Hello readers.. Saya terlupa nk publish ni dulu.. Sorry..
#follow_me.. ^-^
Jihyo POV
Tok tok tok
"Masuk," arahku. Si pengetuk pintu tadi pun masuk.
"Jihyo-shii!!" jerit si pengetuk tadi. Aq menoleh.
"YoonA!! Jess!! Bomi!! Fany!! Rong!!" jeritku. "Pasal korang lambat ha?? Lama aq tunggu.. Sejam aq tunggu. Cakap pukul 8. Ni dah pukul berapa??? Pukul 9," bebelku. Mereka menutup telinga.. Haih.. Nasib kawan..
"Ha.. Lepas ni bos dah tak boleh buli org dh," ujar Bomi. "Pasal??" tanyaku kasar. "Ish bakal pengantin ni.. kasarnye.. lembut sikit.. baru suami suka.." usik Jess. Aq tk menghiraukan.. Mereka ketawa.. "Sebab..... tak ada lh bakal puan.."jawab Bomi separuh mengusik. "Ish.. dah lah.." kataku..
Tok Tok Tok
Again, pintu bilik di ketuk. "Masuk," arahku. Muncullah wajah aunty Nel yg cantik itu di pintu.. ewah ayat...
"Jihyo.. Bakal suami kamu dh smpai.. jom turun.." ajak aunty Nel. "Nae," jawabku.
Skip
"Arghhh.. penat eh.." keluhku lalu mencampakkan diri di atas katil Joong Ki. Oh ya lupa, aq sekarang ni kat rumah Joong Ki. Sebelum kitorang naik atas ni, kitorang dh makan.. habis aq dan Joong Ki jd bahan usik.
Aq terfikir.. baik aq cari nama pendek untuk Joong Ki.. tak penat author tulis.. mungkin dpat gaji lebih. . Hehehe..
Author: Jangan kau nak berharap gaji lebih...tak kn aq bagi lebih..
Jihyo: Kenapa Author?
Author: Sebab... Tak ada sebab...
Jihyo: Haih..-_-..
"Woi!! Pergi mandi sekarang.." arah Joong I
Ki. "Apa woi woi.. Aq ada namalah... Nama aq Song Jihyo..." kataku."Aq tak kesah nama kau apa.. Dah pergi mandi sekarang.. Kalau tak aq bagi kau mandi," arahnya lagi. Ish.. Byuntae.. Aq mengambil tualaku yang berada di dalam beg lau masuk ke dalam tandas.
Selesai sahaja mandi..
Lalalala... "Segar eh.. Mana baju aq tadi?? Bukan aq ada bawak baju ke tadi.." Aq tercari-cari baju yang aq bawak dalam bilik mandi.. Ewah ayat.
"Eh!!! Aha lah aq tak ambil pun lagi baju.. Adoi.. Pabo ya.." Aq membuka sedikit pintu.
"Eh. Mana Joong Ki ni? Tak ada? Baguslah," kata aq lalu keluar berkemban mengambil baju dalam bagasi aq.
Tiba-tiba
"Piwit.."
"Boleh jangan ganggu aq tak.. Aq lagi ambil baju ni," marahku.
"Kau buat projek memikat aq kah? Keluar tandas berkemban?" kata dia sambil tersenyum sinis.
"Eh??!!!" "Yah!! Byuntae namja.. Keluar kau!" marah aku.. Baru aq tersedar aq sedang berkemban dan org yg bercakap dengan aq ialah SONG JOONG KI!!!
"Kalau aq tak nak?" dia tak nak keluar pulak!
"Keluar atau kau tidur kat hospital malam ni," aq cuba menghalau nya lagi.
"Okey okey aq keluar.." dia pun keluar.. Aq cepat cepat pasang baju.
Bersambung..
YOU ARE READING
Raja gangster
RandomWatak. Song Jihyo Song Joong Ki Jessica Jung Im Yoona Yoon Bomi Park Chorong