"Detičky poďte ku mne." poviem roztraseným hlasom. Milie prestane uštedrovať Cruell kopance a hupsne ku mne na sedačku. Quornik aj s dračou sušienkou v ruke sa mi posadí k nohám a do piatich minút už všetci drobci pozorne čakajú čo im poviem. Vlastne čakajú všetci až na Julie.
"Babička a ako to dopadlo? Vravela si, že nám to po olovrante dorozprávaš." milučko sa usmeje a zadíva sa na mňa svojimi obrovskými modrými očkami. "Veď sa na to chystám zlatíčko." odmlčím sa na chvíľku, zamyslím sa kde som skončila a pokračujem :
" Kde bolo tam bolo za tridsiatimipiatimi hrobami ašiestimi močiarmi, túto časť už dobre poznáme a ako to bolo ďalej to vám rozpoviem hneď."
...
"Tákže, nakoniec Anne zabila Zvonilku všetci sa na ňu naštvali a hodili ju krakenovy? Kya s Benom celú dobu pichali a snažili sa pri tom nestvoriť nový život a Kathie zistila, že je adoptovaná a pochádza z rodu vediem? No dobre to vážne nie je pritiahnuté za vlasy." pokrčí Cruell nosom, zloží si si ruky na prsiach a neveriacky na mňa vyvalí oči. "Tak dobre ako to skončilo? Síce mi to je okamžite jasné, ale nechám sa prekvapiť možno zistím, že som vlastne ružová opička z rodu trolov." "Môžem byť kľudne ticho ak sa ti niečo nepáči" pozriem na ňu pohľadom, ktorý veľmi dobre pozná. Ak by povedala čo i len jedno slovo dostala by poriadne zaucho alebo by sme jej všetci prenechali s obrovskou radosťou Franka na starosť. Keď nikto nič nenamieta vrátim sa k činnosti. "Keďže je už dosť hodín trošičku to skrátime. ... keď sa Kya dozvedela, že jej spoločníčka od doby kedy ju Fauna učila lietať a ona na ňu zhodila všetky orechy šetrené na zimu je mŕtva rozplakala sa ako ešte nikdy. V tomto obore bola vážne dobrá no v obore šukania s Benom jej to šlo ešte lepšie. Vyhľadala Werinu nevlastnú sestru Mal, ktorá praktikovala prevažne dobrú, bielu mágiu no občasne sa vrátila aj k tej čiernej. Poprosila ju o pomoc vo veci vrátenia života tej malej poletajúcej muche ako niekto našu vílu s obľubou volal. Tá jej pomohla. Lenže nebolo to zadarmo. Veď v dnešných krutých časoch ani nič nie je len tak. Kyuška sa musela vrátiť k jej bývalej podobe síce z nej nebol kôň no roh aj krídla sa jej vrátili. To ju značne zosmutnilo, ale aspoň mala späť jednu z dôležitých bytostí vo svojom živote. A aj Denis bol celkom aj rád. Pravda, neprítomnosť jeho "lásky" mu až tak neprekážala. Naša neustále sexujúca dvojica sa nad ním párkrát zmilovala a vzala ho do trojky. Celý bol šťastím bez seba. Totižto mal po dlhej dobe konečne možnosť pomrdať Benovú prdel. Kto by nebol rád? Myslím každý druhý. Minimálne ja ten ich "vzťah" nechápem. Kurva sú to bratia tak prečo si musia užívať spolu?! O Samuelovy s Cameronom ani nehovorím. Oni sú idioti od prírody. Celé detstvo mi kradli oblečenie aj keď im bolo extrémne malé. Chceli byť jednoducho roztomilé malé štetky. Nikdy never peknému dievčatku s kokotom medzi nohami. Smiali sme sa im. Potom si robili srandu oni z nás. No akonáhle sa Zvonilka vrátila domov Denisov malý priateľko vystriedal Beníkov zadoček za ten jej. Werunka s Jamesíkom si tiež často dopriavali potešenie. Len oni boli trošičku viac ... ehm, spontálnejší? Sama neviem. Raz si to rozdali počas obedu rovno na stole kde bolo prestreté a nachádzalo sa tam aj jedno, ktoré už nikto nedojedol, druhykrát uprostred veľkého jarmoku v susednej osade. A ak myslím uprostred, myslím naozaj uprostred. Ako tam boli tie stánky rozložené tak niekde v strede medzi nimi sa rozhodli, že by si mohol Jamie trošičku užiť. A tak zo seba zhodili oblečenie pred desiatkami možno stovkami divákmi. Začal ju hladiť po celom tele a obsypávať bozkami a jednou rukou jej krúžil v zadočku. Potom ju otočil chrbtom k sebe a zasunul ho do nej. Začal prirážať tak silno až sa tam skoro rozrevala. Keď si už ale zvykla na tempo, ktoré nasadil začala po ňom ziapať aby prirážak tvrdšie. Pomedzito si spievala -Ty si pekný sráč taktiež tak vyzeráš. Ako vážne veľký sráč.- Keď už cítil, že bude vytiahol ho z nej a chcel sa už poobliekať keď ho ona zastavila. Otočila sa smerom k nemu, kľakla si a vzala mu ho do úst. Netrvalo dlho a urobil sa jej do úst. Potom sa obliekli, kúpili si nový koberec a šli domov. Aj takéto veci sa im stávali pomerne až dosť často až do doby čo zistili, že Wer je tehotná. Obaja skoro spáchali samovraždu no nakoniec nechali nech sa ten malý smrádok ako ho do doby kým si ho obľúbili volávali narodil. Mali nádherného chlapčeka menom Oliva. Keď mal tri roky pribudla mu sestrička na hranie a potom ďalších 56 súrodencov. Z čoho mali jedny osmerčatá , jedny šesťčatá, dvoje sedemčatá a dvoje desarčatá. Potom k svojím ratolestiam prišli aj Ben s Kyou oni skončili pri desiatich deťoch pričom mali asi štyri páry dvojčiat. Denis so Zvonilkou ostali nakoniec dosť pozadu iba s troma detičkami. Ja sama som ich mala štyri. Detičky mali potom svoje detičky a no veď viete o svojej existencii. A skoro by som zabudla. Králiček si začal so škriatkom A slúžtička spáchala samovraždu. Nikto nezistil prečo."
Dokončím konečne rozprávanie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A máme tu poslednú časť. Budem moc vďačná za komenty. Užívajte života a nemrite! Ľudstvo potrebuje normálnych ľudí.
- Kathie
YOU ARE READING
Dreamland
FantasyDreamland, príbeh o všetkom a vlastne o ničom inšpirovaný jedným bláznivým snom. Alebo aj názorná ukážka čo vznikne pri prehnane dobrej nálade skríženej s hyperaktivitou a pokazenou klávesnicou... Venované pegaso-jednorožcovy ... Varovanie! Čítajte...