MERT'İN AĞZINDAN
Yurttan çıkalı iki gün oldu. Dün Aslıyla gürüştük ama yinede özledim güzelimi. Telefonumun sesiyle yataktan kalktım arayan Esra'ydı yetimhaneden arkadaş.
M.Alo
E.Mert çabuk yurda gel..'' sesi baya telaşlıydı.
M.Aslı'ya bişeymi oldu çabuk söyle ne oldu onlar iyi mi..'' Aslı'nın hamile olduğunu bir tek Esra biliyordu.
E.Müdür Aslı'yı zorla götürüyo bebeği alcaklarmış..'' arkadan Aslı'nın acı çığlıkları geliyordu.
M.Bişeyler yap hemen geliyorum ben..'' hemen evden çıkıp bi taksiye atladım 'Sosyal hizmetlere acele ' dedim adam tuhaf tuhaf baktı arabayı sürmeye başladı.
Ş.Hayırdır deli kanlı bi sorun mu var.
M.Abi kız arkadaşımı ameliyata götürüyorlarmış yetişip engel olmam lazım
Ş.Ne ameliyatı oğlum bi sakin ol
M.Olamam abi biraz daha hızlı gitmezsen hem sevgilimi hem bebeğimi kaybedicem o zaman hiç sakin olamıcam..'' adam ters ters bakıp daha hızlı gitmeye başladı. Sonunda gelebildik hemen taksiden indim bahçede hareketlilik var. Hemen kalabalığın ortasına girdim Müdür Aslı'yı kolundan tutmuş çekiştirerek bir şeyler söylüyor Aslı korkmuş bir şekilde ağlıyor.
M.Ne oluyor burada..'' diye bağırınca herkes bana baktı
Müdür : Aslı hamileymiş..'' dedi
M.Evet biliyorum
Müdür : kimden bu piç..'' dedi yine Aslı'nın kolunu sıktı.
M.Sen kimin bebeğine piç diyosun lan..'' dedim müdürü ittirdim Aslıyı kendime çektim. Ağlayarak sarıldı.
A.Mert lütfen onu benden almalarına izin verme.
M.Merak etme güzelim onu bizden alamıcaklar
Müdür : Sen öyle san Mert efendi Aslı hala bu yurtta kalıyor ve yaşı küçük yani benim çöplüğümde..'' dedi ve görevlilere Aslıyı almaları için işaret verdi.
M.Yarın 14.00 da nikahımız var..'' dedim ahh hadi ama ben bunu Aslı'ya sürpriz yapacaktım.
Müdür : Uydurma evlat Aslının yaşı tutmuyor bu imkansız..'' dedi cebimdeki belgeleri ona uzattım. ' Aslı senin annen yaşıyor mu.?..' diye Aslıya sordu. Aslı kafasını sallamakla yetindi. Müdür beni odasına çağırdı biraz konuştuk.Allah'tan babamın mirası vardı yoksa bu çıkarcının elinden Aslı'yı asla alamazdım.Dışarı çıktım Aslı'ya hadi gidiyoruz dedim geldiğim taksiye bindik ve eve doğru yol aldık. Aslı hala ağlıyor.
M.Güzelim ağlama artık.
A.Çok korktum mert. Onu benden alıcaklar diye çok korktum..'' sıkıca sarıldım saçlarına bi öpücük koydum elimi karnının üstüne getirip okşadım.
M.Güzelim korkma bebeğimizi kimse bizden alamıcak. Hem bebeğime bir daha o deme küçük hanım..'' dedim kıkırdadı. Az önce ağlayan o değildi sanki. Cebimdeki telefonu çıkarıp şirketin avukatını aradım.
M.Cevdet bey muhasebeyle görüşün sosyal hizmetlere yardım çıkarsınlar birde ek bina yapılacak ve eski binaya tadilat yapılacak.
C.Tabi efendim hemen..'' telefonu kapatıp cebime koydum
A.Mert ne oluyor.?
M.Yok bir şey güzelim sen takma bunları kafana artık üzülmeni istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM MASALIMIZ...
General Fictionİki araba... Bir kaza... ve Bu kazadan geriye kalan iki yetim...