KANG GAE RY
Orang panggil aku Gary. Aku bukan gangster. Aku ni anak orang sederhana. Ayah aku bekerja sebagai pemandu teksi manakala ibuku pula mempunyai sebuah kedai jahit. Ibubapaku bercerai waktu aku berumur 12 tahun. Walaupun mereka dah bercerai, ibubapaku masih berhubungan. Aku mempunyai seorang kakak dan seorang abang. Kakakku berumur 24 tahun dan bekerja di kedai ibuku. Abangku pula berumur 19 dan masih belajar di UPSI.
JUNG YONGHWA
Hai, namaku Yonghwa. Aku mempunyai sebuah band music yang bernama CNBLUE. Aku ada dua orang abang.
OH SEHUN
Hello, namaku Sehun, Oh Sehun. Aku dilahirkan di Busan, Korea. Aku berpindah ke sini kerana appa aku ada syarikat disini dan atuk dan nenekku sudah tiada. Aku berpindah di sini ketika aku berumur 10 tahun.
KIM JONG KOOK
Namaku Jong Kook. Orang panggil aku Kookie. Aku anak orang kaya tapi tak sekaya gangster di sekolah aku tu. Aku pandai bersilat, wuhu dan judo. Aku cousin Ji Hyo. Aku dan Ji Hyo sangat rapat bagai isi dengan kuku.
Kim Jong In
Hai, namaku Kai. Aku ialah bestfriend Sehun. Aku dan Sehun adalah ahli EXO.
Note: Terima kasih kepada sesiapa yang sudi membaca cerita saya yang pertama ini. Vote dan comment tau. Kalau ada silap tolong tegur, okey? Saya tak makan orang.
YOU ARE READING
Raja gangster
RastgeleWatak. Song Jihyo Song Joong Ki Jessica Jung Im Yoona Yoon Bomi Park Chorong