Hello guys.. Sorry banget banget sbb lmbt update.. Haha merajuk sebenta dengan wattpad sambil cuba ingat balik jalan cerita bab 9 ni.. Ha.. Tajuk pun tak tahu betul ke tak.. Maaf kan saya sebab sy pelupa sikit.. Tp dlm pelajaran saya tak pernah lupa..(kecuali bm)..okey enjoy it..
**********************************
"Aduh malas eh nak battle.. Nak berehat lah.." keluh Yoona. "Dah nama gangster.. Tp kau nak berhenti boleh jugak.. Bosan pulak aq tengok muka engkau sebab kau partner aq,"ujar Jess atau bebel kot??
"Ish kau ni!!menyampeh pulak aq dibuat nya," balas Yoona.
"Haha.. Sabar lah.. Kita kena laungkan nama neregi kita.." repek Bomi. Gila kot.. Haha jgn terasa.. Just kidding..
"Ish kau ni!!" ketuk kepala Bomi. "Apa yang kau merepek ni?? Laungkan nama kumpulan kita lah ngek! Dah lah sebut negeri salah! Neregi disebut nya.. Aq rasa kau mesti tadika balik," bebel Chorong.
"Aduh!!!" jerit Bomi. "Woi! Kuat sangat tu!! Hampeh!!" Mana tak sakit? Chorong pukul dia pakai kuali!! Hah! Kuali!! Kuali sape lagi kalau bukan D.O. haha Chorong curi minggu lepas kat mana entah.
"Eh, kuat sangat ke tadi?" balas Chorong selamba sambil menghirup teh ais nya yang sedap tapi author tak suka..
-_-#-muka Bomi
(^~^)-muka Chorong gembira sebab minum air favorite nya."Eh? Macam something is missing lah.. Korang tak rasa ke?" tanya Jess tertibe.. Bomi baru je nak balas dendam.. Haha..
"Eh.. A ah lah.. Korang dua tak rase ke?" tanya Yoona pulak. "Tak.." jawab mereka dua tapi suara nya berbeza.. Suara Bomi sedikit sedih sebab tak dpat balas dendam kot? Chorong pulak happy sebab air favorite dia tadi lah..
"Mungkin barang korang dua hilang kot.. Jam ke.. Baju ke?? Kunci kereta ke?? Tahi lalat ke??" ujar Chorong. Tak sangka aq org yang aq minat sewel.. Hehe Sorry..
-_-#-muka Jess dan Yoona.
"Kau ni tak boleh diharap lah!!! Dah sah sah benda yang kau tanya kat depan mata! Buta ke? Tanya yang pelik pulak.. -_-#" marah Jess dan Yoona.. Tapi tak serentak..
Chorong pulak..
"Selfie time.. Say cheese!✌" Chorong selfie sorang sorang..
Jess dengan Yoona pulak
"What!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" jerit mereka. But Chorong masih buat tak tahu.. Kesian.. Haha..
"Eh korang ni!! Sudah lah tu!! Sekarang cepat cari benda yang hilang tu.. Ia ada kena mengena dengan korang," author mula bersuara. Pening tengok mereka..
"Kitorang memang nak cari tapi ni ha.. Park Chorong cari pasal pulak.." adu Jess, Yoona dan Bomi.
"Oh tak pe.. Aq potong gaji dia nanti.. Hahahaa" author ketawa jahat...
"Uish seram eh aq tengok author ni.." kata Bomi.. Disokong oleh kedua rakan nya jugak.
"Baik kita cari cepat cepat supaya author ni tak gila lagi..." bisik Jess. Takut aq dengar lah tu..
"Tak payah nak berbisik.. Aq dengar lah.. Sekali lagi korang kutuk aq, aq potong gaji.. Kurang lagi dari Chorong nak tak?" ugut Author.. Ish jahat eh..(kutuk diri sendiri tanpa sedar)
YOU ARE READING
Raja gangster
RandomWatak. Song Jihyo Song Joong Ki Jessica Jung Im Yoona Yoon Bomi Park Chorong