Stateam liniștit în living cu Shun la mine în brațe așteptând ca tată să vină, trecuse 2 minute și până la urma își făcu și el apariția.
- Însfârșit ,spun eu zambindui.
- Și ce facem? Trebuie să îl luam pe Hidan de la el, și să scăpam de el o dată.
- Stai liniștit tată, nu îi va face nimic, o să îl salvăm, și totul va fi bine.
Încercăm eu să îl liniștesc pe tata, ca altfelt cu siguranță îmi dărâma tot pe aici.
Acesta ofta și se aseaza cu capul în poală la Shun.
- Trebuie să facem ceva cât mai repede.
- Deja am pregătit totul, am oamenii și armele, doar ca încă nu au venit cei pe care i-am trimis să îmi spună exact locația lui Sehun
Tot ce putem face acum , e să așteptăm .*
*
*
*
Trecuse 3 ore de când tată si-a trimis oamenii în căutarea lui Sehun.
Dar nimic, nu au reușit să îi ia urma ..
Stateam și îl priveam pe tată care fierbea de nervi și dărâma tot ce îi ieșea în cale, până când primise un telefon.
- Alo?
?? Dacă vrei să îți recuperezi micuță jucărie vino la vechiul atelier , dar vino singur, dacă îți aduci oamenii îl voi decapita pe loc.
- Bine am să vin.
?? Perfect.
Și închise..
- Cine a fost?
- Sehun..
- Ce a zis?
- Ca dacă vreau să îl recuperez pe Hidan să merg la vechiul atelier, singur..dacă îmi aduc oamenii îl vor omora pe Hidan..
Desigur aș fii un prost dacă aș merge de unul singur, Sehun știe ca țin la Hidan și ca nu îmi voi aduce oamenii, dar îl vom salva și pe Hidan și îl vom prinde și pe Sehun.
*
*
*
Eram mai agitat ca niciodată, mă plimbam dintr-o parte în altă, așteptând semnalul
când să intram , dacă dădeam greș o pățeam toți.
L-am lu-at pe Shun în brațe pupacindul din 5 în 5 secunde pentru a mă liniști.
- Shin... Da-mi drumul, spuse Shun pe un ton de copilaș.
- Dar așa mă liniștesc, continui eu afișând un zâmbet drăguț.L.E.V.I.
- Sunt aici, respectați promisiunea Sehun.
Acesta rase batjocoritor
- Nu atât de repede dragul meu Levi, crezi ca scapi atât de ușor , Hm?
- Da-mi-l pe Hidan, acum.
- Oh , bine
Niște matahale îl aduse pe Hidan în încăpere, era rănit și plin de sânge.
Agh, idioti l-au rănit.
Am văzut cum Hidan e lăsat jos și mătăhalele vin către mine cuprinzandu-ma de brațe.
- Și acum, să mă ocup și de tine, zise Sehun zâmbind.
- Ești un idiot Sehun, crezi ca mă vei învinge? Oh nu, nici în visele tale, chiar atât de idiot mă credeai încât să vin sigur aici?
- Nu ai îndrăzni să faci nimic cât el e la mine.
- El cine? Spun eu razand.
- Dragul tău Hidan, se întoarse cu spatele vrând să îl i-a pe Hidan, dar el nu mai era acolo.
Serios acum? O dată ce I-au dat drumul a fost luat de oamenii mei când nu erau atenți.
- Cum? Unde e, era aici , și,și...
- Și nimic Sehun, atât ti-a fost, am strigăt un " Intrați " și încăperea era plină de polițiști și de oamenii mei, se pare ca în ultimul timp nu prea a fost cuminte Sehun de îl căuta și poliția.
Nici bine nu au intrat ca mătăhalele ce mă țineau au fost puse la pământ, iar lui Sehun îi se puse cătușe.
- Am să mă răzbun strigase Sehun în timp ce era târât afară împreună cu oamenii lui , care și ei la rândul lor au fost prinși,ce pot să spun , am un echipaj bun.
**
**
**
Acum eram împreună cu Hidan acasă la Shin , aveam nevoie de putina liniște.
După ce i-am dezinfectat rănile lui Hidan l-am săltat la mine în brațe privindu-l pe Shin care încerca să îl convingă pe Shun să îl lase , să îl pupe.- Shun...lasa-ma să te pup, spuse Shin.
- Nu! Cât am fost cu Levi abea dacă mai lăsat să respir continuă Shun.
Cred ca au continuat vreo 2 ore ,până când sau liniștit , iar eu am putut să îmi petrec liniștit timpul cu Hidan.
CITEȘTI
Love Addiction(boyxboy)
Hayran KurguÎnceputul nu prea mai are legătură cu continuarea. Yaoi//BoyxBoy//