Priveam spre persoană care stătea în față uși, era însuși Levi.
Acesta zâmbi și se apropiase de noi.
- Shin avem de vorbit
- Desigur, dar tată stii..cu el cum rămâne?
- Despre asta vreau să discut cu tine.
Am văzut cum Levi il ia pe Shin sipărăsește încăperea fără să mai zica nimic.
- Perfect! Iara am rămas singur, mai multă liniștite pentru mine, am chicotit și m-am aruncat pe patul moale și pufos , atât de pufos încât am adormit .~~~
~~~
Am auzit cum cineva îmi tot striga numele, am dat să mă ridic dar ceva mă ținea , mi-am întors privirea să văd ce e, se pare ca domnul Shin era deasupra mea.. E așa de greu
- Uhmm..Shin..ești așa de greu - mă plângeam eu
- Oh, scuze,scuze
Să dat jos de pe mine și ma cuprinede în brațe.
-Koichi?
- Hmm? Spun eu cu jumate de gură
- Tu stii de ce ai fost aici? Îmi spune el cu o voce de copil.
- Nu, nu știu
- Serios ? Chiar nu stii? Pai ești aici din cauza dragului tau frate.
- Frate? Ce tot spui acolo? Eu nu am frate
- Oh ,deci să înțeleg ca nu ți-au spus Hm
- Cine ce să îmi spună?
- Sehun, Sehun e fratele tău mai mare, doar ca tu nu stii, ai tai l-au lăsat în grijă unei alte famili , și au venit cu tine aici .
- De ce l-au lăsat? Și eu nu cred ce spui * spun eu confuz*
- Tu chiar nu stii de ce l-au lăsat? Avea mereu ceva cu tine. Tu aveai vârstă de 5 ani, iar el cred ca 6, cam până la vârstă de 13 ani mereu te abuza sexual.
Nu mă întreba cum, ca nici eu nu îmi pot da seamă.
Și așa ca, părinții tai sau gândit ca ar fi mai bine așa.
Nu te-ai întrebat niciodată de ce Sehun te-a violat imediat cum ai ajuns la ei în clasă.? Nu ți să părut nimic ciudat?
- Eu nu îmi amintesc nimic din toate astea.
- Pentru ca părinți tai au niște pastile care ți le dă , ca să te ajute să nu îți mai amintești.
- De ce ar face una ca asta?
- Nu vroiau ca tu să îți amintești de Sehun.
- Dar e fratele meu.
- El te urăște. Ce nu înțelegi?
Mereu i-a fost ciuda pe tine, de asta îți făcea, ce îți făcea.
Cum il poți numi frate? Am început să tip la el fără să îmi dau seama.
A dat să spună ceva, dar l-am întrerupt.
- Iar pozele ce le avea cu tine în telefon erau pentru a te face să crezi ca e vreun prieten.
La lăsat intenționat pe pat atunci, e un bun actor ce să faci.
Își schimba starea de la o secunda la alta.
Știu asta pentru ca și mie mi-a făcut ce ti-a făcut și tie, doar ca eu m-am îndrăgostit ca un idiot de el, după ce mi-a făcut asta ,mă rănit așa de tare încât mi-am promis ca o să distrug tot ce are legătură cu el.
Asta e motivul adevărat pentru care ești aici, + are ceva ce ne aparține.
- Și eu sunt aici ca să mă distrugi? Spun cu o urma de teamă în glas.
- Poate da, poate nu, cine știe
Spune acesta în timp ce își înclina capul intr-o pare și în alta zâmbind .
Nu am mai zis nimic și m-am întors în partea cealaltă.
- Și..C-Cand mă lași să plec?
- Să pleci? Cine ti-a zis ca pleci
- Dar, ai mei nu știu nimic , și eu nu am ce căuta aici.
- Alor tai nu le pasă de tine crede-ma, au plecat doar ca să nu se facă de râs.
- Minți!!
- Ah da, să stii ca scumpa și draga ta mamă te-a vândut, ești proprietatea noastră de acum.
- Taci! Doar Taci! Eu nu sunt proprietatea nimănui!
Și cu siguranță nu a unor idioți!
Am început să tip, iar acesta a început să râdă batjocoritor.
- Asculta aici, și băga bine la cap! Nu mă cunosti, și nu stii cât mă duce capu, așa ca taci dracu o dată ca începi să mă enervzi, și eu care te credeam drăguț , hai ca te-am lăsat.
Am dat să îi zic ceva dar era prea târziu, deja plecase.
- Aish, idiot mai sunt, acum cu siguranță am puso ,părinți idioți și viață aiurita.
M-am ridicat din pat pentru a merge după un pahar cu apă, mda se pare ca aici nu este nimic.
- Aish..cu ce să mă îmbrac hm.
Ah da, cât timp am dormit nu știu cum, dar am rămas fără haine, doar cu boxeri pe mine.
