Shin când îmi văzuse reacția începu să râdă iar apoi să spuna
- E ok, nu e prima oara când le stric buna stare .
În fața noastră se află Levi care aș putea spune ca îl penterea pe Hidan ca un animal, și nici nu îl deranja prezenta noastră ci din contra, continuă să își facă de cap cu el până în momentul în care se eliberase în el .
- Ăți terminat , spuse Shin deja plictisit.
- Shin, cum se face ca vii numai în astfel de momente , spuse Levi iar Hidan stătea ascuns la el în brațe, arată ca un bebe mic , Kawaii, și a și roșit .
- Pai se pare ca asta e destinul meu, să îți stric partidele , spuse Shin razand.
Dar să lăsam astea, am nevoie de dosarul ală, unde e?
- Pentru asta mai întrerupt? Nu puțeai să mai aștepți hieno, vezi ca e pe birou lângă fișele alea.
Shin îi scoase limbă lui Levi apoi merse să ia dosarul, după ce la luat mă cuprinse de mâna și mă scoase de acolo lasandu-i pe cei doi să își continue treabă.
Ajunși afară, priveam prin jur, era prea liniște.
- Shin, nu ți se pare ca e cam liniște?
- Ba da, tată ia trimis pe toți să îl caute pe Sehun.. Dar ceva nu e in regulă, am simțit asta de când am ajuns aici, spuse Shin uitanduse prin toate părțile.
A stat un timp asa analizând fiecare colț, apoi își împreunase mâna cu a mea și spuse
- Trebuie să plecăm repede de aici,ceva nu e bine, simt asta, o să se întâmple ceva urât și..
Dar nu mai apucase să continuă ca niște împușcături să făcură auzite din sediu.
- Ah , la naiba, stiam eu, nenorociți.
- Shin, ce se întâmplă? Îl întreb eu speriat.
Acesta vru să îmi raspunda dar un grup de oamenii în făcu apariția și îi facu semn lui Shin să plece , acesta doar încuviința din cap și o luase la fugă cu mine de mâna.
Eram speriat, nu înțelegeam ce se întâmplă, auzeam tot mai multe împușcături și oamenii care spuneau " Nu le vom face față, avem nevoie de întăriri repede"
Am continuat să fugim până la mașină , am urcat repede în ea apoi am pornit cu viteză către locuință lui Shin, tot drumul a fost o liniște totală, nici unu nu a îndrăznit să zică nimic .
După ceva timp de mers cu mașină am ajuns, Shin ieșise grăbit din ea apoi venise să îmi deschidă ușă și să mă tragă repede afara mergând în casă , a închis ușă apoi a aruncat dosarul pe masă asezanduse pe canapea.
Eu m-am pus lângă el, luandul în brațe.
- Shin, ce să întâmplat acolo?
- Tată are un trădător printre oamenii, i-a spus ca la văzut pe Sehun nu știu unde , când defapt el avea degand să îl atace pe tată chiar atunci când toți oamenii lui sunt plecați, dar nu mă așteptăm chiar azi să se întâmple, deși de când am ajuns acolo am avut o presimțire ciudată, din cate observ Sehun care chef de joacă.
- Dar ce vrea Sehun defapt?
- Ne vrea morți pe toți, dar dacă se atinge de tine își găsește sfârșitul agățat cu capul pe un băț.
Am chicotit când l-am auzit pe Shin ce a spus apoi l-am pupat pe frunte, chiar în momentul în care îl pupasem telefonul lui sunase, era Levi.
- Da tată , ce e? Poftim? Cum? Și unde l-au dus? Pai și oamenii tai? Ah la naiba, în fine vino aici.
- Shin? Ce să întâmplat?
- Hidan a fost luat de către oamenii lui Sehun, și nu știm unde l-au dus, tată nu a putut face nimic deoarece erau prea putini și au fost învinși.
Trebuie să îl gasim și să terminăm o dată cu Sehun.
CITEȘTI
Love Addiction(boyxboy)
FanfictionÎnceputul nu prea mai are legătură cu continuarea. Yaoi//BoyxBoy//