Dr.Hoş geldiniz. Buyrun şöyle oturun..'' dedi. Koltuklara oturduk.' Randevunuza daha vardı sanırım. Bir sorun mu var Aslı hanım.' Mert hemen konuşmaya başladı.
M.Bebeğimi görmek istiyorum ve cinsiyetini merak ediyoruz.
Dr.Peki. Babamız baya heyecanlı anlaşılan.
A.Yaa evet çok heyecanlı.
Dr.Peki Aslı hanım sizi şöyle alıyım bakalım bebeğinize..:) '' gösterdiği yere yattım karnımı açtım. Mert başımda dikiliyo elimi tuttu. Doktor ultrasonla bakmaya başladı. Bir süre sonra ekranda küçücük bir şey belirdi. Doktor gülümsedi ' Evet bebeğiniz 3 aylık olmuş Aslı hanım.' dedi günden güne büyüyordu ve bu beni daha çok mutlu ediyordu.
A.Peki mide bulantım ne zamana kadar devam edicek.
Dr.Bİr kaç hafta daha devam edebilir. Ama dördüncü aydan sonra geçecektir.
M.Bebeğimin cinsiyetini söylemediniz.
Dr.Malesef bebeğiniz henüz çok küçük ve cinsiyetini göstermiyor.
M.Ne zaman öğrenebiliriz peki.
Dr.Dördüncü ayında öğrenebiliriz.
M.Peki..:) '' karnımı sildim toparlandım doktor biraz daha bilgi verdi çıktık okula gidiyoruz.
Okulun önüne geldik çok heyecanlıyım Mert'in elini de tuttum. Mert gülüyo tabi.
A.Ne gülüyorsun bee.
M.Hayatım bunda heyecanlanacak bir şey yok.
A.Ya sanane Mert..'' dedim cevap vermedi zaten müdürün kapısına geldik. İçimde kötü bir his var biraz duraksadım.
M.Güzelim niye durdun.
A.Bilmiyorum Mert içimde kötü bir his var korkuyorum.
M.İstersen sen burda kal ben alır gelirim karneleri.
A.Yok gelmek istiyorum..'' içeri girdik müdür bize bakıyor.
M.Hocam biz karnelerimizi almaya gelmiştik.
Mh.Evlenmişsiniz.
M.Evet hocam.
Mh.Okul prosedürlerine aykırı.
A.Yani
Mh.Yanisi Aslı'cım bursunuz yandı.
M.Sorun değil hocam ben öderim.
Mh.Nasıl ödemeyi düşünüyorsunuz Mert bey.
M.Biliyorsunuz hocam babam Ahmet AKSOY'un bütün mirası bana kaldı.
Mh.Bu şartlarda okulumuza devam edemezsiniz. Kayıtlarınız zaten silindi kendinize başka okul bulun ki evli bir çifti hiç bir okul kabul etmez.
Ben artık göz yaşlarımı tutamıyordum. Mert elimden tutup okulun çıkışına sürükledi beni.
M.Aslı ağlama artık.
A.Nasıl ağlamam kendi hayatımı mahfettiğim yetmiyormuş gibi senin hayatınıda mahfettim.
M.Saçmalama güzelim. Hem ben bulucam bir çaresini sen merak etme...'' sadece kafa sallayabildim.
Eve geldik ben yorgunum dedim odaya çıktım Mert dışarı çıktı okul işini halletmeye çalışcakmış.
MERT'İN AĞZINDAN
Aydın'daki bütün okulları dolaştım hiç birisi kabul etmiyor. Cevdet beyi aradım okul konusunu konuşcam.
C.Efendim Mert bey.
M.Cevdet bey benim çok büyük bir sorunum var.
C.Sizi dinliyorum efendim
M.Biz eşimle Aydın'dayız biliyorsunuz ve okulumuz hala bitmedi.
C.Evet efendim. Lise 3'tü değil mi.
M.Evet
C.Sorun nedir efendim.
M.Okul müdürü nikah yaptık diye hem bursumuzu yakmış hem okuldan kaydımızı silmiş. Diğer okullarda kabul etmiyor.
C.Mert bey İstanbul'a gelebilir misiniz.
M.İstanbul'a mı neden
C.Biliyorsunuz burda size ait bir okul var. Özel Aksoy Koleji.
M.Ben onu tamamen unutmuşum. Siz okul yönetmeliğiyle görüşebilir misiniz bizi kabul ederler mi.?
C.Siz o konuyu oldu bilin efendim. Ben size akşama haber vericem.
M.Sağolun Cevdet bey iyi günler.
Telefonu kapattım eve girdim. Aslı koltukta oturuyor. Gidip yanına oturdum karnına kafamı koyup beline sarıldım. Saçlarımla oynamaya başladı.
M.Aslı seninle bir şey konuşmak istiyorum.
A.Okul bulabildin mi.?
M.Buldum ama burda değil.
A.Nasıl yani nerde.
M.Aslında bende seninle bu konuyu konuşcaktım güzelim. Aydın'ın bütün okullarını dolaştım ama hiç biri kabul etmedi...'' Aslı hemen ağlamaya başladı göz yaşlarını sildim alnını öptüm. ' Ağlama güzelim. Cevdet beyi aradım durumdan biraz bahsettim oda bizim İstanbul'daki okulu söyledi.'
A.Sizin İstanbul'daki okul mu.?
M.Hı-hıı Özel Aksoy Koleji.
A.Sen ne dedin peki
M.Cevdet bey okul yönetmeliğiyle konuşcak bize haber vericek. Ama sen gitmek istemezsen gitmeyiz.
A.Beyim nereye giderse bizde oraya gideriz..:D
M.Ahahhaa.. Alemsin nerden buluyosun böyle şeyleri.
A.Bulurum ben..'' biz gülerken telefonum çalmaya başladı. Cevdet bey arıyor.
M.Efendim Cevdet bey.
C.Mert bey okul ile görüştüm kayıt için belgelerinizi bekliyorlar.
M.Tamam Cevdet bey. Bir de bize bir araba ayarlayabilir misiniz tabi bir de şöför.
C.Tabi Mert bey burda her şeyiniz hazır olucak efendim bir kaç emlakçı ayarlıcam size ev konusunda yardımcı olucaklar.
M.Sağolun Cevdet bey bir kaç güne orda oluruz.
C.İyi günler efendim..'' telefonu kapattım Aslı meraklı bir şekilde bana bakıyor.
M.Kalk hanım daha eşyalarımızı toplamamız lazım..:D
A.Gidiyor muyuz.?
M.Gidiyoruz. İlk bir kaç gün otelde kalıcaz sonra ev bakıcaz içini istediğin gibi döşersin sana yepyeni bir hayat kurcam her şeyi geride bırakıcaz sadece sen ben bebeğimiz olucaz.
A.Yeni bir hayat sen ben bebeğimiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM MASALIMIZ...
Ficción Generalİki araba... Bir kaza... ve Bu kazadan geriye kalan iki yetim...