„Kathie potrebujem tvoju pomoc." Do kuchyne mi vtrhne Ben. Celý je ufúľaný, vo vlasoch má vetvičky zo stromu . Oblečenie má rozthrhané na márne kúsky a z pravého ramena mu tečie krv.
„Sadni si. Musím ti to ošetriť." Prebehnem k skrinke a vyberiem z nej dezinfekciu, nožnice a obvez. V podstate osah celej lekárničky. „Daj si dole tričko." Prikážem mu a on poslúchne.
„Čo sa stalo? Kde si sa takto doriadil?" spýtam sa pobavene.
„Ide o Kyu." Hlesne a mierne zasyčí keď sa dezinfekčný roztok dostane do kontaktu s ranou.
„Je v poriadku? To ona ťa takto doriadila?" vyvalím oči a ešte stále mi na tvári pohráva úsmev.
„Ona nie, ale zajac áno."
„Nebuď sprostý zajac? Koľko si toho vypil?"
„Môžeš byť ticho a počúvať ma!" zymračí sa. Prikývnem a už mlčím. „Dnes ráno potom ako sme si užili krásnu hodinovú jazdu sa z chodby začal šíriť obrovský rámus. Kya sa tam išla pozrieť. Nevrátila sa. Počul som len krik. Rozbehol som sa teda za ňou len v trenkách a tričku. Ležala na zemi bez pohybu a okolo jej hlavy sa tvorila mláčka krvi alebo kečupu. Potom som ucítil tupú bolesť na hlave, otočil som sa a za mnou stál králik. Začal som ho mlátiť no on bol silnejší. Keď som nedával pozor vzal mi jednorožca a odhopkal s ňou v náručí." Dopovie a ja naňho ostanem iba hľadieť s vyvalenými očami. Naozaj ho zmlátil ušiak?
„Ešte mi povedz, že mal na sebe motorkársku bundu a na hlave mal šatku." Rozosmejem sa nedbajúc na to, že to ušaté má lásku môjho bračeka.
„A vieš,že aj nazoaj mal." Zamyslí kým ja mu už zavezujem ruku. Hm, lekárka síce nie som no s obvezom to teda dobre viem. Nikde mi neušiel, nepretočil sa, neodstáva jednoducho krásne zaviazaná ručička. Poteším sa svojej práci a div, že si aj nezatlieskam.
„Ahojte ľudkovia." Pozdraví Denis otvárajúc vchodové dvere. Čo je to tu? Máme snáď niejaké rodiné odpoludie? Či sa dnes koná deň otvorených dverí?
„Aj tebe sa stratila láska?" zakloní Ben hlavu a smutno naň pozrie. Denisko prejde k nemu a daruje mu obrovskú pusinku na líčko.
„A mala by sa?" nechápavo pozrie na Bena.
„Nášmu bračekovy ju uniesol zajačik ušiačik." Vysvetlím mu a tým si vyslúžim jeden nechápavý pohľad a jeden upalujúco-vražedný.
„Uniesli mi ju chápeš?! A táto krava si z toho robí srandu." Ukáže na mňa urazene prstom. „A možno si si toho zajaca najala ty!"
„Prosím? Z čoho ma obviňuješ?! Aby bolo jasné ja som nič nespravila. No ak chceš pôjdem ti ju nájsť" vyhŕknem mierne nazlostená.
„Choď!" zamračí sa.
„Idem!" prejdem k dverám vezmem odtiaľ pušku prehodím si ju cez plece, vyjdem von a odpochodujem do lesa. Nikde nevidno ani živého, ani mŕtveho. Prechádzam pomedzi stromi a hľadám čo u len jednu stopu čo by ma k únoscovy bývalého okrídleného jednorožca doviedla.
Už prešli tri dni a stále som nenašla nič až na pár bielých chlpov a ohorkov cigarieť. A keďže v královstve sa za posledných tisích rokov nestalo aby sa objavil iný ako biely ajac je viac než zrejmé, že ma k dovedú k jednému z tých skákajúcich monštier.
„Kde sa tu berieš?" spýta sa zničoho nič niekto za mnou. Otočím sa a ostanem ako omámená.Som si istá, že za mnou nikto nešiel a zrazu.... Ako je to možné? Prečo je tu? Ak je tu on nebude ďaleko ani ona. Uf, nemám toho dobrý pocit.
