3.Bölüm

34 3 0
                                    

ASLI'NIN AĞZINDAN

Sabah erken kalktıp duşa girdim. Bügün nikahım var çok heyecanlıyım duştan çıkıp üstüme iç çamaşırlarımı giydim. Kıyafetlerimi odada unutmuştum Mert uyuyor diye odaya girdim ama Mert uyanmış yatağın içinde oturuyordu. Birden gözleri beni buldu şaşkındı.

A.Se-sen uyumuyor muydun.?..'' domatese gibi olduğuma garanti verebilirim.

M.Yeni uyandım..'' yerinden kalktı yanıma doğru geliyordu. Kafamı önüme eğdim ellerimle oynamaya başladım. Çenemden tutup başımı kaldırdı gözlerine bakmamı sağladı. Önce alnıma sonra dudaklarıma öpücük kondurdu. ' Ben bi duş alayım sen rahat rahat giyin.' dedi Kafamı salladım. O Banyoya girdi bende üstümü giyinip mutfağa geçtim. Kahvaltı hazırlarken Mert gelip belimden sarıldı elleri karnıma gitti. ' Prensesim bugün nasıl.' dedi karnımı okşayarak.

A.Prensesin.?..'' dedim

M.Kızımız.'' dedi hala karnımı okşuyordu. Kollarının arasında yüzümü ona döndüm.

A.Daha cinsiyeti belli değil ki..'' dedim.

M.Dün gece rüyamda çok tatlı bir kız çocuğu gördüm aynı sana benziyordu..'' dedi.

A.Ben tatlı mıyım.?

M.Çoookk.. Hadi kahvaltımızı edelim yurtdan Esra'yı alıcaz sizi kuaföre bırakıcam.

A.Şimdi biz ciddi ciddi evleniyor muyuz.? Hala inanamıyorum.

M.İnan güzelim inan bu günden sonra seni kimse benden alamıcak güven bana.

A.Sana güveniyorum..'' dedim.

Kahvaltı sessiz geçti. Kahvaltıdan sonra yurttan Esra'yı aldık. Mert bizi kuaföre bıraktı. Önceden kuaföre nasıl bi saç modeli istediğini anlatmış saçlarımız yapılmaya başladı.

MERT'İN AĞZINDAN

Aslı'ları kuaföre bıraktıktan sonra Yusuf'u aradım.Yusuf yetimhaneden yakın arkadaşım. Telefonu açınca konuşmaya başladım.

M.Yusuf hazırlıklar ne durumda.?

Y.Herşey yolunda abi sen merak etme.

M.Bende yoldayım geliyorum. Herşey Aslının istediği gibi olmalı.

Y.Gel abi berber burda seni bekliyo damat traşı için anlarsın ya..'' dedi gülerek. Bende güldüm ' Hadi görüşürüz.' dedim telefonu kapattım. Aslı görünce şok olucak.

2 SAAT SONRA

Kuaförden Aslı'ları aldım. Çok güzel olmuş ilk kuaförden çıktığında dondum kaldım nutkum tutulmuştu adeta. Gözleri cam gibi bana bakıyordu. Hafif bi makyaj yapmışlar. Yanağında elimi hafifçe gezdirdim. 'Çok güzel olmuşsun.' dedim. O bana teşekkür ettikten sonra elimi yanağında gezdiriyordum. ' gidelim mi.?..'' dedim. Yola çıktık Aslı'ya dönüp;

M.Mutlu muyuz.?..'' dedim.

A.Bilmiyorum. Aslında mutsuz değilim, ama mutlu mu olmam gerekiyor onuda bilmiyorum..'' dedi. Cümlesine devam etti ' Peki sen yani mutlu musun.? '' dedi.

M.Galiba mutluyum.

A.Nereye gidiyoruz.?

M.Sürpriz..'' bi daha konuşmadık yurdun önüne geldik. Arabadan indim Aslı'nın kapısını açtım ' Hadi gel.' dedim elimi uzattım şaşkındı. Bahçede herkes bizi bekliyordu. Koluma girdi yürümeye başladık. Bahçede nikah memuru bizi bekliyordu Aslının sandalyesini çektim oturmasına yardımcı oldum kendi yerime oturduğumda nikah başladı.

NM.Siz Mehmet kızı Aslı VAROL, Ahmet oğlu Mert AKSOY'u kocalığa kabul ediyor musunuz.?

A.Evet.

NM.Peki siz Ahmet oğlu Mert AKSOY, Mehmet kızı Aslı VAROL'u karılığa kabul ediyor musunuz.?

M.Eveett.!..'' diye bağırmıştım. Etrafta alkış seslerinden sonra nikah memuru;

NM.Bende Aydın belediye başkanının bana verdiği yetkiyle sizi karı koca ilan ediyorum..'' dedi ben tam ayağa kalkacakken Aslı ayağıma bastı ve gülümsedi. Aslı evlilik cüzdanını eline aldı memur ' Gelini öpebilirsin.' dedi. Duvağını açıp önce alnına sonra duduklarına öpücük kondurup gülümsedim. Beraber dans pistine yürüdük.

A.Herşey tam istediğim gibi olmuş. Seni seviyorum Mert AKSOY.!

M.Seni seviyorum Aslı AKSOY..!

ASLI'NIN AĞZINDAN

Düğünüm çok güzel olmuştu tam istediğim gibiydi. Açık havada Mert yurdun bahçesini süsletmiş ve çok güzel bir ortam hazırlamış. Mert her ne kadar eve gitmek istesede ben burda kalmak istemiştim. Çünkü eşyalarımı toplamamıştım ve yarın tekrar gelmek zorundaydık ben sürekli buraya gelmek istemiyordum. Mert homurdana homurdana kabul etmişti. Tabi bütün gece söylenmişti. Çünkü o duvar kenarında kendi yatağında ben pencerenin orda kendi yatağımda yatmıştım ve bütün gece ' Allahım benim ne günahım vardı evlendiğim gece karımla yatmak yerine Yusuf'la yatıyorum.' demişti. Aramızda iki yatak vardı Esra ve Yusuf. Odaya kadar beni kucağında getirmişti ama ayrı yataklarda yatmak zorunda kalmıştık. Sevgili müdürcüğümüz öyle istemişti. Gece Mert'in sesine odadakiler uyuyamayıp isyan çıkarınca sabaha karşı ben yastığımı alıp Mert'in yanına gittim.

A.Uyuyalım mı artık.

M.Sabah üstümde uyancaksan neden olmasın..'' dedi pis sapık. Bişey demeden örtünün altına girdim. Hemen kollarının arasına aldı beni saçlarıma öpücükler koydu.

A.İyi geceler..'' diyerek boynunu öptüm boynundan öpünce huylanıyordu.

M.Aslııı..'' cevap vermedim gözlerimi huzurla kapattım.

BİZİM MASALIMIZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin