Priveşte-o ca pe o afacere
Bătăile inimii au înnebunit, în timp ce priveam varietatea de obiecte. Eram prea speriată chiar şi pentru a le atinge, ţinându-mi mâinile în poală, dar studiind totul cu atenţie.
Uitându-mă sus la Harry, avea mâinile presate de peretele de lângă uşa mică şi era uşor aplecat în jos, rânjind, în timp ce îl priveam cu ochii măriţi. Cuvintele sale îmi răsunau prin minte, sudoarea acaparându-mă, în timp ce stăteam îngheţată.
Până când ceva a pocnit.
M-am ridicat imediat, plasându-mi mâinile pe pământ - cel puţin acolo voiam să le plasez. Au sfârşit ajungând pe jucăriile lui Harry, dar nu mi-a păsat, m-am împins şi când mâinile mi-au ajuns pe picioarele lui, încercând să le îndepărtez sau să mă târăsc printre ele, nu găseam suficient spaţiu pentru asta.
Încercând să mă ridic, am făcut un pas în faţă, dar ochii mi s-au mărit când am păşit pe o jucărie, auzindu-se poc!. Mi-am ridicat piciorul de pe ea şi am simţit că mă lovesc de corpul lui Harry, când am simţit că îmi pierd balansul şi am ţipat. El a fost rapid şi şi-a înfăşurat braţul în jurul meu, presându-mă de el.
Faţa mea se presa de pieptul lui, acum că el stătea drept, şi stăteam uşor aplecată peste el. Unul dintre braţele sale era în jurul gâtului meu, celălalt în jurul taliei, iar câinii imediat au venit spre mine, adulmecându-mă, înainte de a ne privi intens. Mă speriau ca naiba.
,,Deci crezi că poţi să-mi distrugi o jucărie? Am crezut că îţi plac?" Harry a întrebat, făcând cerculeţe pe spatele meu, înainte ca mâna sa să nu mai poate fi găsită.
,,Eu-"
,,Nu vorbi."
Dar oricum nu aş fi putut să o fac, pentru că un ţipăt mi-a părăsit buzele, sunetul de carne lovită mi-a făcut pielea mai moale, iar corpul meu a trepidat la contact.
Harry a desenat cerculeţe pe fundul meu, ameliorând un pic durerea, dar încă îmi ardea pielea. Dorinţa de a-l implora să nu facă asta din nou era uriaşă, dar ştiu că nu aveam voie să vorbesc şi asta am făcut, primind o altă palmă.
,,Oh Fayla, lucrurile pe care nu le faci aşa cum ţi le cer doar îţi vor face pedeapsa mult, mult mai intensă." Am înghiţit în sec, muşcându-mi buza, înainte de a încerca să privesc deasupra mea. Am decis doar să-mi las fruntea să se preseze de capul lui şi ochii mei l-au găsit uitându-se la mine privind în jos. Avea sprâncenele uşor încruntate, una mai tare decât alta, iar un colţ al gurii era ridicat.
,,Aşa inocentă." A murmurat pentru sine, mâna sa liniştindu-mă.
,,Nu." Am vorbit, înainte de a blestema mintal şi a-mi închide ochii. Lovitura a venit, exact cum mă aşteptam, şi mi-am muşcat buza de jos, încercând să ţin în frâu ţipătul care era disperat să-mi părăsească buzele.
,,Ce am spus?"
,,Să nu vorbesc," I-am spus din tricou şi i-am simţit vibraţia chicotitului.
,,Ce fată bună care ascultă, dar nu trebuia să vorbeşti, nu-i aşa?" Slap!
Mintal îmi ziceam să-mi ţin gura închisă, am făcut linişte, doar stând, în timp ce degetele sale încă trasau conturul spatelui până la fund.
Harry mi-a dat în curând drumul la talie, punându-mi corpul jos, lângă el, în timp ce braţul său încă era în jurul gâtului meu, pentru a nu putea pleca nicăieri. A mers în faţă, înainte de a se ghemui, făcându-mă să-i urmez exemplul, înainte de a se ridica, privind jucăria din mâinile sale.
CITEȘTI
Take My Body Downtown (Mature/Punk Harry) (tradusă)
FanfictionEl a fost întunericul care mi-a stins lumina, Lucifer, care a dat foc corpului meu... El a fost bărbatul cu puterea la picioare, de care m-am ciocnit... El m-a capturat cu ochii săi, făcându-mă să mă predau lui fără nicio obiecţie... Şi după toată l...