Zil çaldı. Ben kapıya doğru koşmaya başladım. Mert arkamdan bağırdı.
M.Aslı koşma..'' gidip kapıyı açtım karşımda 32 diş sırıtan bir Yağmur.
Y.Ne bağırıyonuz be sesiniz sokaktan duyuluyor.
M.Gel Yağmur gel bu deli arkadaşın ordan oraya koşturuyor düşecek bişey olacak diye ödüm kopuyor..'' cevap vermek yerine dil çıkardım. Arkamda Canan teyzenin gülüşünü duyunca hemen arkamı döndüm. Ohaa kadın hiç değişmemiş.
A.Canan teyze inanmıyorum hiç değişmemişsin..'' gidip Canan teyzeye sıkı sıkı sarıldım. Arkamızdan bir öksürük sesi gelince arkamı döndüm Cevdet amca kollarını açmış beni bekliyor. Hemen onun kollarının arasına girdim.
C.Aslı kocaman kız olmuşsun.
A.Siz hiç değişmemişsiniz ama.
M.İçeri geçelim mi artık.
A.Doğru ya kapıda kaldınız buyrun içeri.
M.Bu arada hoş geldiniz Cevdet bey, Canan hanım.
Ca.Hoş bulduk delikanlı..'' Salona geçtik Canan teyze bana kaş göz yaptı bu kim dercesine o sırada Cevdet amca konuşmaya başladı.
C.Hoş bulduk Mert bey.
A.Canan teyzecim bu Mert, Mert benim eşim.
Ca.Yaa evlendin mi sen.?
A.Evet Canan teyze.
C.Hayatım aynı zamanda Mert bey bizim şirketin sahibi sana bahsetmiştim ya yarın işe başlıcak falan diye.
Y.Bizimde okulun sahibi anne.
Ca.Memnun oldum Mert bey.
M.Lütfen Canan hanım, Cevdet bey bana bey demeyin sadece Mert diyin oğlum diyin ama bey demeyin.
Ca.O zaman sende hanım deme teyze diyebilirsin.
C.Banada amca de lütfen.
M.Peki Canan teyze, Cevdet amca..'' biraz oturduk. Sonra Yağmurla biz mutfağa geçtik sofrayı hazırlıyoruz. birden Can aklıma geldi.
A.Yağmur Can nerde niye gelmedi.?
Y.Babamla biraz sorunlular da o yüzden gelmedi.
A.Hım anladım canım.
Y.Aman boşver şimdi sen onları evlilik nasıl gidiyor bebiş nasıl bebiş..'' elini karnıma koydu tam o sırada Canan teyze içeriye girdi.
Ca.Aslı kızım sen hamile misin.?
A.Şeyy evet Canan teyze..'' kafam öne eğildi utandım galiba birazda çekindim.
Ca.Ayy ne güzel kaç aylık..'' onunda eli karnıma gitti.
A.1 hafta sonra 4 aylık olcak.
Ca.Cinsiyeti belli mi.?
A.Yok daha belli değil.
Ca.İnşallah kucağına almak nasip olur.
A.İnşallah..'' gülümsedim. Mert içeri girdi.
M.Hayatım sofra hazır değil mi.?
A.Hazırlıyoruz canım.
M.Tamam..'' Mert tam mutfakta çıkıcaktı aklıma birşey geldi durdurdum.
A.Mert....'' arkasını döndü bana baktı.
M.Efendim güzelim.
A.Şeyyy..'' ellerimi karnımda birleştirdim kafamı önüme eğdim ellerimle oynuyorum. Mert önüme geldi çenemden tuttu kafamı kaldırdı alnıma öpücük bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM MASALIMIZ...
Fiction généraleİki araba... Bir kaza... ve Bu kazadan geriye kalan iki yetim...