Sabah yine Mert'in üstünde uyandım. Bence ben bunu alışkanlık haline getirmişim. Benim anlamadığım ilerde karnım çıkınca, kilo alınca da üstüne çıkabilcem mi acaba. Ayy yazık kocama.. Sım sıkı da sarılmış düşmiyeyim diye ellerim yüzüne gitti dudaklarına öpücük kondurdum. Hafif kıpırdandı ama uyanmadı bu sefer boynuna öpücük bıraktım. Gözlerini açmadı ama gülümsedi. Beni altına aldı önce alnıma sonra yanaklarıma, boynuma, karnıma ve en son dudaklarıma öpücüklerni sıraladı.
M.Günaydın güzelim...'' kaşlarımı çattım.
A.Günaydın.
M.Güzelim.?..'' daha çok soru cümlesi oldu bu.
A.Öpeceksen doğru düzgün öp be adam öpüp bırakmak nedir..'' güldü ve tekrar dudaklarıma eğildi. Uzun süre öpüştük Mert'in bir eli sırtımda geziniyordu. Öpüşmemizi midemin bulantısı böldü. Mert endişelendi peşimden geldi. Hemen banyonun kapısını kilitledim.
M.A-aslı
A.İyiyim hayatım çıkıyorum şimdi..'' aynanın karşısına geçtim yüzüm solmuş. Kapıyı açtım.
M.İyi misin güzelim..'' kafamı sallamakla yetindim bitkin hissediyordum. ' Bir daha kapıyı kilitlemek yok küçük hanım.'
A.Aşkım acıktık biz.
M.Ne dedin sen.
A.Acıktık dedim aşkım
M.Senin aşkım diyen ağzını yerim ben..'' diyip tekrar dudaklarıma yapıştı.
M.Hadi kahvaltımızı edelim sonra da doktora gidelim.
A.Hayatım daha kontrole var ama.
M.Olsun hem ben bebeğimi görmek istiyorum.
A.Tamam gideriz.
Aşağı indik ben oturuyorum. Mert kahvaltı hazırlıyor ne kadar ısrar ettiysem bana hazırlatmadı.
A.Mert okulada gidelim devamsızlıktan kalcaz.
M.Güzelim zaten ilk yarı bitti gider karnelerimizi alırız.
A.Tamam çok merak ediyorum karnemi..'' dedim heyecanla.
M.ahahaa.. nesini merak ediyorsun güzelim..'' omuz silktim. Kahvaltımızı ettik çıktık evden. Mert'in ısrarlarıyla hastaneye gidiyoruz.Hastaneye geldik doktorun kapısında bekliyoruz Mert benden heyecanlı. Ekranda ismim yandı içeri girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM MASALIMIZ...
Fiksi Umumİki araba... Bir kaza... ve Bu kazadan geriye kalan iki yetim...