Cum m-am tot plimbat dintr-o parte și în alta , am observat o cămașă căzută lângă pat.
BINGO!! Am strigăt în gură mare, ups.
Ciudat ca până acum nu am observato, aah da nici nu am căutat lângă pat.
Am luato pe mine și m- am închis lăsând doar 3 nasturi descheiați, hmm nu-i rău , serios chiar arat a femeie.
Am luat în picioare niște iepurași pufoși ce se aflau lângă pat, și am cobort jos.
Bucătăria, bucătăria, unde e bucătăria hmm..
Ah da uiteo, era ciudat pentru ca era destul de liniște , iar în bucătărie nu era nimeni, e perfect.
Păhărel, unde ești păhărel, clar am inebunit.
Cine e atât de prost încât să pună atât de sus niște pahare?
Am dat să le I-au dar de unde, erau mult prea sus , aish ce să fac, ce să fac , ah da scaunul, am urcat pe el și intr-un sfârșit am reușit să îl I-au, uraa!!
Mi-am pus apă rece în el și când am dat să beau am simțit două brațe în jurul taliei și l-am scăpat jos.
Oh al dracu, am început să plâng de ciudă, și cât mă chinuisem să i-au paharu ală , și uite acum zace pe jos.
- De ce plângi? Ah da , în spatele meu era Shin.
- Am spart paharu - am început să plâng mai tare.
- Oh, dar nu e nimic , și îți sta foarte bine în cămașa mea - chicoti.
- Mai taci - am început să suspin- M-am chinuit să îl I-au și uite acum să spart, și tot îmi e sete.
Acesta începu să râdă de mine și lu-a alt pahar punand apă în el.
- Uite aici , îmi puse paharul în mâna- dar nu mai plânge, da?
- Bine- am spus cu o voce de copil bând apa.
Când am dat să mai beau Shin îmi luase paharul din mâna.
- Heei! Apa mea!
-O vrei?
Am dat aprobator din cap apoi am întins mâna după ea.
- Dacă o vrei, trebuie să mă săruti *își muta paharul dintr-o mana-n alta*
- Aish..stii..eu..mhm..
La naiba!! Nu găseam un răspuns nici cum, până nu am observat ca făina era chiar lângă mine. Gata știu.
- Bine am să o fac, m-am apropiat de el și i-am atins puțin buzele cu ale mele după care am luat făină și i-am aruncato-n față, am am fugit de acolo.
- Koichi!! Acesta țipase după mine și o lua la fugă .
- Nu-i acasa!! Am continuat să fug
- Dacă te prind nu știu ce iti fac.
Am tot fugit până m-am împiedicat de piciorul de la masă și am căzut fix pe lângă canapea.
Nu puteam să pic și eu pe ea? Mhm..
Cred ca m-am lovit la cap ca mă doare și ceva greu a picat pe mine, ah nu e doar Shin.
Stai ce? Shin? Oh nuu!!
- Și uite ca te-am prins, a început să mă gâdile.
- Ah nuu!! Shin stai - nu mă puteam opri din râs.
Acesta doar a zâmbit și si-a presat buzele peste ale mele
Am dat să îl împing de pe mine dar se pare ca e mult mai puternic.
Mi-a desfăcut cămașă și a început să îmi lase sarutari pe gat și pe abdomen coborând cu ele până la talia boxerilor, chiar atunci când a vrut să îi dea jos ,a intrat Levi în încăpere.
Doamne!! Îi sunt atât de recunoscător ca a venit , ca altfel viol scria pe mine.
- Mai, mai , ce avem noi aici, chiar nu puteai să mergi la tine în cameră Shin ? Începu să râdă
- Nuu, nuu , aici l-am prins așa ca..
- E vinaa luui!! Am început eu să tip
Când m-au auzit amândoi au început să rada.
- Heei, de ce radeți? Făcusem botic
Iar atunci m-am trezit ca Shin mă pupase, am început să mă înroșesc cu totul , și l-am împins puțin, Shin!!
- Da draga?
- Shin i-al pe Koichi ca plecam ?
- uhm unde?
- Să facem ceva, sau ai degand să îl tăvălești pe săracul Koichi prin toată casă?
- Oo nu,nu,nu!! Levii eu vin cu tine!
Shin începu să râdă, hai să te îmbrăcam.
După ce eu și Shin am fost gata, am plecat împreună cu Levi , prin parc și prin toate magazinele pentru ca Shin nu știu ce tricou căuta
Am stat toată ziua cu el prin magazine până când si-a găsit tricoul perfectDar ne-am și distrat până când.....
Și gata cu next-ul!
Good Night
Pup's -3-
CITEȘTI
Love Addiction(boyxboy)
FanfictionÎnceputul nu prea mai are legătură cu continuarea. Yaoi//BoyxBoy//