5.

1.1K 123 18
                                    

İyi okumalar! :)))))))) ;)


Gizli hayran....

Kim olabilir diye düşünmeden edemiyordu. Aklına birinin onunla dalga geçiyor olabileceği geldi. Belki Niall , belki de Harry'di. Çünkü buralarda onu tanıyan başka biri yoktu. Belki de tanıdığı biri değildi ve
onu takip eden biri vardı diye düşündü.

Ve aklına ilk gelen şeyi yaptı. 2 numaraya inmek için asansöre bindi ve kapıyı çaldı. Hemen söze girdi.

"Tüm bu zarf ve bu yazı ne! "

"Ne yazısı? "

Elindeki kağıdı sallayarak ona doğru tuttu.

" İşte. Gizli hayran falan. Bunu sen mi yazdın."

"Öncelikle sakin ol ve neden sana böyle bir şey yazıyım ki. Sana , bunu benim yazdığımı düşündüren ne?"

Harry'nin sorusu beyninde dönmeye başladı. Harry'nin yazdığına dair bir kanıtı yoktu. Belki Niall yazmıştı ama ilk aklına bunu yazmış olanın , Harry olabileceği gelmişti. Harry'ye ani bir çıkışta bulunması yanlıştı. Kendini ahmak gibi hissediyordu. Belli ki bunu yazan Harry değildi.

Gözleri Harry'nin kollarının arasındaki küçük bedene kaymıştı. Içeriden gelen kadın sesiyle gözleri evin içini taradı.

Içerideki bir kadın ve Harry'nin kollarının arasındaki bebek aklına farklı şeylerin gelmesine neden oluyordu. Ama Harry ona yanlız yaşadığını söylemişti. Belki de yalan atmıştı.

"Pardon ben belki sen..."diyebildi Lana.

"Ben belki ne ?"

Lana ağzını açmışken az önceki sesin sahibi kadın yanlarına gelerek Lana'ya merhaba dedi.

"Merhaba..."dedi tanımadığı genç kadına doğru.

"Lana bu ablam Gemma, Gemma bu da yeni komşum Lana." Dedi soğuk bir ifade ile ve kucağında gülücükler saçan bebeği daha sıkı kavradı.

"Bu da küçük Megan."

"Tanıştığıma memnun oldum , size iyi geceler." deyip yanlarında ayrıldı. Daha fazla rezil olmadan yanlarında ayrılmıştı çünkü zarf konusu Harry'nin ablası yanında konuşulsaydı rezil olacaktı.

--------

"Harry bu güzel kız ile aranızda ne var? " diye sordu ablası.

"Aramızda hiçbir şey yok. "

"Tabikide yok çünkü sen her kızın yanında utanıp kızarırsın yada gergin davranırsın."

"Seninle tartışmayacağım Gemma."

"Sana bir tavsiye , o kızın yanında gergin davranıp suratını asma. Eminimki gülümsemenden hoşlanıcaktır.→[YN:Tabikide mal :)))]

-----


Niall'ın dairesine çıktı ve kapıyı çaldı. Kapı açıldığında karşısında ki uykulu bedene soruyu sordu.

"Hayır benimle bir alakası yok , hem zaten yapmış olsam niye sana soyliyim ki dimi ?"

"Anlıyorum ama bu zarf olayından sonra korkmaya başladım. Ya tanımadığım birinden geliyorsa ya beni takip ediyorsa! " dedi sinirleri bozulmuş bir şekilde.

"Bak Lana , belki bana güvenmek istemezsin ama eğer evde yanlızken korkarsan burada kalabilirsin. Evim herzaman sana açık."

Teşekkür edip Niall'a sarıldı. Birden bir öksürme sesi geldi ve gözleri onları izleyen Harry'ye kaydı. Hemen Niall'a sarılı olan ellerini çekti ve iyi geceler dileyip Harry ile hiç göz teması kurmadan oradan ayrıldı.

Evine gidip duş aldı ve yatmak için mavi uzun tişörtünü giydi. Bir anada kapı çaldı ve kapıyı açmak için odasından çıkıp koridordan kapıya adımladı. Kapıyı açtı ve karşısında ki Harry'yi görünce şaşırdı. Harry birden söze girdi.

"Niall ile neden sarılıyordunuz !" Lana sorusu karşısında afalladı.

"Niall'a sorsaydınya o sana söylerdi. Hem bir kadını bu saatte rahatsız etmenin nedeni benim Niall'a sarılmış olmam mı? " dedi bir anlık cesaret ile.

"Niall bana söylemedi bu yüzden sana soruyorum."

"Bizim sarılmamızı neden bu kadar dert ediyorsun."dedi ve Harry'ye yaklaşarak devam etti. "Ve neden sarıldığımız seni ilgilendirmez." dedi ve uzun tişörtünün saklayamadığı çıplak bacaklarının Harry'nin gözleri tarafından incelendiğini gördü . Kızıp onu ittirdi ve kapıyı arkasından kapattı.

Lana sinir küpüne dönmüştü. Bir kaç gün önce onun kibar olduğunu düşünürken şimdi sergilediği tavırlar Lana'nın aklını karıştırıyordu. Neden Niall ile arkadaşca sarılmasını bu kadar dert etmişti. Belkide gaydi ve Niall onun sevgilisiydi ve bu yüzden onu kıskanmıştı. Kafasında tüm bu sorular dolanırken uyuması zor oluyordu. Telefonundan saate baktı. Saat gece 00:15 ti uyuması lazımdı çünkü yarın yoğun bir gün olacaktı.

Ne kadar uyumaya çalışsa da uyuyamıyordu. Mutfağa gidip bir bardak su içti ve gözü mutfak masasında ki zarfa takıldı. Gönderenin ismi yoktu. Bu sefer aklına başka bir şey geldi.

Ya bir daha mektup gelirse. Bu seferkinde ne yazacakdiye düşündü.



▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲ ▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼

Merhaba arkadaşlar :))))

1. Okuyanlar varsa lutfen oyda verebilir mi????

2. Narry → acaba Harry gay mı????

3. Posta kutusuna başka zarf gelicek mi?????

4. Hikayenin adı P.O. BOX yani posta kutusu anlamayanlar için söyliyim.

5. Eğer okuyorsaniz ve begensiyseniz arkadaşlarınızada önerirseniz mutlu olurum :) ama hojdir ama benana diyorsanız siz bilirsiniz :))))))

Şu alttaki küçük yıldızlara basmayı unutmayın!!!! :*

P.O. BOX || H.S.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin