8.Bölüm

37 2 0
                                    

Bugün pazartesi okul açılıyor yani yeni okul yeni arkadaşlar demek. Aslında biraz korkuyorum çünkü okulda evli olduğum ve hamile olduğum biliniyor yani hocaların bir kısmı biliyormuş ve Mert bunu herkes bilecek diyor.

Sabah erken kalktım ve kahvaltı hazırladım. Aslında erken kalktım denemez çünkü gece heyecandan pek uyuyamadım. Kocamı kaldırayım da kahvaltımızı edip çıkalım malum ilk günden geç kalmak istemem.

A.Mert aşkım bitanem hadi kalk okula geç kalıcaz.

M.Beş dakika daha güzelim.

A.Hayatım hadi kalk bak biz çok acıktık..'' ben böyle deyince hemen kalktı yerinden.

M.Tamam güzelim hadi hemen gidip yiyelim.

A.Duş almıcak mısın.?

M.Kahvaltıdan sonra alırım. Hadi mutfağa yürü..'' mutfağa indik kahvaltıya başladık. Kahvaltı bitince ben masayı toplamaya başladım Mert yukarı çıktı duş almaya. Masayı toplayıp yukarı çıktım okul kıyafetlerimi giymeye başladım o sırada Mert banyodan çıktı. Ben tabi yine utanıp kızardım Mert benim bu halime güldü ve üstünü giyinmeye başladı. Gri pantolonu beyaz gömleği ve lacivert kravatıyla tüm dikkatleri üstüne çekiyordu. Ona bakmayı kesip saçlarımı taramaya başladım saçlarımı at kuyruğu toplayıp Mert'e baktım.

A.Bu kadar yakışıklı olmak zorunda mısın.?

M.Bu kadar güzel olmak zorunda mısın.?

Aynı anda söylemiştik. Güldük ve ben ' Haydi çıkalım.' dedim. Mert ' Dur bir dakika.' dedi aklına bir şey gelmiş gibi. Gidip dolaptan bişey aldı ve yanıma geldi bir kutu, Kutuyu açtığında mutluluktan uçuyordum sanki.

A.Mert bu ne.?

M.Yüzük bitanem dün farkına vardım benim karımın parmağında yüzük yok. Özür dilerim güzelim telaştan unutmuşum.

A.Bu çok güzel Mert. Hem özür dilemene gerek yok hatırlamışsın ya o yeter..'' Mert benim parmağıma ben Mert'in parmağına yüzükleri taktık. Mert benim alnımdan öptü ben gülümsemekle yetindim.

A.Çıkalım mı artık.

M.Çıkalım hadi..'' yola çıktık okula gidiyoruz benim heyecandan elim ayağım titriyor tabi. Mert titrediğimi fark etti gülüyor. Elimi tuttu. ' Güzelim kuzenim vardı Tuğçe hatırlıyorsun değil mi.?..'

A.Evet hatırlıyorum halanın kızıydı değil mi.?

M.Evet güzelim halamın kızı o da bizim okulda biraz şımarık bir tip seni kızdırabilir takılma tamam mı.?

A.Tamam.

Okula geldik el ele içeri girdik. Gözler üstümüzde herkes kendi arasında konuşuyor. Karşıdan bir kız koşarak geldi ve Mert'e sarıldı. Evet evet benim kocam olan Mert'e tamam sakinim. Mert'i dürttüm çünkü herkes onlara bakıyor.

M.Güzelim bak bu kuzenim Tuğçe, Tuğçe bu güzellikte Aslı.

A.Memnun oldum.

T.Kuzen bu şişkoyu nereden buldun.?

M.A: Şişko.?

T.Baksana göbekli resmen :D

A.Göbek değil o tatlım bebek.

M.Şey Tuğçe Aslı hamile..'' Mert'i kolundan tuttum sınıfa sürükledim. Arkamızda ağzı açık bir Tuğçe bırakarak. Sınıfa girdiğimizde öğretmen vardı. Mert ' Gelebilir miyiz.' dedi öğretmen ' Tabi buyrun siz Aydın'dan gelen öğrencilersiniz değil mi.?

BİZİM MASALIMIZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin