Bir süre ağladıktan sonra Yağmurdan ayrıldım. Yağmur telaşlı gözlerle bana bakıyordu. Ben yatağa yattım ayaklarımı duvara dayadım aynısını Yağmurda yaptı ben konuşmaya başladım.
A.Mert'le 5 yaşında yetimhanede tanıştık. İlk başlarda sürekli kavga ediyorduk o sürekli benim yanımdaydı ama ben onu sürekli tersliyordum babamın katilisin sen diyordum. Ama o sürekli ben katil değilim diyordu. Zamanla aramız düzeldi. Mert benim zaman geldi babam oldu zaman geldi abim oldu hastalandım günlerce başımda oturdu. Bir kaç yıl sonra Mert'in bana aşık olduğunu öğrendim. Aslında bende ona karşı boş değildim ama duygularımdan emin değildim çocuktuk daha sonuçta. Okula başladık Mert benden bir sene önce başlamıştı o yüzden okulda beni koruyordu. Zaten o bana öğretmişti bir şeyler yani yazmayı biliyordum az çok.
Y.Sen Mert'e niye katil diyordun ki..'' hem ağlıyordum hem anlatıyordum.
A.Tatilden dönüyorduk annemle babam yine kavga ediyorlardı. Babam karşıdan gelen arabayı son anda fark etti. Direksiyonu kırdı ama karşıdan gelen araba üstümüze geliyordu.En son acı fren sesleri duydum gözümü açtığımda annem başımda ağlıyordu. Babam kaza yerinde ölmüş annemin kolu alçıdaydı. Sonra odama bir çocuk girdi benim yaşlarımdaydı ağlıyordu. Merhaba ben Mert dedi. Ben anlamaz gözlerle ona bakıyordum o konuşmaya devam etti. Ben üzgünüm annemle babam kavga etmişti babam sarhoştu sizi son anda fark etti dedi. Adeta kan beynime sıçramıştı. Sen ne yüzle benim odama gelirsin defol git benim babam öldü defol diye bağırdım. O hiç değilse senin annen hayatta benim annem babam daha 2 aylık kardeşim öldü anlıyor musun o küçücüktü dedi ve odadan çıktı ben daha çok ağlamaya başladım.
Y.Mert'in kardeşi mi vardı.
A.Evet varmış kazada ölmüş. Yağmur daha 2 aylıkmış düşünebiliyor musun.
Y.Ee senin annen ölmemiş sen niye yetimhaneye gittin.
A.Kazadan bir hafta sonra bizim eve bir adam geldi anneme ben bu kızı istemiyorum dedi. Annem beni yetimhaneye götürdü bıraktı beni neden bırakıyorsun dedim. Babana çok benziyorsun sana baktıkça onu hatırlıyorum dedi. Yurt müdürüne kimseye evlatlık verilmesini istemiyorum dedi çıktı. Yurt bahçesinde Mert oturuyordu beni görünce ayağa kalktı bende annemin arkasından bağırdım BAK BENİM ANNEM BABAMDA O KAZADA ÖLDÜ GÖRDÜN MÜ. dedim annem arkasına bile bakmadan gitti ve bir daha gelmedi.
Y.O adam kimdi.?
A.Annem babamı aldatıyormuş. Babamda bütün mal varlığını benim üstüme yapmış annemle bunun kavgasını ediyorlardı.
Y.Ee devam et Mert'le aranızda ne oldu nasıl bu noktaya geldiniz anlatsana.
A.Dur anlatıyorum işte. Cevdet amca Mert'e sürekli şirketin parasından para gönderiyordu. Mert 12 yaşına girdikten sonra ortamı değişti geceleri yurttan kaçmaya başladı. Gece hayatı başlamıştı ve bu durum beni rahatsız ediyordu. Çünkü beni götürmüyordu. Yurtta kaldığı geceler beraber yatıyorduk yataklar küçüktü ve her sabah ben Mert'in üstünde uyanıyordum. Bir gün yine beraber uyandık ama bir terslik vardı Mert benim üstümdeydi. Yavaş yavaş yaklaştı ve seni öpsem bana kızar mısın dedi. Hiç bir şey diyemedim ve birden öptü biliyor musun ilk öpücügümdü.
