KUMSAL'IN AĞZINDAN
Offf.canım çok yandı ya.hala belim ağrıyor.o nasıl bi bırakış be kaan.niye öyle pat diye bıraktıysan.ama gökçeler de çok amarttı.baksanıza hala avm'nim sağlık odasındayız.evet belim acıyo da..o kadar da değil.
Gökçe ve ekin yanıma geldiler ve iyi olup olmadığımı sordular.
-ya iyiyim iyiyim bişeyim yok.çok abarttınız sadece biraz belim ağrıyo o da izin verirseniz "dinlenerek" geçer.hadi eve gidelim artık.
Ekin elini omzuma koydu ve
"Peki nasıl istersen.hadi kalk gidelim"
Diyince sevinçle ayağa fırladım.tabi fırlamamla acı bi şekilde yeniden oturmam bir oldu.
Ekinler endişeyle yanıma geldiler.ama ben iyiyim diyerek kalktım.
Arabaya bindik.eve doğru gidiyoruz.
Afferin sana kumsal.ne diyeceksin annene "annecim biz kayıyorduk sonra kaanlar geldi falan kaala biz kaymaya başladık.sonra bem kayınca kaan beni tuttu.tam öpüşecekken ekinin sesiyle korkup kaan beni bi anda bırakınca belim incindi"falan mı? Böyle söyle de annen seni bi güzel kessin.
Ay ne gevezesin iç ses,bi sus ya.kayarken düştüm derim.
Koyorkon doştom dorom. Ay sen çok zekisin kumsal hanım.
Mal mısın iç ses sen ya? Kendine sayıyosun.
Asıl sen malsın baksana iç sesinle kavga ediyosun.
Arasın sesiyle kendime geldim.
"İyi misin plaj?"
-plaj mı?bi de başımıza plaj mı çıktı.
"Evet aklıma şimdi geldi.ay ne kadar zekiyim ben ya!"
Güldüm.ya abi bu çocuk beni sürekli güldürüyo. Sürekli!!
Kaan hiç konuşmuyodu.ne olmuştu buna alt tarafı nerdeyse beni öpüyordu ama beni düşürdü. Bi dakika o..beni..ÖPÜYORDUUU.......
Bunu hatırlayınca yanaklatım kızarmaya başladı ve gidinceye kadar hiç konuşmadım.
Eve girdik.aras ve kaan beni yacaş yavaş yukarı çıkartıp yatağa yatırdılar ve odadan çıktılar.gökçeleride iyi olduğumua ikna edip azıcık dinlenmek istediğimi söyledim.onlarda çıktı.bense uyuyamıyordum.çünkü sürekli dün olanları düşünüyordum. Ben ondan hoşlanı'yodum' da o niye beni öpmek istedi. Benden ona ne daha birsürü kız var. acaba benle oyun mu oynuyo?
####
Gözlerimi yavaşca araladığım da gece yarısıydı. Etraf karanlıktı ilk başta bişey göremedim ama gözlerim karanlığa alışınca yanımda oturan kaanı fark ettim. Aralık olan gözlerim kocaman açıldı.
Onun burda ne işi var ki. Bi anda görünce korktum. Onun benim evimde ve benim odamda ne işi var ki. Özellikle bu saatte.
Yavaşça kalkıp mutfağa gittim ve su içip geri döndüm. Kaan hala pufun üzerinde uyuyordu. O kadar güzel uyuyor ki. Neyse şimdi uyandırmıyım diyerek yatağıma geri uzandım. Ona bakarak uykunun kollarına bıraktım kendimi.
####
Gözlerimi araladım. Geceki olayı hatırlayıp etrafa baktım. Evet kaan hala orda uyuyordu. Nedenini bilmiyorum ama yüzümü bi gülümseme sardı.
Kaanın yanına giderek yavaşca dürterek seslendim.
-Kaan. Kalk hadi.
Dediğimde gözlerini araladı. Bi anda korkarak kalktı.
"Kumsal! Sen iyi misin?"
Dediğinde
-Sakin ol. İyiyim,bişeyim yok.
Dedim en güzel gülümsememle.
-Senin be işin var burda?
Dedim bi anda bana sarıldı.
"Sana zarar verdim!!"
Dedi acı dolu bir sesle.
-ya sorun yok iyiyim de.. annemin senin burda olduğundan haberi var mı?
"Yoo. Annen evde değildu ki. Hiç gelmede de."
-peki sen niye burdasın?
"Dün senin için kaldım. Annen evde yoktu. Kızlarda uyuya kalınca aras onları eve bıraktı. Ben de seni yanlız bırakmıyım dedim."
Dediğinde içim bi hoş oldu ama çaktırmadım.
-neyse. Ben iyiyim. Sende istersen evine gidebilirsin. Annem de birazdan gelir zaten. Seni burda görmesin.
Dediğimde tamam anlamında başını salladı ve odadan çıktı. Ceketini alınca kapıda uğurladım ve gitti. İçimde nedensiz bi mutluluk vardı.
Annemi ve ekinle gökçeyi aradıktan sonra televizyon izlemeye başladım.
Hala dün ve bugünü düşünüyordum. Neden? Niye ben? WHY? Niye beni öpmek istedi? Niye beni merak ediyo? NEDEEENNN???
Kafama karıştırmaya çalışıyo olmasından korkuyordum.sonuçta okula gelir gelmez popisi olmuştu ve birsürü kız onunla ilgileniyordu. Bana neden baksın?
Annemin seslenişi ile kendime geldim.
- Efendim anneee...
"Kızım arkadaşın geldi..!"
Diye bağırmasının saniyeler sonra içeri ekin girdi. Garip olan gökçe yoktu. Merakla
-gökçe nerde ekin?
Diye sordum. Ekin bana sahte bi gülümseme ile
"Hoşbuldum kumsalcım(!)..."
Dedi ve devam etti.
- gökçe nin bursadan halaları gelmiş,onlarla birlikte. Yani bugün beraber takılacağız!..
Dedi gülümseyerek. Ay ne tatlı gülüyo bu kız. Şimdi anladım mertin niye tutulduğunu bu kıza.
- Güzel..eee ne yapıyoruz?Dedim heyecanla gülümseyerek.
Ekin biraz düşündükten sonra bir fikir bulmuşça bana baktı ve heyecanla
"Sinemaya gidelimm... Çok güzel bir film çıkmış,sonra da biraz gezeriz!.."
Dedi. Bu fikir benim de hoşuma gidince hazırlanarak çıktık.
Gökçenin de bizle olmasını isterdim ama neyse.
####
Güzel bi günün ardından eve yorgun bir halde eve döndüm. Hala içimde bi burukluk vardı. gökçe böyle yapmazdı. Hele de ben belimi incitmiş bir şekilde aytılmışken. İllaha arar, ulaşmaya çalışır, haber verir ve nasıl olduğumu sormadan bi anda gitmezdi.
Neyse baksın o keyfine. Ben de güzel bi gün geçirdim. Çok eğlenmiştik ekinle.
Tabi sonunda mert gelip ekini avm den alıp beni dımdızlak bırakana kadar. Salak aşıklar. Ne güzel ya iki kankim beni satıp duruyolar. Ben bunun hesabını sorarım yine.
Mesaj sesi ile yanımdaki telefona uzandım. 'Kaan' yazısını görünce kısa bir şok geçirdim.