Koichi plătește pentru greșala lui Sehun

652 54 1
                                    

Koichi P.O.V ~

Se făcuse dimineață, alarma suna continu, din obișnuință am oprit alarma fără să știu pe ce am apăsat.
M-am dat jos cu greu din pat, mi-am pregătit hainele pentru școală și am mers să îmi fac un duș.
Cam în 30 de minute am fost gata de școală, ce pot să spun, sunt "foarte rapid"

***
După câteva minute am ajuns la școală, era mai liniște ca de obicei ceea ce îmi făcea foarte mult, nu pot să spun ca sunt așa mare fan al gălăgiei..
Am intrat în clasă și am așteptat să mă înceapă ora de romană, nici nu îmi dădusem seamă când se terminase eram corupt de visele mele de neînțeles..
***
Spre norocul meu meu orele au trecut foarte repede,dar atunci când am ieșit din școală simțeam cum picioarele mă lăsa,leșinasem din cauza unui miros oribil.
A trecut aproximativ o ora presupun până m-am trezit , mă aflăm intr-un loc nemai văzut, era întunecat, și parcă înghețasem de la climă accea foarte ridicată...
Am dat să mă ridic , dar se pare ca eram legat ..
- O super, acum sunt și legat..ce mai urmează
.
.
.
Și se pare ca primisem răspunsul la întrebare, în încăpere au intrat 3 matahale care mă priveau insistent ,dintr-o dată un fior de frica mă acapara
*Na puștiulică ai puso*
O mai taci..
Ah da, aceasta ești conștiința mea insuportabila..
.
.
Discuția mea cu mine însumi a fost întreruptă de o voce foarte cunoscută
Mi-am ridicat privirea și am rămas șocat pe cine văzusem, nu îmi venea să cred... Era vechiul meu amic Levi, dar foarte schimbat.
Acea sclipire din ochii lui nu mai era, frumusețea lui era acoperită de părul lui care era destul de mare, nu mai era același Levi.
***

Cu o privire plină de dispreț și ură se apropia de mine, am văzut ca începe să mă atingă pe corp, nu știam ce să mai spun, practic eram șocat.
Atunci ceva mi-a atras atenția, am simțit cum hainele de pe mine erau rupte la propiu , am rămas fără nimic pe mine.
Levi mă privea cu un zâmbet pervers , dandusi și el hainele jos , atunci ceva ce nu am mai simțit niciodată ma pătruns , o durere insuportabila mă acapara, practic eram violat de Levi în cel mai urât mod, mă simțeam atât de neputincios , atunci pe obrazul meu , curse șiroaie de lacrimi care nu se mai opreau..
După ceva timp cât am simțit numai durere ,o căldură îmi alina durerea provocată de Levi, dandumi de înțeles ca își dăduse drumu în mine.
- L-Levi..de ce ai făcut asta?
- Asta nu îi nimic , in comparație cu ce vei păți *zâmbea mai rău ca un nebun* mulțumeștei prietenului tău Sehun..

- Ce? Adică ce vrei să spui? Întreb eu confuz
- O să afli ! Am văzut numa cum părăsea încăperea, se pare ca iar leșinasem din cauza dureri care dădea târcoale corpului meu...

Și asta a fost capitolu 4 :))
Nu știu cât de corect sau cât de wow e dar na:))
Good Night
Pup's -3-

Love Addiction(boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum