"Bu hikayede yüksek dozda hayal kırıklığı vardır."
Bugün, bu hafta, bu yıl hayatının en güzel günleri olabilirdi olacaktı ama olmadı. Olmasına izin vermediler.
Siz hiç hayatınız boyunca aslında olmak istediğiniz kişiden milyarlarca kilometre uzakta olduğunuzu hissettiniz mi? Ben bu değilim ben bu olmamalıyım diye düşündünüz mü?
Kafamın içinde ufacık bir ses, bir fısıltı bugüne kadar bana hep şunu söyledi bu sen değilsin. Peki ben kim mim?
19 yıllık Hayatımın en büyük hayal kırıklığını yaşadığım şu günlerde kafamın içindeki ses çok daha fazla konuşmaya başladı
Bu sen değilsin narin, bu sen olamazsın. Sen çok daha farklı birisin. Beni duy narin, beni bul. Ben senin en çok olmak istediğin kişiyim.
Yapabilirsin narin zor değil sadece beni dinleKafayı yemiş bir şekilde oturup saatlerce kafamın içindeki sesle konuşuyordum.
Kimsin sen
Ben senim.
Hayır sen ben değilsin. Sen farklısın.
Fark dediğin şey olmak istediğin şey.
Hayır ben sen olmak istemiyorum. Ben senin gibi biri olmak istemiyorum.* * *
-Dalıp gitmiştin yine narin hanım
+Buradayım burada hale hanım.
Sonunda halenşn bitmek bilmeyen dersi bitmiş ve yanıma gelebilmişti.
-Yine umutu düşünüyorum deme
+Hayır
-Pis yalancı
+Elimde değil hale şu halime baksana sırf o bu okulda diye ta nerden buraya geldim ve bingo umut bey başka bir okula gitmiş.
-Kızım çocuk sırf hazırlık okumak için buraya gelmiş anla artık.
+Off off!!!
-Oflama!İşte hayatımın en büyük ve en trajikomik hayal kırıklığını üniversiteye başladığım yıl yaşadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
U.N.A.
General FictionUMUT, NARİN, ALEV Hayatın içinden 3 genç, hepimiz gibi sıradan ve hepimiz gibi farklı. Bu hikaye okuduğum kitapların, etkilendiğim filmlerin ve sevdiğim şiirlerin hikayesidir.