Y.Ohaa ilk öpücüğün en yakın arkadaşından mıydı.
A.Evet aslında biliyor musun benim bütün ilklerim onun..'' dedim başımı önüme eğdim.
Y.Nasıl yani..
A.Mert beni erkek kardeşi gibi görüyordu bende onu kız kardeşim gibi görüyordum birbirimize herşeyi anlatıyorduk düşüne biliyor musun gece birlikte olduğu kızları bile anlatıyordu. Açıkca söylemek gerekirse o kızları kıskanıyordum. 13 yaşımda regl oldum yanımda sadece Mert vardı. Karnım ağrıyordu sürekli ağlıyordum ve Mert karnımı ovuyordu. Kanka şimdi sen genç kız oldun demi dedi utanmıştım sadece kafamı sallaya bilmiştim. Salak ayağa kalkıp beni kucağına aldı döndürmeye başladı KANKAM ÇOK GÜZEL BİR GENÇ KIZ OLDU LAN.! diye bağırdı.
Y.Ahahaa. ciddi misin.?
A.Evet ya mal çok utanmıştım.
Y.Eee sonra.
A.15 yaşımdaydım okul tatile götürmüştü. 5 gün 4 gece otelde kalıcaktık hocalar bizi kardeş gibi bildiği için aynı odada kalıcaktık. Kaldığımız ilk gün gece odaya sabaha karşı gelmişti onu bekledim ama o saat gece 04.00 de geldi. Nerede kaldığını sordum ama havuzda bir afetle tanıştığını ve geceyi onunla geçirdiğini söyledi. Bir de pişkin pişkin kız bir harikaydı demez mi benim tepem attı defol git bu saate kadar nerdeyse oraya dedim dışarı attım. Sabah kalktığımda Mert baş ucumda oturuyordu saçlarımla oynuyordu. Eğilip alnımı öptü bende doğum günün kutlu olsun sen doğum günü hediyeni dün gece almışsın ama neyse dedim yataktan kalktım.
Y.Doğum günümüydü.
A.Evet doğum günüydü akşama kadar gezdik. Akşam parti vardı Mert'in doğum gününü kutlucaktık. Pasta kesildi eğlence son hız devam ediyordu saat gece yarısı olmuştu. Artık millet dağılmıştı gelip sarıldı odamıza çıkalım mı artık dedi ben zaten ayakta uyuyordum çıkalım dedim ama ne dediğimi anladımı bilmiyorum. Bir anda yerden havalandım kucağına aldı asansöre doğru yol aldı ama ben asansörden korkuyordum.
Y.Aslı gözlerini kaçırıyorsun o gece ne oldu.
A.Biz birlikte olduk o gece.
Y.Ne nasıl hani siz yakın arkadaştınız.
A.Odaya geldik beni yere indirdi. Ben senin hediyeni vermedim dedim tam çantama doğru gidiyordum ki kolumdan tuttu. Boşver şimdi onu ben doğum günü hediyesi olarak başka bişey istiyorum senden dedi ne ne istiyorsun dedim beni kendine çekti boynuma öpücüklerini sıralamaya başladı seni istiyorum Aslı dedi.
Y.Ohaa sen ne dedin peki.
A.Ben şok oldum bir şey diyemedim boynuma kondurduğu öpücükler düşünmeme yardımcı olmuyordu. Aslında bende istiyordum ama korkuyordum. Mert Aslı bir şey söyle dedi ben sadece hı-hı diyebildim.
Y.En ince ayrıntısına kadar istiyorum hemen hadi.
A.Yaa Yağmur.
Y.Hadi hadi.
A.Beni kucağına alıp yatağa götürdü Aslı ben ciddiyim dedi ben sadece korkuyorum diyebildim korkma bana güven dedi bunu yapmamalıydım ama sana güveniyorum diyiverdim bir çırpıda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM MASALIMIZ...
Ficción Generalİki araba... Bir kaza... ve Bu kazadan geriye kalan iki yetim...