Kya sa hneď vrhla Benovy do náruče a do piatich minút boli všetci na chodbe a naše uši boli týrané hlasnými zvukmi ich ochkania a achkania. Úprimne mi teraz začalo byť lúto Denisa. Chudák malý ostal v skrini.
„Tak teda dobre. Ja idem na lov." Diabolsky sa zašekrí Zvonila.
„A ja pôjdem domov." Šepne Kath a pomaličky sa snaží bez povšimnutia vytratiť. Lenže trošičku jej v tom bránim ja stojaca pred schodmi.
„Nikam sa nejde." Pokrútim prstom pred jej očami.
„Ale áno." Pokúsi sa ma obísť no zakaždým sa pohnem zrkadlovo. „Vieš, že si pekne otravná." Rezignuje a zosunie sa popri stene na podlahu.
„To viem. A moc dobre. A zároveň viem aj to, že si počkám kým Kya s Benom dokončia svoju činosť a potom si to s tebou aj s mojím hlúpym bračekom vybavím. A mala by si byť Weralupke vďačná, že ťa oživila inak by už si čuchala k Lukridfiám zospodu."
Lukridfiámy sú kvety rastúce iba na temnej strane královstva. Sú to mäsožravé rastliny čo vyzerajú ako malé krásne fialky.
„To mi pripomína." Ozve sa po dlhej dobe víla „Zdvihni sa a ideme nájsť toho skurveného zajaca." Schmatne slúžkine vlasy a vytiahne ju na nohy. Následne sa aj s ňou poberie von. Samozrejme nezabudla na svoju vernú spoločníčku brokovnicu, ktorej ako som sa dozvedela jej meno je Bročka. No výstižné.
Pohlad tretej osoby:
Medzitým ako v malom domčeku na okraji cintorína a temného lesa čakala jediná osoba ženského pohlavia rodu Alexandriovských kým jej začnú venovať jej bratia pozornosť, sa namosúrená víla z rodu Všetkospravilov vydala hľadať králika v motorkárskej bunde. O ňom nebolo zatiaľ veľa známeho. Fakty o králikovy : Je vysoký 165cm čo je oproti ostatným členom jeho gangu celkom aj dosť málo. Srsť má bielej farby a oči má obvykle modré. V niektorých prípadoch sú červené. Hlavne vtedy keď uvidí mrkvu alebo budnu s logom svojej oblúbenej kapely. V podstate je kríženec človeka a králika. Lenže to nie je podstatné. Ani to, že má dlhé hnedé vlasy. Dôležité je, že je výborný bežec. Takže víla má jedno obrovské šťastie, že vie lietať. ...Aha .... Vážne .... Tak to je zaujímavé. Malá chyba totižto víla je trošičku blbá a keď bola malá letela moc blízko elektrického vedenia a zachytila sa doň krídelkami. Chcela tým dokázať, že nemusí chodiť do školy na hodiny lietania ako ostatné vílčatá. Odvtedy sa párkrát pokúsila preletieť aspoň malú vzdialenosť no vždy narazila a aj narazí ako práve teraz ksichtom do stromu. V chytaní králika jej nedobrovolne pomáha aj Katherine Davidsonová.
„Pohni sa ináč tú ušatú kurvu nikdy nechytíme." Zamračí za Všetkospravilová na Davidsonovú.
„Hm, to ja som si to namierila rovno do stromu ako totálny idiot alebo?"
„Uznávam to nevyšlo, ale ja za to nemôžem. Tak pohni tým svojím obrovským zadkom a ideme a hentým!"
„Dobre teda. Nechcem skončiť zase roztrielaná." Odsekne nevíla a pokračujú v hladaní.
Počas hľadania, ktoré sa pretiahlo na pár dlhých a únavných hodín v izbičke na poschodí domčeka si spokojne leží jeden z Kathiených starších bratov.
„Páni toto bol teda deň." Vzdychne a unavene zívne. Na to si Kya vybaví v akom stave ho našla.
„Vieš čo si? Ty si obyčajný kretén!" vyhŕkne a do očí sa jej natisnú slzy, ktoré nemieni zadržovať. Okolo seba si obtočí deku slúžiacu ako prikrývka a zbehne dolu do kuchyne ku Kathie a Cameronovy.Tam sa posadí na stoličku a spustí vodopád sĺz.
Pár sekúnd potom ako vybehne z izby sa otvoria dvere na skrini a dovnútra sa vkotúla Denis.
„Poviem ti láska. Toto si si pekne dojebal." Pokrúti hlavou nad svojou jedinou pravou láskou ... Benom.
„Keď ja som ti tak hrozne moc závidel. Ty si tu mal tú ušatú beštiu a ja som mal Kyu niekde v riti." Pokrčil Benjamin plecami a Denis sa nad tým mierne uchechtol.
„To, že som prefikol motorkárku nenamená, že ty si musel hentú."
„Lenže ty si nemal čas. Deňuliačik snehuliačik môj. Kde sú tie krásne časy čo sme si to užívali v posteli spoločne?" spýta sa Ben presladeným hlasom. Och áno. Skôr ako si najmladší z Alexandriovských bratov našiel svoju predchádzajúcu partnerku Mashu, ktorá ho podviedla so starým medveďom. No predtým si to skoro be prestávky naši dvaja bračekovia čo sa tak milujú rozdávali všade. A ak vravím všade, myslím úplne všade.
„Ilka?" poťahá hnedovlasá štetka okrídlenú víliu štetku s brokovnicou za sukňu.
„Čo?"
„Tam je." Ukáže na jednu z najviac momentálne hľadaných zajačíc v motorkárskej bunde.
Víla si to namiery a je po zajačikovy.
„Naozaj? Skoro tri dni sme sa sem ťahali a ty len vystrelíš a nič viac?" rozhodí hnedovláska rukami.
--------------------------------------------------------------
Viem trošku nanič časť. Lenže no nič lepšie o mňa nedostanete. Mám obmedzenú mozgovú kapacitu keď nie je škola. Prečo je do 2.9. tak ďaleko? A teraz povinná otázka. Začína škola 2.9.? Prosím však sa nemýlim. Ja už to potrebujem. No áno som divná Tak aký názor na túto časť? Vážne sa ospravedlňujem, že to nestojí za veľa.
PS:Modlite sa za to aby som do konca prázdnin neumrela nudou.
-Kathie
YOU ARE READING
Dreamland
FantasyDreamland, príbeh o všetkom a vlastne o ničom inšpirovaný jedným bláznivým snom. Alebo aj názorná ukážka čo vznikne pri prehnane dobrej nálade skríženej s hyperaktivitou a pokazenou klávesnicou... Venované pegaso-jednorožcovy ... Varovanie! Čítajte...