„Vyšla som si na prechádzku." Pokrčím plecami a pozorne si ho prezriem od hlavy až k pätám.
„Tak to sa musíš poriadne nudiť keď si zašla a tak ďaleko od domova." Zasmeje sa za mnou hlas, ktorý som dúfala, že už nebudem nikdy počuť. Pomaličky s tepom osemdesiat milónov za minútu sa otočím a hľa koho to nevidím?
„Čo tu robíte? A prečo vyzeráte tak živí?" spýtam sa trasúcim sa hlasom.
„No povedz James nie je roztomilá? Srdiečko sama neviem ale som späť." Diabolsky sa zasmeje a môj brat sa k nej pridá.
„Teraz by sa mi hodil ďalší pohár s vodou." Uškrniem sa.
„Budem sa robiť, že som to nepočula."
„Ale naozaj prečo nie si doma?"
„Pamätáš si toho jednorožca čo z neho urobila Zvonilka človeka? Vieš čo potom bola s Benom. Pred pár dňami ju uniesol králik." Vysvetlím Jamesovy. Uznávam miluje Wer celým srdcom aj keď vie čo je zač no stále má srdce a Bena miluje nadovšetko.
„Tak čo sa tu s nami vybavuješ ideme ju hľadať!" vyhlási a rozbehne sa smerom, ktorým som došla.
„Debil." Pokrúti Wer hlavou.
„Tentokrát s tebou musím súhlasiť." Zasmejem sa a čakám kým Jamesovy dojde, že ide zlým smerom. Netrvalo to dlho asi len takých ... dajme tomu ... desať hodín!
„Nemohol som za to. Viete, že nemám veľkú mozgovú kapacitu." Vyhováral sa celú dobu.
Po ceste sme našli ešte pekne veľkú hordu chlpov. Lenže časom pri nich začali byť aj strieborné aspoň metrové vlasy. Dostali sme sa sledovaním týchto stôp až do malej dedinky plnej čarodejníc. Tam sme zisťovali či nevideli podobného ušiaka a hádajte čo? Videli a dokonca mal zo sebou aj striebornovlasé dievča.
„Tak fajn neviete kde býva?" spýtam sa čarodejnice približne v mojom veku.Podľa toho čo som istila sa volá Kate.
„Áno vidíte ten starý schátralý dom? Za ním odbočíte doprava a pôjdete rovno až sa dostanete k obrovskej pevnosti. A budete tam." Odpovie a rozbehne sa na tržnicu. James, ja a Wer prejdeme smerom k tomu domu a odtiaľ k pevnosti kde hádam bude aj Benova vyvolená.
„Vidíte to čo ja?" pozriem na mojich verných spoločníkov, ktorý podobne ako moja maličkosť vyvalujú oči na králika mojej výšky v motorkáskej bunde ako sa rozpráva a zjavne sa aj dobre zabáva so ... Zvonilkou a Werinou slúžkou na ktorú hodila vraždu jej brata.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Takže máme tu novú časť. Pôvodne mal byť koniec pri druhej ale keď ste chceli ešte to pokračovanie. Tu ho aj máte. Poprosím si aby každý povedal svoj názor. A ak sa nenahneváte bude ešte jedna časť. Ja len dúfam, že sa na mňa nikto z ľudí čo som sem obsadila nenahnevá. Chcem sa veľmi poďakovať za komentáre ani neviete ako veľmi ma teší ak niekto pochváli takýto môj výmysel. A tam ma napadlo. Chcel by niekto krátky príbeh pre seba? Ak áno prosím napíš do správy o čom a pokúsim sa niečo napísať. :)
PS: čo myslíte kto nechal aby Kyu uniesli?
-Kathie
YOU ARE READING
Dreamland
FantasyDreamland, príbeh o všetkom a vlastne o ničom inšpirovaný jedným bláznivým snom. Alebo aj názorná ukážka čo vznikne pri prehnane dobrej nálade skríženej s hyperaktivitou a pokazenou klávesnicou... Venované pegaso-jednorožcovy ... Varovanie! Čítajte...