Geng aku ada enam orang termasuk aku. First, Jessica Jung. Aku panggil dia Jess. Second, Im Yoona. Panggil dia Yoona. Third, Yoon Bomi. Just call her Bomi (Eleh nak speaking pulak). Fourth, Park Chorong. Last, Tiffany. Nanti diaorang perkenalkan diri.

SONG JOONG KI

Namaku Song Joong Ki. Aku berumur 17 tahun. Aku ditunangkan pada umur 16 tahun. Aku pandai dalam seni pertahanan diri. Dengar kata tunang aku raja gangster. Pada tahun ni, aku pindah sekolah. Aku pindah sekolah tunang aku. Malas aku nak cakap lagi. Orang lain lagi masuk!!

JESSICA JUNG

Namaku Jessica Jung. Aku salah seorang member Jihyo. Aku anak orang kaya. My omma and appa are businessmand. I can do taekwando. I have black belt. Well, I like strawberries, cherries and apples. Dah lah orang lain lagi malas I nak perkenalkan diri lagi...

IM YOONA
My name is Im Yoona. Aku ni macam Jess jugak tapi aku ni garang lagi dari dia. Aku benci kasut tinggi, ceri dan baju gaun.

YOON BOMI

Aku pula Yoon Bomi. Panggil aku Bomi. Aku pandai wushu dan silat. Aku belajar silat daripada atuk Chorong.

PARK CHORONG
I am Park Chorong. I have black belt. Aku juga boleh bersilat. Aku belajar daripada atuk aku. Bomi is my best friend.

HWANG MI YOUNG
My real name is Hwang Mi Young. My korean name is Tiffany. I can do taekwando, silat and judo. Just call me Fany.

Raja gangsterWhere stories live. Discover now