Ma simt liniștit, parcă totul e mai frumos, Sehun e închis, ceea ce înseamnă ca nu va mai păți nimeni nimic, încă din ziua în care mă rănit i-am promis ca mă voi răzbuna, și ca il voi face sa regrete ca mă cunoscut.
Nu e bine sa te joci cu sentimentele unei persoană, deoarece roată se întoarce și îți va face mult mai mult rău decât ai făcut tu.
Dar alături de Shun , totul avea sa se schimbe, îl iubeam enorm de mult, nu cred ca rezistăm nici măcar un minut fără el, era parte din inimă mea, si nu aveam degand să îi dau drumul, avea să rămână al meu, îmi dau seamă ca asta a sunat gen obsesie dar eu sunt gen : Ce e al meu e al meu și așa va rămâne
Am ținut la el încă din prima zi, iar când tată mi-a zis ca e fratele imbecilului de Sehun, mi-am promis ca nu il voi lăsa să pățească nimic, deși era fratele persoanei pe care eu în momentul de fața o urăsc de moarte, și l-as omora cu mâna mea , pentru tot răul ce la făcut.
Dar să revenim, la ceea ce e important, adică la mine logic, a glumeam, nu sunt narcisist, modest nici pe atât.
Eu prefer simplitatea.
...
...
Stateam pe scaunul de la birou privind.mi puișorul cum dormea, era așa de adorabil, cred ca stateam de câteva ore și il priveam, dar pur și simplu nu îmi putea lu-a privirea de la el, il adoram mult prea mult.
M-am ridicat de pe scaun mergând lângă el , și privindu.l cum dormea, am zâmbit apoi m-am aplecat deasupra lui lasandui un sărut micut pe frunte.
Acesta se foii puțin , apoi își dusese mânuțele la ochișori frecanduse pisicos, când observa ca mă uit la el, își întoarse privirea către mine, și imi zâmbi cald, Agh mă inebunea zambetul lui.
- Neata, pisicuța, ii spun eu tragandul.l în brațele mele .
- Neata, spuse el punandusi câmpușorul pe umărul meu.
- Cum ai dormit? Il întreb eu trăgând plapumă pe el.
- Bine, dar tu? Cum de ești treaz? Continuă el în timp ce mă mușca de degetele, Aish răutatea astea.
- De ceva timp, îi spun eu chicotind .
- Și de ce nu mai trezit și pe mine? Spus el prefacanduse bosumflat.
- Dormeai prea frumos, spun eu sarutandul.
Acesta doar roșii și își băgase capul în materialul tricoului meu.
Asfddaf cât de dulce, spun eu îmbrățișându.l
- Stii cât de drăguț ești când roșești iubire? Îmi vine să te pap, spun eu pupăcindul.
- Nu sunt drăguț, spune el într.un final.
- Ee nuu, pentru mine ești cea mai adorabila ființă pe care o cunosc.
Nu știu ce m-aș face fără ține, am spus eu în gând.Oleee, capitolu 13 îs heree :)))
Damn...fucking ciocolată :)))
Mi-a luat mult să scriu:))) mno scrie tu când în mijlocului capitolul iti vine să cânți, și la ora 1 noaptea tu te pui și cânți prin casă " One shot, one shot" :))
Fortaa B.A.P , adică Zelo e bază dar mna :)))
Știu ca , capitolu e lipsit de acțiune, dar chiar nu știam ce fel de acțiune să fac, așa ca mă gândeam ca ar fii mai bine să public sentimentele lui Shin :)))
CITEȘTI
Love Addiction(boyxboy)
FanfictionÎnceputul nu prea mai are legătură cu continuarea. Yaoi//BoyxBoy//