16.Bölüm

35 0 0
                                    

Sabah büyük bir heyecanla kalkmıştım bugün Nurgül izinli ve ben her şeyi kendi ellerimle yapmak istiyorum. Önce sevgili kocamı işe göndermem gerekiyor tabi aşağı inip güzel bir kahvaltı hazırladım sonrada yukarıya Mert'i uyandırmaya çıktım. Yatakta Mert'in yanına oturdum yüzüne öpücükler koymaya başladım huzursuzca yerinde kıpırdandı ama uyanmadı dudaklarına da öpücük bırakınca gülümsedi.

A.Günaydın hayatım hadi kalk kahvaltı hazır.

M.Biraz daha lütfen.

A.Ama aşkım işe gidiceksin.

M.O zaman bir öpücük daha alıyım.." yanağına bir öpücük bıraktım hemen kaşlarını çattı. Gülerek dudaklarına eğildim karnımdan dolayı fazla eğilemiyordum artık o yüzden yarı yatar pozisyona geçip dudaklarına uzandım ve bir öpücük bıraktım ama Mert homurdanıp beni altına çekti. ' Öyle öpülmez böyle öpülür Aslı hanım.' dedi ve beni öpmeye başladı. Ben nefessiz kalana kadar öpüştük. Üstümde sadece Mert'in tişörtü vardı Mert onuda kafamdan çıkarınca alt iç çamaşırımla kalmıştım. Mert üstümde doğruldu bir süre beni baştan aşağı süzdü utançtan kıpkırmızı olmuştum.

A.Mert bana bakmayı kesermisin.

M.Niye karım değilmisin bakarım bakmam sanane.

A.Beni utandırmaktan zevk mi alıyorsun.?

M.Utanınca kızarmana bayılıyorum sadece. Hem başka şeyden zevk alamayınca..'' dedi imalı bir sesle. Sonra tekrar dudaklarıma eğildi dudaklarımdan boynuma geçti ve kulağımın altına dudaklarını bastırdı ellerim istemsizce Mert'in saçlarını çekiştirmeye başlamıştı bile.

A.Mert.!

M.Bu kadar yakın olupta sana dokunamamak beni delirtiyor güzelim..'' dedi ve üstümden kalktı. ' Hadi kahvaltımızı edelim.' tam gidicekti ki elinden tuttum yatağa geri oturup anlamaz bakışlar atmaya başladı.

A.Seni çok seviyorum bitanem ve artık eskisi kadar korkmuyorum en kısa zaman da bana dokunabileceksin..'' bir anda gözleri parladı ve alnıma ufak bir öpücük bıraktı.

M.Şimdi bunları düşünme sen hadi gidelim kahvaltımızı edelim..

Kahvaltımızı ettik Mert'i işe gönderdim sofrayı toplayıp mutfağı da topladım ve yatak odasına çıktım önce yatağın çarşaflarını değiştirdim odadaki oyuncak türü ne varsa kaldırdım ve odaya güzel oda kokuları sıktım burada işim bitince aşağı indim tan o sırada kapı çaldı gelen Yağmur'du bana yardıma geldi. birlikte mutfağa geçtik zaman hızlı geçiyordu saat geçtikçe gerginliğim artıyordu. yemekler hazırdı saat 6 olmuştu sofrayı hazırlayıp daha kendim hazırlanacaktım yağmur burada giyinip Mert gelmeden gidecek Can'ın sürprizi varmış. yukarı bizim odaya çıktık yağmur odayı beğeniyle süzdü.

Y.En azından artık çocuk odasına benzemiyor..'' dedi gülerek. elbisemi giydim yağmur saçlarıma maşa yapıp dağınık bir şekilde topladı makyaj istemedim bir rimel ve dudaklarıma çilekli parlatıcı sürdüm yağmurda hazırlanıp gitti. Salonda son hazırlıkları yaptım zil çaldı kapının deliğinden baktım bütün yakışıklılığıyla Mert kapıda derin bir nefes alıp kapıyı açtım. Elinde bir buket kırmızı gül Mert kapıda donup kaldı. Bir kaç sefer seslendim hızla silkelenip kendine geldi içeri girip beni belimden kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı bir süre öpüştükten sonra içeri geçtik Mert sofrayı görünce şaşırdı.

M.Bunların hepsini sen mi yaptın.

A.Evet beğenmedin mi.?

M.Çok beğendim ama ben sana kendini yormak yok demedim mi hem Nurgül nerde.?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİZİM MASALIMIZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin