Schovali sme sa za stromy a začali odpočúvať ich rozhovor. Nanešťastie boli eešte stále moc ďaleko. Tak teraz mi ten marťamikrofón hodil. Ono to totiž je taká vecička, že keď zameriate sa na isté miesto do vdialenosti 200 metrov počujete to úplne zreteľne. No pozor zlepšuje to zreteľnosť rozhovorov až do vzdialenosti kilometra. Rozhovor znie asi takto:
Králik: „Máte ju v v bedni. Teraz chcem svoje peniaze."
Slúžka:"Mám mu ich už dať? Začínam sa pekne nudiť."
Zvonilka:"Počkaj Kath. A ty, je v poriadku?"
Králik: „Nie odrezal som jej končatiny. Jasné, že je v poriadku nechcem skončiť s hlavou na stene ako výstavá trofej."
Slúžka."Zvoní tu máš tie prachy a ja padám. Je to nanič tu byť. Aj v mučiarni a za mrežami bola väčšia zábava."
Podá víle meštek s ... asi mincami a už po nej ani chýru, ani slychu.
Zvonilka:"Chcem ju vidieť."
Ušiak zdvihne poklop bedne. Vnútri leží zviazaná a naštvaná Kya len v tričku.
Keď ju okrídlená stvora v zelenej uvidí podá zajacovy mešec a vezme Kyu do náručia.
„Ľudia. A o mne vravíte, že som netvor pričom to táto milá a neškodná roztomilá víla nechala uniesť hento tam." Ukáže na nich Wer. James prejde k nej a jemne ju pobozká. Z toho to prejde do väčších rozmerov až jej tričko skončí na mojej hlave. Áno veď prečo nie, prečo keď máme tajne sledovať niekoho aby sme prípadne mohli zakročiť si nedoprieť sex aj s publikom. V tom už na mne boli aj nohavice ich oboch.
„Kurva, James už to nenaťahuj, lebo nás tá beštia zabije dovtedy ako sa k niečomu budeš mať!" zasyčí a už na mňa letia ďalšie kusy oblečenia.
„Zabijem vás ak okamžite sa neoblečiete a nebudete sa správať normálne." Hodím po nich oblečenie a vydám sa k normálnejším podmienkam.
„Kathie?" zarazí sa červenohlávka keď ma uvidí.
„Čo tu robíš?"
„To by som sa mohla spýtať aj ja teba."
„Hľadám ju." Ukážem na bytosť v jej náručí. „Ben za mnou došiel s tým, že sa stratila a obvinil ma, že som ju ja uniesla lenže asi to tak nebolo." Zúžim oči a prebodnem ju pohľadom.
„Viem, že to musí vyzerať zle no mám dobrý dôvod." Snaží sa obraňovať. V tom strhne pásku z úst našej unesenej chudinky.
„Zvonilka ty hovado!" skríkne Kya keď už môže hovoriť.
„Prepáč." Smutno na ňu pozrie a urobí psie očká. „Prepáčiš mi to?"
„Len keď tvoj dôvod bude naoaj dobrý no o tom pochybujem." Zamračí sa K.
„Keď ty si celé dni len s Benom a na mňa kašleš."
„Veď aj ty máš Denisa." No dobre do tohto sa pliesť nebudem. Pokrčím plecami a odídem späť k hrdličkám.
„Preboha! To nemyslíte vážne!" zavrčím, rýchlo sa otočím a zavriem oči.Tak teraz budem mať nočné mory.
„Akôjky makôjky. Puečo aviete muaš oči?" spýta sa stebotavý hlas vedľa mňa. Otvorím jedno oko a hľa čo nevidím.
„Pretože môj brat si to práve za mojím chrbtom dorozdával s tou no veď vidíš." Vzdychnem a prejdem si pohladom maličkého škriatka čo by mi mohol byť nanajvyš po kolená.
„Agua. A vuieš čuo jua robinkôam?" rozšíria sa mu oči a nasadí taký úchylný úsmev
„Neviem.Čo?"
„Jua maluinkuý škriatkôček a ja rôbkám bobôček." Zasmeje sa. Ach kde som sa to len ocitla.
„Kathie! Ideme domov!" Zamáva mi James pred očami.
„Ale ja som sa len teraz začala rozprávať so sracím škriatkom" urazene sa zamrnčím.
„Škriatka si niekam strč. My musíme domov bo to divné storenie furt škrieka, že chce Bennyho v sebe." Otočím sa no kakáč nikde nie je ale na jeho mieste je kôpka ... cukríkov? Minútku po mne si toho všimne Wer.Okamžite pribehne ku kôpke a nacpe si polovicu z nej do úst.
„Ou ja by som ti to neradila jesť." Zvraštím čelo. Ona len pokrčí plecami a niečo si zašomre a druhú polovicu si odloží do vrecka."
Po necelom týždni sme sa dotrepali domov. Všetko bolo v poriadku. Len Kya mala nápad, že pôjdeme inou cestou a tá viedla cez širokú rieku Neviem ako to dokázala no naša krásna a šikovná Wer urobila aby sa voda rozdelila na dve polovice a vytvorila nám suchú cestu.
Doma sa najprv zdalo, že nikto tam nie je no keď som vyšla hore úplne som onemela. V Benovej a Denisovej izbe si to Denis rozdával s králikom a Ben so slúžkou. Hoci som sa snažila tamtie dve zastaviť došli tam aj ony. Kya sa hneď zosypala no Zvonilka ostala akosi kľudná.
„Neboj zlatíčko. Čas lieči rany a zocelí zlomené srdce. No hlavy tých dvoch nie! Kurva prineste mi brokovnicu!" skríkne naštvane.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Viem krátka časť no snáď to nevadí. Akosi ma to začína baviť písať :D Budem rada za komenty. A Wer ty Ježiš nebudeš ale iná biblická postava. Hádaj ktorá :D
-Kathie
YOU ARE READING
Dreamland
FantasyDreamland, príbeh o všetkom a vlastne o ničom inšpirovaný jedným bláznivým snom. Alebo aj názorná ukážka čo vznikne pri prehnane dobrej nálade skríženej s hyperaktivitou a pokazenou klávesnicou... Venované pegaso-jednorožcovy ... Varovanie! Čítajte...