Merhaba gençlik hepinizin yaptığı güzel yorumlara teşekkür ederim gerçekten çok mutlu oldum :D yb istemişsiniz buyrun :) multimedyada ikilimiz ♥
Yani kapağı nazil buldunuz düşüncelerinizi yorum kısmına bırakırsanız sevinirim :D
♠♠♠iyi okumalar♠♠♠
Evi güzeldi, hatta ne güzeli harikaydı. Ama zengin tübbeler gibi kocam değilde, beyazlar içinde sade ama asildi. İki katlı bir çiftlik evine benziyordu ama hayır gerçekten harikaydı. "Zevkin bari iyiyymiş psikopat kardeş" tek kasını kaldırarak bana baktı. İndir lan o kaşını bana şekil yapma. "Çok fazla konuştunu tekrar tekrar söylemem mi gerek? Yoksa artik çeneni kapıycalmısın" iç çektim. "Gireceksek girelim benim asabımı bozma gardaş 1. Sınıfın sümüklü ineği" sert bi bakıştan sonra hareket edebildi yazın nefret edilen sivri sineği.
evin kapısını açtı içerisininde dışarısı gibi bir havası vardı sade ama asil ve evin içi en sevdiğim renkteydi mavi. maviye bayılırdım, sizcede mavide bir samimilik yokmu şu an evin içinde olduğu gibi. şu andan itibaren bu çocuğun harika bir zevki olduğunu kafama iyice kazımıştıcaksın benimle m. "evinin her dekorasyonu nu sen mi seçtin?" tebessüm ederek baktı. "evet ben bu evi büyün hayallerimle yaptım" bu haline gülümsedim. ama biraz tuhaf geldi bir dağ ayısının bu kadar şirin ve iyi bir zevke sahip olması biraz tuhaf değilmi sizcede? "geç otur şu koltuğa" gösterdiği koltuğa yavaşça oturdum. koltuk çok yumuşaktı gerçekten hoştu.
"ee ne konuşacaksın benimle acaba?" elini çenesinin altına koydu ve beni izlemeye başladı. 2 yada 3 dk olunca sıkıldğımı farkettim lan kimse beni sıkımaz olum "şarzın mı bitti alo bi konuş sonuçta beni konuşmak için kaçırdın, ay geri zekalı beni sırf konuşmak için kaçırdın dimi sen yemin ediyorum mal mu jojuk" elini çenesinin altından çekti ve iç de çekti beyfendi. "bana nasıl dayanabiliyosun başka bir kız olsa üstüme atlamıştı bile" gözümü iyice açarak baktım hödüğe. "a aaa hiç yakışıyomu o dediğin kızlara hayvanlara zarar verilmez heh bana gelirsek senin üstüne büyük bir hayvan sever olduğumdan ötürü atlayamıyorum anladınmı benim güzel öküzüm danam itim" gözünü devirdi "şakanın sırası değil gerçekten beni çekici bulmuyormusun?" sırıttım. "tam tersine itici buluyorum itim" yapmacık bir şekilde kahkaha attı. sonra aniden susup ciddi nir şekilde bakmaya başladı. "sen kız olamassın maskeni çıkar seni pislik adam" koltuğun üstüne çıkıp yastığı kalkan niyetine kulanınca hem çok komik hemde biraz şirin olduğunu gördüm ama çok çok az şirin birazcık beyni kadar diyelim. "how how sakin ol" koltuğa geri oturdu ve kirli sakalını sıvazladı. "artık gidebilirsin" cebinden not defteri ve kalem çıkartıp bir şeyler yazdı. benim hakkımda olduğu kesindi allahın şizofreni bi de gidebilirsin diyo sanki yolu biliyoruz amına koyım. gülerek bana baktı "aa ben seni kaçırmıştım dimi, kusura bakma ama eyer ön koltuğa oturacaksan bayılman gerek beni polise vermekle alakalı bir aptalık yapabilirsin" yine aynı koku yine bayılmak of of .
Kusura bakmayın bu bölüm biraz kısa oldu ama yapacak bir şey yok sonuçta çiftimizle dolu bir bölüm oldu yorumlar lütfen voteyi unutmayın emeğe saygı gençler :D sizi seviyoruumm