Capitolul 15 ~

317 39 7
                                    

- Nu mă prinzi, nu mă prinzi, spuse Shun razand, în timp ce fugea prin toată casă.
- Mai vedem noi , continuă Shin urmarindul pe micuț.

Cred ca am fugit în jur de 20 de minute, până când m-am împiedicat și am căzut,iar Shin mă prins.
Universul mă urăște, asta e clar.
- Și acum? Ce să îți fac eu tie? Spun el chicotind.
- Ahm, nimic? *puppy eyes*
- Nee,nee, nu scapi așa de ușor., spune el zâmbind pervers.

No amu nu-i a bună, sfinte furculiță , trebuie să scap, astfel mă aleg cu un viol.
Viol mă,viol.

Shin mă sălta în brațe ca pe o mireasa, urcând în camera in care dormeam.
Mă trânti pe pat și începu să mă sărute, nici nu trecu câteva secunde,ca hainele îmi erau pe undeva pe jos.
Începu să mă atingă pe tot corpul, și să mă sărute lasandu-mi semne pe întregul corp , cobora cu mâna până la "jucărie" , începu să o frece de sus în jos , apoi să o introducă în gură, sugand-o ușor, când am simțit ca nu m-ai pot, mi-am dat drumul în gură lui.
Acesta zâmbii, și scăpa și el de haine, pozitionandu-se la intrarea dintre fese, nu înainte de a mă pregăti.
După ce era sigur ca sunt gata îmi zâmbi.
- Shin.. Nu vreau.. Lasa-ma te rog, spun eu încercând să în conving.
- Nici o șansă, ti-am zis ca nu scapi,
- S-Shi...
Nu apucasem să mai continui ce vroiam să spun, pentru ca acesta mă patrunse dintr-o dată , miscanduse lent.
Îmi prinse față în palme sarutandu-ma apăsat și umed, în momentul în care mă săruta,mă pătrunse până la refuz,începând să se miște din ce în ce mai repede în mine.
- Shin, lasa-ma... Spun eu pintre gâfâieli.
Acesta nu îmi răspundea, ci se mișca tot mai repede și din ce în ce mai brutal.
Simțeam ca mă rup în 2,niciodată nu a fost așa de brutal, ce am făcut să merit asta? Doar mă jucăm...și uite cu ce m-am ales..să fiu violat de propilul iubit.
Lacrimile au început să îmi curgă șiroaie pe obraz, dar el tot la fel de tare se mișca, nu avea pic de simt.
Până în momentul în care, am început să suspin și să plâng ca un copil mic, acesta mă privi speriat, spusese ceva,dar nu am mai auzit, leșinasem.....

Doamne, însfârșit, am reușit să scriu și asta:)))
Știu ca e scurt capitolul, dar mă bucur ca am reușit să scriu și atata:))

Love Addiction(boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum