1.BÖLÜM

43 3 0
                                    

İnanmıyorum Mert şimdi sen tam 18 yaşınamı girdin..'' Diyerek Mert'e sım sıkı sarıldım. Belki bencilceydi ama gitmesini istemiyordum aslında beni burada unutmasından korkuyorum.


A.Yarın gidiyorsun öylemi.?'' diye dolu gözlerle sordum. Bir yandan eşyalarını topluyordu bir yandan bana cevap yetiştirmeye çalışıyordu.

M.Evet Aslı..'' dedi

A.Aslı mı.?

M.Senin adın Aslı değil mi yoksa yıllardır beni kandırdın mı.?'' diye kıkırdadı.

A.Güzelime ne oldu.?'' dedim ağlamaya başlamıştım bile

M.Ahh hormonlar..'' diyerek gelip karnımı okşadı. Dudağıma bir öpücük koyarak geri işine döndü bir yandan da konuşuyordu. ' Güzelim bu hamilelik yaramadı sana ufacık şeye ağlıyorsun, ağlarken gülmeye başlıyorsun, kızıyorsun, kırıyorsun.' dedi aslında haklıydı çok dengesizleşmiştim. Elimi karnıma koydum ve ' Bakıyorum da şikayetçisiniz Mert bey.' dedim.

M.Güzelim olur mu hiç öyle şey.'' dedi sonra aklına bişey gelmiş gibi pis pis sırıtmaya başladı.

A.Ne ne sırıtıyorsun..'' diye sordum merakıma yenik düşüp ahh keşke sormasaydım.

M.Aslında bir yandan da iyi oldu olgunlaştırdı seni.

A.Nasıl anlamadım.? diye sordum saf saf. Bir kahkahaa patlattı

M.Kilo aldın en önemlisi göğüslerin büyüdü ele avuca gelir oldun sarıldığım zaman kollarımın arasında kaybolmuyorsun artık..

A.Hii pis sapık..'' deyip koluna vurdum ona sım sıkı sarılıp gülmeye başladı çok güzel gülüyor yaa ' Gülme şöyle yaa..'' diye mırıldandım duymuş olacak ki ' Neden.'' diye sordu.

A.Nedeni mi var çok güzel gülüyorsun ve senin karşında hormonları tavan yapmış hamile bir kadın var..

M.Yaa öyle mi.?'' yine gülüyor ya

A.Ne öyle mi.?

M.Demek hormonları tavan yapmış hamile kadın haa..

A.Hii ben onları sesli mi söyledim..'' kafamı Mert'in göğsüne gömdüm kesin domates gibi olmuşumdur. Mert gülerek kafamı kaldırdı alnıma bir öpücük koydu.

M.Sen yemek yedin mi.?

A.Yedim

M.Bak ben gidince kendini salmak yok düzenli yemeğini yiceksin...'' Kafamı sallamakla yetindim gözlerim dolmuştu yine.

A.Bizi unutmucaksın demi..'' diye sordum

M.Tabi kide unutmucam. Hem insan bebeğini unutur mu.?'' diye sordu.

A.Haa yani karnımda bebeğin olmasa beni unutacaksın öyle mi.?

M.Saçmalama Aslı. Pazartesi günü işlemleri başlatıcam sende bu zaman içinde dikkat edeceksin müdür hamile olduğunu öğrenmemeli.

A.Korkuyorum Mert. Hem sen ne işleminden bahsediyorsun ki.?

M.Zamanı gelince öğreneceksin Aslı AKSOY..

A.Aslı VAROL olmucakmıydı o

M.Çok yakında AKSOY olacak kendini alıştır diye öyle dedim..'' gülümsemekle yetindim.

A.İyi ki varsın.

M.Sizde iyi ki varsınız. Sizi seviyorum..'' hem alnımı hem karnımı öptü.

BİZİM MASALIMIZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin