10: "They will never find you."

406 32 3
                                    

Ei nu te vor găsi niciodată

Stând pe canapea, am luat o înghițitură din ceaiul de căpșuni, privind știrile care se derulau în fața mea pe un ecran imens și subțire - televizorul fiind agățat pe perete. Când Harry a intrat în cameră din nou, mi-am îndreptat imediat ochii spre el, întâlnindu-i spatele, în timp ce cotrobăia prin diferite sertare. Rotindu-mi ochii din cauza divei care se credea când încă îl mai priveam, am tras cana mai aproape de buze și am luat o altă înghițitură, fixându-mi atenția din nou asupra știrilor.

Curând, spațiul de lângă mine a fost ocupat și m-am prefăcut că nu dau importanță, continuând să privesc știrile, dar m-am oprit când mirosul a ceva ars mi-a intrat în simțurile olfactive. Mi-am chircit nasul, întorcându-mi capul pentru a-l privi pe Harry ținând o țigară între degetul său arătător și cel mijlociu.

Eram pe cale să zic ceva, înainte de a-l vedea uitându-se la știri, ducându-și țigara între buze, care erau împinse de către dinți. L-am privit trăgând cu pasiune din ea, evident foarte conștient de fapul că mă holbam la el când și-a îndepărtat țigara de la gură printr-un "ffh", expirând pe nas, arătând ca un taur furios.

„Îți place ce vezi, iubire?" A întrebat, ochii săi sticlind amuzament și un rânjet îi juca pe buze, în timp ce ochii îi erau fixați pe televizor. Nu s-a uitat deloc la mine.

Mi-am întors capul imediat, privind podeaua, înainte de a înghiți nervoasă ultima gură din ceai. „Mă duc să-mi iau altă cană," Am spus, ridicându-mă rapid și dorind să trec de picioarele lui Harry, dar le-a ridicat pe măsuța de cafea, nelăsându-mă să trec. Oftând nervoasă, m-am uitat la el, văzându-l arcuindu-și o sprânceană și ridicându-și un colț al gurii mai sus decât celălalt.

„Ce?" M-am rățoit la el.

„Poate mi-ar plăcea și mie niște ceai?" Harry a întrebat și am oftat, dându-mi ochii peste cap.

„Vrei?"

„Nup." A zis, înainte de a-mi oferi un rânjet, în timp ce am gemut, înainte de a păși peste picioarele sale, mergând la bucătărie.

„Nesimțit." Am blestemat din cauza comportamentului copilăresc pe care îl avea.

„Fayla, în locul tău aș avea grijă ce limbaj folosesc, pentru că nu mi-e frică să te liniștesc pedepsindu-te." Harry a anunțat și imediat mi-am mărit ritmul, făcându-l să râdă în spatele meu și pe mine să-mi mușc buza.

Ținând cana cu ceai, mi-am întors capul ca să-l văd pe Harry tolănit pe canapea, urmărind noutățile, înainte de a-și suge țigara din nou. Și mi-am dat seama cine fumează când am văzut pachetul de Marlboro tronând pe măsuța de cafea, înainte ca Harry să ofteze și să răsufle fumul pe gură - un dragon, poate?

Curând, am țipat de durere, întorcându-mi capul și văzând că ceaiul deja se făcuse, curgând pe alături și pe mâna mea.

„Fayla?" Harry m-a chemat. „Ești în regulă?" Pași se auzeau, în timp ce am continuat să-mi scutur mâna în aer și să mă agit din cauza durerii.

„La naiba, la naiba, la naiba." Am continuat să blestem, înainte ca mâna să-mi fie apucată, iar ochii lui Harry să călătorească de la pata umedă de pe tejghea, la mâna mea roșie, și imediat m-a tras după el. Apa rece mi-a lovit mâna, făcându-mă să șuier printre dinți, în timp ce Harry stătea în spatele meu, pieptul său fiind presat de spatele meu. Dar chiar nu-mi păsa de asta, având în vedere că durerea era aproape de nesuportat. O mână a fost plasată pe talia mea, oprindu-mi fâțâiala.

„Ține-o acolo." Harry a ordonat, depărtându-se de mine pentru a deschide un dulăpior și a se uita prin el. Într-un final, a scos un tub și a venit spre mine cu el, închizând robinetul. Apoi mi-a uscat mâna cu un prosop, înainte de a pune cremă pe mână, masând-o, făcându-mă să-mi închid ochii.

Take My Body Downtown (Mature/Punk Harry) (tradusă) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum