Razele soarelui își faceau loc printre draperiile trase, pătrunzând în cameră în care mă aflam, reflectând o lumină destul de puternică la mine în ochii, ah nici să pot nu dorm.
M-am întors pe partea cealaltă cu speranță ca voi putea adormi la loc, dar o dată ce m-am întors am dat de o privire plină de iubire care mă analiza.
La rândul meu am zâmbit cuprinzandul în brațe.
- Și, nevastă mea ce vrei să facem astăzi?
Spuse Shin chicotind.
- N-Nevasta? Spun eu roșind.
- Da , nevastă mea frumoasă spuse acesta oferindu.mi un sărut scurt pe buze.
- Shiinn, spun eu ascunzându-mi capu sub pătură.
- Ce drăguț , spuse Shin pe un ton copilăros .Levi.
Cheamă toți agenți aici, trebuie să îl găsim pe Sehun numai decât, de dată asta nu trebuie să îmi scape.
Am chemat toți agenți la mine pentru ai trimite în căutarea lui Sehun.
- Ascultați vreau ca să îl căutați pe Sehun, nu îmi pasă cum faceți dar eu il vreau aici.
Am spun pe un ton dur astfel încât să execute ce le-am spus.
- Hidan, tu rămâi cu mine
Îi spun cuprinzând-ul de mâna.
Acesta doar zâmbi și făcuse cum i-am spus, iar ceilalți au părăsit încăperea fără a scoate mici un sunet.
După ce m-am asigurat ca nu mai e nimeni în încăpere , l-am proptit pe Hidan pe perete și am început să îl sărut.
În momente ca astea era singurul ce mă mai calma.Back, ShunxShin.
Așteptăm ca Shin să iasă din baie , stătea prea mult, eu făcusem deja duș înaintea lui și eram și gata.
Am observat ca pe ușă ieșise un Shin ud și al dracu de sexi, ah îmi venea să sar pe el, dar trebuia să mă abțin.
Acesta observase ca îl privesc apoi se făcuse ca își da prosupul jos astfel încât facandu-ma să mă înroșesc, iar pe acesta să chicotească.
- Să îți fi văzut reacția! Spuse Shin încă razand
- Idiotule , am spus eu apropiandu-ma de el și sărutând.l
Acesta vroia să îl adâncească mai mut dar eu îl rupsesem arătând către haine apoi către el care purta doar prosopul .
Ofta apoi își luase hainele pe el, eu tot ce făceam era să îl privesc.
- Aș zice ca mă devorezi din priviri.
Spuse Shin începând să râdă iar.
Dar de dată asta nu am mai spus nimic ci doar i-am scos limba.
Shin zâmbi apoi se apropia repede de minte astfel încât să îmi prindă limbuța și să o muște .
- Răutate, am spus eu după ce îmi dăduse drumul la limbă.***
***
Acum ne aflăm în drum spre Levi, nu știu ce vroia Shin de la el.
Tot ce știam era ca drumul nu fusese deloc plictisitor, eu cu Shin continuăm să ne mușcam și să ne prostim ca niște copii mici chiar dacă din când în când Shin incepea să mă pipăie, eram sigur ca dacă nu ajungeam la Levi eram violat sută la sută.
Am pășit cu pași lenți împreună cu Shin către cameră în care ni se spuse ca se află Levi, ajunși intr-un final l-am lăsat pe Shin să deschidă ușă, iar când a deschis am rămas complet șocat de ce văzusem, nu știam cum să reacționez.
CITEȘTI
Love Addiction(boyxboy)
FanfictionÎnceputul nu prea mai are legătură cu continuarea. Yaoi//BoyxBoy//