Capitolu 9 ~

539 50 0
                                    

Era destul de ciudat situația în care ne aflăm,dar nimeni nu a reproșat ci ne-au felicitat și aplaudat.
După ce sau terminat orele am mers împreună cu Shin în parc, nu știu din ce motiv a vrut să venim, dar nu mă deranja, îmi plăcea să mă plimb.
În cam 20 de minute am ajuns în parc, era destul de plin, erau cupluri, bătrâneii, copii care se jucau și diferite fete ce își plimbau câini, ne-am tot dus prin parc până când Shin ma oprit, m-am întors să văd ce e, am rămas surprins de ceea ce am văzut, Shin se aflase în fața mea în genunchi cu o cutiuță roșie în care se află un inel frumos, eram complet surprins la fel era și o femeie care era la câțiva pași de noi, se pare ca îi se întâmplase același lucru.
- Vrei să fii soția mea? Întrebase Shin cu zâmbetul pe buze.
Am început să rad ușor dar până la urma am strigăt un mare DA încât și dacă erai în cealaltă parte a orașului îl auzeai.
După ce a auzit ca am acceptat mi-a pus inelul pe deget și mă sărutat șoptind un " Te iubesc "
Cei care au fost de fața au început să fluiere și să strige în cor " Casă de piatră " acesta fiind și pentru noi și pentru ceilalți doi.
***
***
***
Acum mă aflam acasă la Shin, se pare ca nu glumea la faza cu nevasta,chiar are degand să ma mă facă a lui de tot, dar nu mă deranja îl iubeam și asta era tot ce conta .
- Te iubesc Shin , am pus în timp ce îmi presam buzele peste ale sale.
- Si eu te iubesc puiule, Shin începu să preia controlul, îmi căuta cu disperare limba de care dăduse intr-un final invitando la un dans, iar eu m-am alăturat jocului început de el, simțeam cum îmi explorează fiecare colțișor și cum îmi suge ușor buza muscando din când în când.
A continuat să coboare cu sărutările pe gat unde a început să îmi dea tricoul jos și să îmi facă cerculețe cu limba coborabd până la abdomen, a mai lăsat câteva sărutări ici colo .
Ajuns tot mai jos să oprit la talia pantalonilor pe care nu a ezitat nici o secundă să nu îi dea jos, la fel făcând și cu boxeri , acum eram complet gol în fața lui.
Acesta mă privi și în colțul guri îi apăruse un zâmbet specific lui, mi-a cuprins jucăria în mâna și a început să o frece de sus în jos apoi cu limba a început să îmi tachineze capul erect, am început să gem de nebun, se simțea așa de bine.
Acesta a continuat să o suga , din când în când oprinduse pentru a lăsa mici sărutări..
- Ah..Shin.n..nu mai pot, ah..te vre..au mhm am reușit să spun printre gemete.
Acesta nu mai aștepta nimic și scăpase și el de vestimentație rămânând gol, avea un corp bine lucrat.
Îmi cuprinse picioarele și mi le puse deasupra umerilor săi, apoi îmi lăsase un sărut scurt pe buze inrebabduma din priviri dacă poate intră, am dat aprobator din cap și mi-am dus mâinile în jurul gâtului sau tragandul mai aproape de mine sarutandul cu cea mai mare poftă, în timp ce îmi răspundea la sărut acesta mă pătrunse încet , începând să se miște lent.
Ah la naiba durea, trebuia să se miște mai repede..
- Shin mai repede ah..
Acesta începu să se miște din ce în ce mai repede atingând intr-un final punctul sensibil care mă trimitea pe culmile extazului.
Era plăcut, am început să gemem amândoi la unison, gemetele noastre înfundau toată încăperea.
Când am ajuns pe punctul de a ne elibera îl cuprinsesem pe Shin de fese semn ca imi dau drumul, așa făcu și el.
După ce ne-am eliberat Shin nu ezitase să îmi fure un sărut apoi ieșind din mine tragabdu-ma în brațele sale, în nici 10 minute amândoi eram în lumea unicornilor.

Love Addiction(boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum