11.Bölüm

71 2 0
                                    

..2013...

M.Bak korkma sadece bana güven.

A.Sana güveniyorum ama korkuyorum..'' dedim boynuma öpücüklerini kondurmaya başladı yine dudaklarıma yaklaştı.

M.Öpeyim mi.?

A.Daha önce öptün yine öp bari..:)''dudaklarımı öpmeye başladı. Karşılık vermeyince daha sert öpmeye başladı. Bende karşılık vermeye başlayınca memnun olmuşcasına bir homurtu çıkardı. Elleri tşörtümün eteklerinden tuttu çekiştirerek başımdan çıkardı. Elleri vücudumda gezintiye çıkmıştı bile.

M.Heyecanlı mısın.?

A.Hemde çok..

M.Sakin ol.

A.Deniyorum..'' Mert boynuma burnunu sürttü.

M.Çok güzel kokuyorsun..'' dedi titredim. Kokladığı yerden başlayıp öpücüklerine devam etti. Ellerim Mert'in omuzlarını sıkıyordu. Ellerim titrek hareketlerle gömleğinin düğmelerine gitti gözlerini benden ayırmıyordu. Ellerini ellerimin üstüne koydu düğmeleri açmama yardım etti gömleği yere düşmüştü. Heyecandan titriyordum Mert dudaklarıma bir öpücük bıraktı. ' sakin ol güzelim.' dedi başımı sallamakla yetindim. Gözlerimin içine bakarak yavaş yavaş pantolonumu bacaklarımdan çıkardı. Mert çok yavaş hareket ediyordu kırılacak bir eşyaymışım gibi davranıyordu. sonra ayağa kalkıp kendi pantolonunu da çıkardı. Yavaşça bacaklarımın arasına yerleşti gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.

A.Bu benim ilkim olacak biliyorsun ve korkuyorum.

M.Biliyorum dur dediğinde duracağım.

A.Durabilecek misin.?

M.Duracağım ama demezsen sevinirim..:D'' tekrar dudaklarımı öpmeye başladı elleri bacaklarımda geziniyordu. Dudakları dudaklarımı bıraktı yanaklarımda çenemde omzumda geziniyordu. Elleri sütyenime gitti onay istercesine gözlerime baktı kafamı sallayınca bir çırpıda çıkardı attı. Göğüslerime öpücük koymaya başlayınca nefesimi tuttum. Mert beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Biraz göğüslerim de oyalandı sonra aşağılara doğru yol çizdi karnıma gelince durup bana baktı ben hayır anlamında kafamı sallayınca tekrar üzerime yerleşti. Eli oraya gitti yine nefesim kesilmişti. Güldü parmakları biraz orada oyalandı. İç çamaşırımı da çıkarıp attı kendi baksırınıda çıkarıp yerine yerleşti.

M.Aç gözlerini güzelim. Kendini kasma tamam mı.

A.Çok acıcak mı.?

M.Sadece ilk başta biraz acıcak sen dediğimi yap korkma güzelim..'' başıma bir öpücük bıraktı biraz daha olsa rahatlamıştım birden içimde hissettiğim acıyla çığlığı bastım.

A.Mert dur ne olursun dur çok acıyor.

M.Tamam güzelim geçicek şimdi dayan.

A.Olmuyor Mert canım yanıyor yapamıyorum.

M.Biliyorum güzelim ama geçicek..'' içimde ağır ağır hareket etmeye başlamıştı ama acım geçmiyordu bir süre sonra biraz hızlanmıştı ama acım geçmemişti.

A.Mert geçmiyor bu acı.

M.Beş dakika daha dayan güzelim

A.Mertttt.'

M.Bitti güzelim bitti..'' içimi sıcak bir sıvı doldurmuştu rahatlamıştım sanki.

A.Yavaş hareket et..'' yavaşça kendini geri çekti.

M.İyi misin güzelim dedi saçlarımı okşayarak.

A.İyiyim yani sayılır.

M.Canın acıyor mu.?

BİZİM MASALIMIZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin