Noapte bună, iubire
Am privit muşchii spatelui lui Harry care s-au contractat în timp ce căuta în dulap, surprinzător, nişte haine. Mintea mea deja s-a gândit că după modul în care este aşezată această cameră, cu siguranţă este una de oaspeţi. M-am simţit puţin mai relaxată ştiind că nu va trebui să dorm în camera sa.
Ochii mei s-au îndreptat spre uşa care era uşor crăpată. Lumina de pe hol s-a împreunat cu lumina slabă din camera asta, umbrele noastre creând pe hol frumoase figuri dansatoare.
,,Nu..." O voce profundă s-a auzit cu un ton jucăuş şi m-am uitat rapid la Harry, văzându-l închizând dulapul cu câteva haine în mână. Am ştiut că am fost prinsă când el a rânjit, uitându-se la mine.
S-a apropiat uşor de mine, umbra pe care o crea mai devreme devenind mai mare şi mai mare. Când într-un final era aşezat în faţa mea, a pus hainele lângă mine, pe pat.
,,Nu trebuie să faci asta, aş putea doar să mă duc acasă." Am mormăit, ochii mei nepărăsind tricoul negru şi pantalonii de training gri. Mi-am întors capul spre Harry, văzându-l ghemuindu-se încet jos, în faţa mea, cu un rânjet pe faţă.
Ochii lui mă priveau amuzaţi. Erau o variantă frumoasă, niciodată n-am mai văzut o pereche de ochi care te împietreau şi care îţi electrizau întreg corpul.
Mâna lui mi-a atins obrazul, iar eu mi-am lăsat capul în palma sa, el apucându-mi cu tandreţe bărbia. Degetele lui m-au apucat de obraji. Am scâncit, închizându-mi ochii înainte de a-i deschide din nou.
,,Cheamă-mă dacă hainele nu sunt îndeajuns de călduroase, o să fiu aici să le ajut." A spus, iar eu mi-am smucit rapid capul. L-am făcut să râdă, un sunet magic. Dacă nu l-aş urî, clar l-aş pune să mai facă asta, deoarece a sunat ca un cântec pe care vrei să-l pui pe replay (remember, directioners, replay not refresh haha) la nesfârşit.
Harry s-a retras, ochii râmânându-i pe mine, înainte de a părăsi încet camera, lăsându-mă singură, stând în pat, cu o mână de haine lângă mine, în timp ce hainele mele se strângeau pe mine, începând să se usuce.
,,Noapte bună, iubire." A vorbit răguşit, înainte de a stinge luminile şi a închide uşa. Dar nu înainte de a mă privi din nou, făcându-mi gura să se deschidă şi ochii să se mărească. Iar apoi m-a lăsat în camera asta rece.
Cred că îşi bate joc de mine.
Lumina care venea de sub uşă datorită lampei aprinse de pe hol a fost îndeajuns pentru a lumina siluetele lucrurilor din cameră. După aceea i-am auzit paşii lui Harry îndreptându-se spre scările de la parter, înainte de lătratul câinilor şi mormăitul lui Harry. ,,Da, da, o să vă dau ceva mâncare." Mi-am pus rapid hainele lui Harry pe mine şi le-am lăsat pe ale mele să cadă de pe corp, simţindu-mă mai bine odată ce am primit căldura hainelor, deşi erau puţin cam largi.
M-am băgat rapid sub plapumă, dar din moment ce nimeni nu a mai fost de curând în camera asta, spaţiul era rece, făcându-mi pielea de găină. Corpul meu s-a ghemuit într-o minge, în timp ce mă uitam pe fereastră.
Am oftat, fiind totuşi fericită cu lumina puţină care se vedea, apoi auzind nişte paşi pe scări sau nişte sunete făcute de Harry.
Realitatea m-a lovit şi m-am lăsat pe spate.
,,Trebuie să ies de aici." Am şoptit pentru mine, holbându-mă la întunericul care mă înconjura. Şi atunci m-am gândit că ăsta e un loc pe care nu toată lumea îl vizitează, fiind cel mai probabil proprietate privată.
CITEȘTI
Take My Body Downtown (Mature/Punk Harry) (tradusă)
FanficEl a fost întunericul care mi-a stins lumina, Lucifer, care a dat foc corpului meu... El a fost bărbatul cu puterea la picioare, de care m-am ciocnit... El m-a capturat cu ochii săi, făcându-mă să mă predau lui fără nicio obiecţie... Şi după toată l...