1.

3.2K 155 31
                                    

Lana hayatından sıkılmıştı. Etrafındaki insanların yapmacıklığı onu boğuyordu.

Buradan kaçmaya 16 yaşında çalışmıştı fakat yapabildiği tek şey evine geri dönmek olmuştu çünkü parası olmadan sokakta yaşamak kolay değildi.

Peki şimdi

Şimdi ne yapacaktı 20 yaşına gelmişti ve artık kendi ayakları üzerinde durabilirdi. 16 yaşında yaptığı gibi kaçabilirdi ama şundan onu engelleyen bir şey vardı... Sevgilisi Chris. Ailesine göre onunla evlenmesi gerekiyordu ama daha 20 yaşındaydı ve şu 3 sene içinde evlenmeyi düşünmüyordu. Heleki Chris ile.

Chris'i bir arkadaş olarak görüyordu. Chris'in sahip olduğu milyon dolarlık yatlar , ve pahalı arabalar... O hiç birini umursamıyordu. Ama annesine göre zenginlik herzaman mutluluktu. Zaten bu yüzden Lana'nın babasıyla evlenmişti.

Ama Lana annesinin dediğini dinlemedi. Sırt çantasına eşyalarını yükledi ve yola koyuldu. Belki evden kaçmak için fazla büyüktü ama ailesi diğer aileler gibi 18 yaşına gelince kendi başlarına yaşamalarına izin vermiyordu bu yüzden evlenene kadar özgür değildi ve evlilikte özgürlük değildi.

16 yaşında kaçarken yaptığı gibi güvenlik görevlilerini atlattı ve hızlı adımlarla uzaklaştı. Annesi sabah uyandığında onu bulamayınca çok sinirlenicekti.

Arkasında kalan eve baktı ve hızla oradan uzaklaştı.

▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲

▶Multi→Lana

Merhaba arkadaşlar,

Hikayede yazım hatalarım varsa özür dilerim ;) bu benim yayınladığım ilk  hikayem . Eğer hikayenin ilerki bölümlerinde hikaye hakkında fikirlerinizi yorumlarda belirtirseniz çoooookk mutlu olurum :)

ÖNEMLİ NOT :

Bu hikayede Harry'yi tüm sıfatlarından arındırarak hayal edin.
Zaten ileriki bölümlerde anlayacaksınız. Okuduğunuz için teşekkürler :)

P.O. BOX || H.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin