Asta se numeşte Karma
Ochii mi s-au mărit, gâtlejul mi s-a uscat, în timp ce am îngheţat în poziţia în care mă aflam. Harry a rânjit, fulgii de nea fiind vizibili printre buclele lui, dar ce m-a blocat cel mai tare a fost faptul că era doar în boxeri. Apoi zăpada a început să-mi înţepe pielea, răceala împrăştiată determinându-mă să mă mişc, şi aş fi făcut-o dacă Harry nu era în faţa mea.
Aşa că m-am întors, fugind departe cu ochii fixaţi pe pădurea întunecată, dar două braţe puternice mi-au prins talia înainte de a mă ridica. Braţele sale m-au strâns mai puternic, în timp ce mă ţinea presată de el, şodul meu fiind sub bărbia lui pentru a putea vedea pe unde merge prin pădure.
Puterea lui era imbatabilă, aşa că am continuat să ţip, rugându-mă ca cineva să fie prin jur. Îmi puteam simţi gâtul obosit, vocea mea micşorându-se după fiecare ţipăt. Zbătutul nu a avut niciun efect, iar Harry s-a grăbit să-mi apuce piciorul cu o mână, ajungând să mă ţină în stilul miresei.
Imediat am încercat să scap din braţele sale şi am reuşit, căzând pe zăpadă. Dar n-a mers cum am plănuit. Am ţipat când un trosnet puternic s-a auzit din genunchiul meu. Lacrimile îmi înţepau ochii, dar nu aveam de gând să-mi arăt slăbiciunea lumii - cel puţin, nu acum.
La fel de mult cum voiam să fug departe, de data asta durerea era insuportabilă şi nici nu mai puteam simţi răcoarea zăpezii, chiar dacă încă eram aşezată pe pământ. Buza mea tremura, apa din ochii mei începând să se cunoască, dar am trimis totul înapoi, reuşind.
,,Confortabil?" O voce groasă s-a auzit şi m-am uitat în sus, la Harry, văzându-l uitându-se jos, la mine, cu un rânjet şi o sprânceană ridicată.
,,T-Taci." Am tresărit cu răceală şi Harry a chicotit. N-am mai opus rezistenţă când m-a luat în braţe din nou,forţându-mă să-i înconjor talia cu picioarele şi asta am făcut, mâinile mele înconjurându-i gâtul, în timp ce mi-am aşezat capul pe umărul lui. Eram epuizată şi durerea din genunchi începuse să se agraveze şi din câte am putut vedea, pielea începuse să se înroşească, semnalând că dimineaţă pielea va fi vânătă şi umflată.
Am oftat în timp ce m-am uitat la cerul înstelat, stelele părând aşa aproape încât le puteai atinge, dar ştiam că ele sunt mult mai departe. Lumina lunii se reflecta în zăpadă, făcând-o să pară neagră şi albă şi m-a captivat, fără să realizez că intrasem în casă alături de omul care mă ţinea ostatică.
Căldura ne-a lovit când am intrat în garajul unde se aflau câinii. Ei au lătrat când ne-am întors şi trunchiul imediat mi s-a rotit, fiind cu faţa la ei, în timp ce au început să alerge spre noi, ochii mei mărindu-se. Mâinile mele i-au strâns gâtul lui Harry mai tare, fiindu-mi teamă că ei vor sări pe noi, câinii deja punându-şi labele pe fundul şi picioarele mele.
,,Jos." A comandat Harry şi câinii l-au ascultat, oprindu-şi săriturile, înainte ca Harry să pornească spre uşa din faţă. ,,Veniţi după mine." Sunetele câinilor puteau fi auzite, în timp ce zgâriau podeaua, fiind în spatele nostru şi executând comanda şefului.
Intrând în casa lui Harry, am fost întâmpinaţi de şi mai multă căldură şi corpul meu s-a relaxat instant, în timp ce frigul nu mai era o problemă. În timp ce Harry mergea undeva, am văzut câinii urmărindu-ne şi uneori amândoi se holbau insistent la mine cu limba scoasă afară. Într-un final, Harry s-a oprit, înainte de a se întoarce cu faţa la câini, făcându-mă pe mine să stau cu faţa la o scară, pe care, presupun, că o vom urca.
,,În paturi." Harry a ordonat şi i-am simţit bărbia vibrând pe mine. Împingându-mi mâinile de umerii lui, mi-am ridicat trunchiul pentru a vedea ce se petrece. Dar asta a adus la un Harry care mă privea, faţă în faţă de data asta, datorită faptului că eram la un nivel mai înalt. M-am uitat la câinii care se îndreptau spre paturi, exact aşa cum le-a spus şeful lor, apoi aşezându-se şi uitându-se la noi.
CITEȘTI
Take My Body Downtown (Mature/Punk Harry) (tradusă)
FanfictionEl a fost întunericul care mi-a stins lumina, Lucifer, care a dat foc corpului meu... El a fost bărbatul cu puterea la picioare, de care m-am ciocnit... El m-a capturat cu ochii săi, făcându-mă să mă predau lui fără nicio obiecţie... Şi după toată l...