Take My Body Downtown

796 46 2
                                    

,,Priveşte-o ca pe-o afacere."  A zis răguşit, făcând un pas mai aproape. ,,Îţi poţi lua banii ca să te întreţii de una singură, în loc să te întorci acasă. Dar în schimb, tu îmi dai ceea ce vreau." Mi-a răsuflat fierbinte în ureche, făcându-mă să îngheţ în poziţia în care eram, înainte de a-mi ridica privirea uşor, întâlnindu-i ochii de jar.

,,Ce vrei pentru asta?" L-am întrebat, înainte de a se apleca şi a-mi inflama pielea gâtului cu săruturi. Retrăgându-se şi lingându-şi buzele, umezindu-le la lumină, el m-a privit cu intensitate.

,,Corpul tău."

---

El a fost întunericul care mi-a stins lumina, Lucifer, care a dat foc corpului meu...

El a fost bărbatul cu puterea la picioare, de care m-am ciocnit...

El m-a capturat cu ochii săi, făcându-mă să mă predau lui fără nicio obiecţie...

Şi după toată lupta, am realizat că am nevoie de el, poate la fel de mult cum are el nevoie de mine.

--------------------------------------------------------------

Nota autoarei: 

Hei, voi! Luaţi în considerare că povestea asta e +18, eu vă sfătuiesc să aveţi +16. Include conţinut explicit, mult sex (inclusiv BDSM), abuz de droguri, abuz de alcool, uneori subiecte destul de puternice etc. Consideraţi asta ca o avertizare.

De asemenea, povestea asta îmi aparţine (All Rights Reserved 2013). Copiind ideea asta, povestea, coperta sau personajele e ilegal prin lege. Am compus povestea asta de una singură şi ideea îmi aparţine, deci dacă eu o pot face, şi voi puteţi. Sunt capabilă să vă găsesc şi să vă dau raport, dacă găsesc idei de ale mele. Mulţumesc!

Acum, asta e haha! Sper că vă veţi bucura citind :) xxx

A/N: BDSM = bondage, dominance, submission&masochism (sclavie, dominare, supunere, masochism)

Cum am spus şi în descriere, povestea nu-mi aparţine, eu doar o traduc alături de altă fată.

autoarea originală: naughtysouls.

all rights go to the original author: naughtysouls

În principiu, eu o să traduc un capitol şi ea unul. Vor fi postate o dată pe săptămână, depinde de timpul fiecăreia. Sper că povestea vă va atrage şi pe voi cum ne-a atras pe noi :) xx




Take My Body Downtown (Mature/Punk Harry) (tradusă) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum