Ți-ai învățat lecția?
Video-ul s-a încărcat mult prea repede și imediat imaginile și-au făcut apariția. Camera era poziționată în așa fel încât să-i surprindă fiecare unghi, înainte ca o altă captură să fie afișată, iar inima să mi se oprească în gât. Era futută dur de la spate și gura ei era futută din față.
„O, Doamne!" Am exclamat, întorcându-mă puțin, dar nu am putut să mă opresc din a viziona. „Ce naiba e asta?" Am țipat.
„Se numește disciplinare cu spermă, dulceață." Nu așteptam un răspuns la întrebare, dar m-a făcut să îngheț din vina șocului.
„Asta e bolnav." Am decis să scuip. „Te, te uiți la așa ceva?" am întrebat și nu m-am uitat peste umăr, știind că exista un motiv foarte clar ca aceste site-uri să se afle în istoricul lui Harry. „Ești bolnav! Harry, ești, ești al naibii de bolnav!" Am întors scaunul la un pol opus, în timp ce Harry stătea acum lângă mine. „Nici măcar nu pot privi așa ceva, ești bolnav mintal." Corpul îmi era înghețat, mâinile mele strângând brațele scaunului cu putere.
Dar curând, mâinile mi-au fost apucate, iar corpul mi s-a întors spre fața sa. Apoi Harry s-a aplecat, având ochii întunecați, în timp ce umbra încruntăturii formase o dungă neagră. Am icnit din pricina șocului, privindu-l și așteptând să văd ce are de zis.
„Asta este. Ți-am zis că trec cu vederea o dată, dar am terminat." A zis tare, printre dinți. Am înghițit din nou, înainte de a fi împinsă dur înapoi. „Nu te zvârcoli, sau pedeapsa va fi și mai dură."
Am icnit când am văzut filmul porno din nou. „Harry, te rog. Nu, îmi pare rău!" l-am implorat, înainte de a-mi oferi o privire rece. Mi-am închis ochii în loc de a-mi întoarce scaunul, nedorindu-mi ca pedeapsa să devină mai dură decât va fi deja. Mă simțeam vulnerabilă sub privirea lui Harry, el m-a capturat și nu avea de gând să mă lase să scap din strânsoarea sa.
Sunetul unei curele deschise s-a auzit și mi-am deschis ochii pentru a-l vedea înlăturându-și-o de la blugi, ca mai apoi să mă privească. Primul gând legat de ceea ce va urma să facă cu ea era unul dintre cele mai rele și un strigăt mi-a părăsit buzele, în timp ce încheieturile mi-au fost fixate dintr-odată în spatele scaunului, iar senzația asta mi-a făcut pielea de găină. Uitându-mă peste umăr, mi-am văzut brațele prinse cu cătușe. Purtându-mă prostește, imediat am încercat să mă eliberez, dar nu a funcționat. Cel puțin nu intenționează să-mi plesnească spatele.
„Harry!" Am urlat, iar capul mi-a fost dat pe spate după ce mi-a prins părul, și mâinile imediat au vrut să se prindă de ale sale, dar planurile mi-au fost spulberate din cauza cătușelor. Sunete de hârtie se auzeau, înainte de a fi plasată în gura mea. Ochii mi s-au mărit.
„Hawwy!" Am protestat împotriva obiectului. "ont o isj!" Am continuat să mă zbat, iar Harry a rânjit, aplecându-se și plasându-mi un pupic pe obraz, din cauza căruia m-am zbătut și am încercat să mă îndepărtez. El doar a rânjit.
„Acum te vei uita la întregul film porno."
„Ce?!" Ochii îmi erau largi, în timp ce l-am privit rugător, și curând ceva din el părea să cedeze.
„Oh, și pentru comportamentul tău copilăresc, dacă ai de gând să nu te uiți închizându-ți ochii..." Capul mi-a fost dat pe spate din nou, iar el mi-a tras genele și a pus niște cleme între ele, astfel neputând să-i mai închid. Am răcnit și am încercat să mă eliberez, dar nu a mers.
„Nu-ți face griji, dulceață, voi fi aici pe parcursul întregului film." Asta m-a făcut să protestez chiar și mai mult, dar capul deja îmi era smucit pe spate dur, în timp ce Harry stătea lângă mine, pornind filmul, mărind ecranul și sonorul la maximum.
CITEȘTI
Take My Body Downtown (Mature/Punk Harry) (tradusă)
Fiksi PenggemarEl a fost întunericul care mi-a stins lumina, Lucifer, care a dat foc corpului meu... El a fost bărbatul cu puterea la picioare, de care m-am ciocnit... El m-a capturat cu ochii săi, făcându-mă să mă predau lui fără nicio obiecţie... Şi după toată l...