*Perspectiva Paulei*
Simt că toată energia mi-a fost acaparată. Ziua trecută mi-am petrecut-o alături de Luke într-o cafenea retrasă din oraș. A fost o ieșire plăcută deoarece nu am fost deranjați de nimeni, mai puțin de mesajul Oanei. Îmi pare rău că am abandonat-o la școală mai ales că Louis a fost suspendat pentru câteva zile, dar chiar nu aveam chef să îmi mulțumesc profesorii cu prezența.Ziua a trecut mult prea repede, lăsându-ne pe mine și Luke epuizați în pat.
-Luke?
-Hmmm? spuse acesta pe un ton răgușit.
-Credeam că ai adormit...
-Nu am cum, având în vedere că iubita mea este foarte agitată în acest moment. Spuse acesta lăsând la suprafață un mic chicotit.
-Sunt agitată cu un motiv, Luke. Spun punând accent pe ultima silabă.
-Iubito, nu îți mai fă atâtea griji pe tema vizitei noastre!
-Cum aș putea? Doar mergem să te prezint familiei mele.
-Iubito calmează-te! Cât de rău poate fi?
-Nici nu ai idee...
Ochii mi se închideau, oboseala fiind evidentă pe chipul meu. Tot ce îmi amintesc este că am simțit mâinile puternice ale lui Luke înconjurându-mi talia.
*Dimineața următoare, perspectiva Paulei*
Sunt trezită de zgomotul asurzitor provocat de alarma mea. Îmi întind mâna spre sursa zarvei și opresc alarma urmând să mă retrântesc în pat.
-Deja e dimineață? întreabă Luke așezându-se în fund.
-Da, să înceapă chinul!
Și cu asta am pornit spre casa ridicol de mare a părinților mei. Nu mă înțelegeți greșit, îmi iubesc părinții doar că sunt puțin cam snobi. Ei se așteaptă să le aduc acasă un avocat îmbrăcat în costum de firmă, nu un băiat ce se îmbracă în negru și mai are și piercing pe deasupra. Un oftat lung mi-a părăsit gura când mașina lui Luke a fost parcată cu grijă în imensa parcare a vilei impunătoare.
-Asta e casa ta? Întreabă Luke cu mirare în voce.
-A părinților mei. Îl corectez.
Coborând din mașină suntem întâmpinați de Max și Aris, câinii familiei.
-Ce fac băieții mei? Aceștia se îndreaptă rapid spre mine, însă atenția le este captată de figura nouă ce ii privește.
-Max, Aris, acesta este Luke.
-Salut băieți! Spuse Luke aplecându-se spre cei doi căței. Aceștia se arată mulțumiți de atenția primită.
-Primul pas este să îi cucerești pe ei. O voce cunoscută îmi inundă timpanele.
-Mamă! Spun forțându-mi un zâmbet.
-Bună, draga mea! spuse aceasta îmbrățișându-mă.
-Iar acesta trebuie să fie Luke! Încântată!
-Încântat! Cei doi își aruncă scurte priviri.
-Poftiți în casă!
-Vă mulțumim! spuse Luke uimindu-mă cu această latură politicoasă a sa.
*Perspectiva lui Luke*
Nu mă așteptam ca reședința părinților Paulei să fie la fel de mare ca și cartierul în care am copilărit sau ca mama ei să fie o snoabă ce are geanta mai scumpă ca mașina mea. Am să dau tot ce pot din mine să fiu manierat deoarece observ privirea veninoasă a mamei acesteia, așteptând să o dau în bară. Nu astăzi doamnă! Așezat la masă, fac cunoștința și cu tatăl Paulei ce pare un om mult mai agreabil ca mama acesteia. Singurul lucru care îmi atrage atenția din ținuta sa este ceasul, care probabil este și el mai scump ca mașina mea. Cu toate acestea pare un om simplu, ce nu este cu nasul pe sus și analizează fiecare detaliu al oamenilor ce îl înconjoară.
-Și, Luke, spune-ne ce planuri de viitor ai? Vocea enervantă a mamei răsună în întreaga cameră.
-Încă nu sunt decis asupra viitoarei mele cariere ,doamnă. Mă concentrez mai mult asupra prezentului.
Imediat observ dezaprobarea din privirea mamei acesteia, însă atenția îmi este îndreptată spre tatăl fetei pe care o iubesc. Acesta pare să fie mulțumit de răspunsul meu.
-Prezentul este un lucru foarte important, Luke, ai dreptate! vocea puternică a acestuia se face auzită.
-Mulțumesc domnule că îmi susțineți ideea!
-După părerea mea, fata noastră merită mai mult decât un băiat ce nu știe ce vrea de la viață. Vocea enervantă revine.
-Doamnă, ați înțeles greșit. Știu ce vreau de la viață: îmi doresc o familie alături de fiica dumneavoastră și asta este tot ce contează momentan!
Femeia rămâne fără cuvinte în timp ce pe fața bărbatului se ascundea un rânjet mândru. Presimt că aceasta va fi una din cele mai oribile seri din viața mea, dar merită deoarece o iubesc foarte mult pe Paula și sunt gata să dau tot ce este mai bun din mine pentru a obține aprobarea părinților acesteia.
................................................................................................................................................................
Gata și acest capitol! Vă aștept părerile și voturile. Vă mulțumesc că îmi sunteți alături și sunteți foarte răbdători. Știu că am spus că voi posta săptămânal însă am realizat că acest lucru presupune un efort destul de însemnat pentru mine și cred că pentru oricare alt scriitor. Ne vedem cu următorul capitol!
CITEȘTI
Damaged.//LT fanfiction
FanficFrica. Un cuvânt oarecare format din cinci litere, trei consoane și două vocale. Aceasta este un sentiment neplăcut pentru majoritatea oamenilor, o stare continuă de alerta. Prima frică? Probabil cea de întuneric, însă ceea ce nu știam este faptul...