Sin.

73 10 3
                                    

*perspectiva Oanei*
Am străbătut drumul acesta părăsit căutând ceva anune. Nu știu exact după ce mă uitam,poate după niște simple răspunsuri...Motorul mașinii se supraîncălzise deja de la atâta presiune exercitată asupra sa. De ce totul este așa de greu?Ploaia se așternuse lin în timpul în care eu îmi puneam aceste întrebări de tipul celor existențiale. Opresc mașina în fața unui club aglomerat pentru a mai face o mică pauză. Timpul zburase rapid,lucru observat datorită mulțimii de oameni aflați în fața clubului de fițe. Cerul era lipsit de stele și exact așa mă simt și eu în acest moment:fără nici măcar o sursă de lumină. Totul este scufundat în întuneric. Telefonului meu probabil îi explodase bateria din cauza apelurilor neîncetate. Sprijinindu-mă ușor de mașină,arunc o privire discretă asupra oamenilor din fața clubului:toți sunt aranjați peste măsură și par dornici de distracție. Probabil își doresc să uite de greutățile vieții de zi cu zi. Și atunci îmi vine ideea genială de a mă alătura lor. Nu eram nici pe departe la fel de elegantă ca restul fetelor,dar cred că rochia mea neagră se potrivește perfect unei seri în club. Rochia era dintr-un material vaporos arătând într-un mod unic,pretențios chiar. Remarcabile sunt decupajele acesteia care dau ținutei o tentă de eleganță. Nu este nimic mult prea provocator deoarece niciodată nu am apreciat acest stil. În picioare aveam o pereche de tocuri înalte de aceeași culoare liniștitoare. Arunc o privire în oglinda retrovizoare și rămân perplexă. Ochii mei din care încă se scurg lacrimi sunt roșii și umflați. Minunat! Încerc să îmi opresc râul de lacrimi care pare infinit și îmi aplic puțină mascara. Cu puțin noroc poate atrage atenția de la perechea mea de ochi obosiți. Îmi desfac coada lăsându-mi părul să cadă leneș pe spate și Voilà! Gata să uit de probleme.
Mă îndrept cu pași rapizi spre intrarea clubului. Cu fiecare pas făcut,încep să cred că nu este o idee așa de bună însă în fața ochilor mi se derulează iar și iar momentul dintre Becca și Louis. La naiba cu ei! Sunt gata să uit tot ceea ce s-a întâmplat în această zi oribilă.
Ușile mari ale clubului se deschid în fața mea,eu fiind întâmpinată de o mulțime de oameni, unul mai fericit ca altul. Aceștia fie dansează, fie se sărută pasional pe ritmul muzicii,fie își îneacă amarul în băutura fină servită la bar. Ceea ce e sigur e că nimeni nu își aduce aminte de problemele ce îi așteaptă acasă. Eu voi face parte din ultima categorie,de aceea îmi croiesc ușor și rapid un drum spre barul central. În această încercare a mea de a ajunge la bar,privirea îmi cade asupra unui băiat destul de atrăgător care mă analiza complet. Puteam să citesc satisfacția pe fața sa. Îi arunc o privire senzuală și îmi continui drumul spre bar. Mă așez pe scaunul înalt în față apărându-mi un barman tânăr. Acesta îmi oferă un pahar cu un tonic de culoarea bomboanei topite, acompaniat de o suită de cuburi de gheață.
-Scuze dar nu am comandat nimic încă! Spun în timp ce îmi arcuiesc o sprânceană.
-Domnișoară,băutura vă este oferită din partea acelui domn. Spune barmanul în timp ce își îndreaptă degetul spre băiatul de mai devreme.
-Oh... Este tot ceea ce am mai putut spune. Apuc paharul și mă întorc cu fața spre admiratorul meu. Îi fac un semn de genul "Noroc!" și cu asta dau întreaga băutură spirtoasă pe gât.
*după 30 de minute*
17 pahare mai târziu băiatul anonim apare lângă mine.
-Seară dură, huh?
Firar, este chiar mai sexy din apropiere! Poate de vină este și băutura. Îmi scutur ușor capul pentru a-mi alunga gândurile idioate din cap.
-Seară? Mai degrabă viață... Spun pufnind ușor.
-Chiar așa rău e?
-Nici nu vrei să știi.
-Uimește-mă!
-Păi vrei să încep cu partea când iubitul meu m-a înșelat cu o târfă sau cu cea în care prietena mea este internată în spital datorită unui accident de motocicletă?
-Wow... Spuse acesta uimit.
-Da știu,sunt distrusă!Apropo,eu sunt Oana.
-Michael,încântat! Spuse acesta cu un rânjet sexy pe față. Cred că sunt foarte beată având în vedere ca orice face acest băiat mi se pare al naibii de sexy.
-Michael... Repet eu mușcându-mi buza de jos.

Damaged.//LT fanfictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum