12. *ARA BÖLÜM*

477 37 7
                                    

*Bu bölüm 11. Bölümden önceki ara   
bölüm olucak*

Gizli hayranıma bir mektupta ben yazacaktım. Kesinlikle buna şaşıracaktı. Ama ne yazmalıydım?
Tanımadığım biri bana mektuplarla beni sevdiğini söylemişti.

Buna karşılık ona ne diyebilirdim ki?

İsmini bilseydim herşey daha kolay olabilirdi ama gizli kalmak konusunda ısrarlıydı.

Şimdi yazacağım hiçbir şeyin ona umut vermesini istemezdim ve hisleri çok güzeldi. İlk defa birinden böyle iltifatlar duyuyordum. Bu yüzden onun kalbini kırmakta istemiyordum.

Kelimelerimi seçerek kullanmalıydım ve bu tanımadığım gizli hayranıma umut vermeden bir mektup yazmalıydım.

Kalem ve kağıdımı alıp başladım.

Merhaba ;

Büyük ihtimalle buna şaşırmış olabilirsin. Benden bir mektup beklemiyorsundur ama bende bir şeyler yazmayı denedim.

Bana olan hislerin -eğer gerçese- çok güzel. Iltifatların için teşekkür ederim ama ben hiçbir zaman kendimi, senin söylediğin gibi güzel ve sevilecek biri olarak bulmuyorum. Böyle bir kızı sevebildiğine göre ya delisin yada herşeyi sevebilecek iyi bir kalbin var demektir. Artık burasını bilmiyorum çünkü kim olduğunu öğrenemedim.

Neden bana adını açıkça söylemiyorsun?

Adını söylediğinde herşey daha iyi olucak .

                              Sevgilerimle Lana,

Mektubu bir zarfa koyup üzerine büyük harflerle 'GİZLİ HAYRANIMA' yazdım ve kendi posta kutuma koydum. Tanrım keşke ismini itraf etse.



*******

Bölüm kısaydı biliyorum ama uzun bir süre sonra bu hikayeyi yazmak çok güzel ve kaldığım yerden devam ediyorum.

Sizleri seviyorum :*

Yb de görüşmek üzere ;)

P.O. BOX || H.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin