Medyada kızlarımızın nasıl giyindikleri var :))
______________________________________DURU'DAN
Akşam yemeğini yedikten sonra sıra hazırlanmaya gelmişti. Mercan renginde olan tek elbisemi giymeye karar verirken Bahar, siyah bluz beyaz etek ve kot bir ceketle kombin yapmıştı. Ela ise siyah ve beyaz puantiyeli elbisesini giymişti. Aramızaki en güzel kişinin az çok kim olacağını tahmin ederken ben saçlarıma kırık fön çekmeye karar vermiştim. Fönümü çektikten sonra gözlerimi öne çıkaran bir makyaj yaparak son görünümüme aynada baktıktan sonra işim bitmişti. Bahar ise kafasını öne eğip elleriyle hafif kabarttıktan sonra dudaklarını öne çıkaran bir ruj sürmeye karar vermişti. Ela ise biz bunları yaparken çoktan hazırlanmış bizi bekliyordu. İçimden söylediğimi sanarak "Bu kız gerçekten profesyonelleşmiş." demiştim ki Ela lafımı bitirir bitirmez "Teşekkür ederim cicim..!" diyerek yüzüne yapma bir gülümse yerleştirmişti. Ona inat olarak aynı gülümsemeyi bende yüzüme takınmıştım. Ela gerçekten güzel bir kızdı. Buna giydiği kıyafetler ve yaptığı makyajda eklenince ortaya tatlı bir Ela'dan çok seksi bir Ela çıkıyordu. Hazırlanmamız bitmişti ama ortada daha büyük bir sorunumuz vardı: SONGÜL ABLAYI ATLATMAK..!!!
Yurtta ne kadar hoşlanmasakta bu işi iyi becerebilen tek bir kişi vardı o da Melis. Melis'i en iyi benim ikna edebileceğimi düşünerek Songül Abla'ya yakalanmadan Melislerin odasına ilerlemeyi başarabilmiştim. Birazcık yalvarmam ve önümüzdeki iki dönemde de ödevlerini benim yapmam karşılığı kabul etmişti. Melis, Songül Ablayı oyalarken nihayet kaçmayı becerebilmiştik. Caddeler ve sokaklarda ilerlerken karşımızda bizim bildiğimiz kadarıyla en büyük barlardan biri olan DİZZY vardı. Dizzy'e girmek için ya ailemizin çok zengin olması ya da bizim bir şirketimizin olması lazımdı. O yüzden bizim için bir hayal olacağını düşünerek yolumuza devam edeceğimiz sırada Ela tam ağzını açmıştı ki " Sakın Ela! Bunu kabul edebileceğimizi aklından bile geçirme.!" dediğimde aralanan ağzını geri kapatmıştı. Ela ile yolda ilerlerken Bahar'ın hala aynı yerde durması dikkattimi çektikten sonra hızla Bahar'ın yanına gittim. Bahar'a iyi olup olmadığını sorduktan sonra "Bu defa girmek için şansımızı denesek?" demesiyle bu defa benim ağzım açılmıştı. İlk defa Bahar'la aynı görüşte değildik. Tamam anlamında kafamı sallarken oraya nasıl gidebileceğimizi düşünüyorduk. Sonuçta orası bizim gibi 16 yaşındakileri alacak bir yer değildi. Tam bunları düşünürken karşımızdan gelen kişiyle beş saniye donakalmıştım. Minel Hanım tam karşımızda bize doğru geliyordu. Yüzündrn anladığım kadarıyla fazlasıyla sinirli ve kırgındı. Bizi gördüğünde yüzünde bizi bulduğu için saniyelik mutluluk yakalarken geri sinirli haline geçmesi pek zamanını almamıştı. Kızlara "Minel Hanım.." dememle ikiside aynı anda birtanecik müdür yardımcımıza baktı. Minel Hanım "Kızlar bakıyorum da fazla eğleniyorsunuz!" demesine üçümüzde başımızı eğerken bunun ilk başta hata olduğunu anlamam lazımdı diyerek kafama bir tane vurmuştum ki Minel Hanım'ın "Özellile Duru! Bunu senden hiç ama hiç beklemezdim.." demesi on dakika boyunca kulaklarımdan silinmemişti. Ela'ya ne kadar sinirle baksamda bizimde suçumuz vardı. Bu işi en başta kabul etmememiz gerekiyordu. Minel Hanımla birlikte yurda girdikten sonra Songül Abla'ya "Gözünün önünden ayırma bunlaro Songül Abla." demesiyle yurttan ayrıldığında çok ama çok zorlu bir gün bekliyordu. Şimdi ne olacaktı ki? Kaç gün dışarı çıkamayacaktık? Bu defa neyimizi kaybedecektik? En önemliside Minel Hanım bize eskisi gibi güvenebilecek miydi?