"Song Jihyo.. Raja gangster konon.. Ceh.. Kau dah rampas Joong Ki aq.. Aq tak akan maafkan.. Kalau aq tak dapat Joong Ki.. Nobody will get him too.."#########
"V, kau siasat orang yang bernama Song Jihyo.."
arah si bos.."Bos nak bila?" tanya si pengikut yang bernama V..
"Secepat mungkin.."
"Baik.."
********
"Bos nak buat apa suruh aq siasat tentang Jihyo?? Bos nak bunuh dia?? Eh.. Tak akan lah.." V bercakap sendiri.
********
Dua hari kemudian..
"Bos.. Ni dia biodata Song Jihyo.." kata V sambil menyerah kan fail biodata Jihyo.
"Good.. Laju jugak kau ni kan.." puji si bos.. V sudah kembang..
"Terima kasih bos.. Ada lagi yang bos nak suruh saya??"
"Tak.. Keluar,"
V pun keluar.. Tapi selepas di menutup pintu.. Dia meletakkan telinga nya di pintu..
"Song Jihyo.. Raja gangster konon.. Ceh.. Kau dah rampas Joong Ki aq.. Aq tak akan maafkan.. Kalau aq tak dapat Joong Ki.. Nobody will get him too.."
"Jadi bos nak halang Jihyo dan Joong Ki?? Tak boleh.. Aq mesti halang bos.. Aq cintakan Jihyo.. Aq akan halang bos asal dia bahagia.." kata V..
"Tak sempat aq nak beri dia hadiah hari tu.. Kau lah sebab nya .. Aih.." kata V lagi.
********
"Haih.. Penat eh.. Dah lah kerja rumah banyak.." Kata Jihyo lalu menghempaskan dirinya di atas tilam..Song Joong Ki yang baru selesai mandi tidak perasan Jihyo ada di atas katil.. Selepas dia memakai baju.. Dia duduk di atas katil sambil bermain telepon..
"Aduh!!" jerit Jihyo bila Joong Ki duduk atas jarinya..
"Eh.. Sorry sorry tak perasan.." lantas Joong Ki mengurut jaru Jihyo agar sakitnya berkurangan..
"Dah kurang dah sakit?" tanya Joong Ki.
Krikk krikk...
"Jihyo??" panggil Joong Ki..
"Hyo??" panggil Joong Ki lagi..
"Takkan pengsan.."
"Eh tidur rupanya.." kata Joong Ki lalu meletakkan tangan Jihyo di atas katil kembali..
Joong Ki mencium dahi Jihyo lalu menutup lampu dan keluar..
"Nite my sweetheart," kata Joong Ki lalu menutup pintu..
********
"Omma.. Saya nak keluar main bola dengan anak buah.. Jihyo tidur kat atas.. Bye!!" kata Joong Ki lalu berlari kearah pintu dan memasang kasut bolanya.. Sebelum itu sempat dia mengambil bekalnya yang dah disediakan sebelum mandi..
"Ish budak ni.." Omma Joong Ki menggelengkan kepalanya.
********
Mian pendek.. Cerita Saranghae sudah dipublish bab satu.. Jemput baca.. Hope korang suka.. And.. Sape kat sini yang baik hati nak buat cover untuk cerita Saranghae? Kalau ada cakap k??
YOU ARE READING
Raja gangster
RandomWatak. Song Jihyo Song Joong Ki Jessica Jung Im Yoona Yoon Bomi Park Chorong