Dreamland-5.časť

73 8 4
                                    

„Prosím. Nezabíjaj ho!" zafňuká Kya a strelí Zvonilke facku až spadne na zem. „Bena sa nedotkneš!"

„Nejdem abíjať tých dvoch ty premúdrelá." Pokrúti hlavou a z papučky vytiahne brokovnicu.

„Láska. Ja ti to vysvetlím." Zahlási Denis a už na seba naťahuje nohavice. Králiček meditých vyskočil z okna a zdupkal kade ľahšie. Nedivím sa mu ani. Prinajlepšom by skončil ako náš zajtrajší obed. Taký fajný pečený zajačik k tomu pár krajcov chleba a polievka z neho tiež.

„Láska nič mi nebudeš vysvetlovať. Ale večer budeš odčiňovať."

„Ako povieš královná moja." Ukloní sa a skryje sa do skrine. Meditým Ben stále leží v posteli a Katherine sa akosi mrví pod paplónom.

„Nerumádzgaj toľko. Spôsobíš svojimi slzami záplavu." Pretočím nad tou striebornovlasatkou oči. Ona sa na mňa zavesí a do minúty je moje tričko mokré a pokryté smarchlami. Och chuderka malá. Ben síce tou brokovnicou asi nedostane no vykastrovaný rohodne bude a ešte niečo naviac dostane ako trest odomňa.

„Viem, že ho nechceš mať mrtveho no ona ti vadiť nebude?" spýta sa jej Zvonilka a namieri to Katherin rovno medzi oči. Kya iba pokrčí plecami a ďalej plače. Meditým do izby dojde aj Weralupka s Jamesom.

„Čo sa prešvihli?" spýta sa Jamie a zrazu domom preletí zvuk výstrelu. Nasleduje ho ešte pár striel až sa pod telom slúžky vytvorí kaluž krvi.

„Idete načas. A tera ju oživ. Pomôže mi chytiť zajaca," príkaže víla s brokovnicou štetke môjho bračeka a v tom už slúžtička nanovo dýcha.

„Prepáč autíčko. Nechcel som ti ublížiť musíš vedieť, že ťa stále milujem." Usmeje sa Ben a Kya konečne prestane fňukať. No také milé privítanie domov som snáď ešte nezažila.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Viem moc krátka časť. Ani 300 slov nemá. No chcela som spraviť nášmu pegaso-jednorožtekovy radosť.  Snáď sa páči. A dúfam mi zajtra ten fet nebude tak dlho meškať. Toho Zayna musíš vykuchať a upáliť. 

                                                                                                                                                                                   -Kathie

DreamlandWhere stories live. Discover now